Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 
.
)Niobe schreef:Ik haalde iemand in die 80 reed waar je 100 mag. Daarna haalt die persoon me weer in en ging voor mij weer 80 rijden??? Waarom.

Ik zit door hernia's al 5 jaar drie keer per dag aan de morfine. En elk jaar, rond deze periode, wanneer het weer omslaat, komt daar nog spit bovenop. Echt klokslag begin september. Gisteren had ik een hele leuke dag maar zo vreselijk veel pijn, dubbele dosis morfine deed niks. Pas toen ik thuis was en 1600mg ibuprofen genomen had en een hete kruik op mijn rug had werd het wat beter.
Ik "hoop" dat het bij pijn alleen blijft, want ik heb ook weleens 2 weken niet kunnen lopen omdat mijn SI-gewricht gewoon compleet vast zat. Echt waardeloos dit.. Telpeva schreef:Vanaf volgende maand zijn mijn vaste lasten hoger als mijn inkomsten.
Zou fijn zijn als beloftes ook worden nagekomen, waar blijft mijn energietoeslag?
Zegt jouw gemeente ook zo duidelijk dat het na de zomer komt? Ik heb het net gehad, dus hopelijk komt de jouwe ook snel!Telpeva schreef:Vanaf volgende maand zijn mijn vaste lasten hoger als mijn inkomsten.
Zou fijn zijn als beloftes ook worden nagekomen, waar blijft mijn energietoeslag?