Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-24 23:23

Ik ben te simpel voor dat soort gezeur van die gasten. Ik vind dat zo zonde van mijn tijd. Ik vind het sneu voor je Janine maar Ik zou er niets meer van verwachten. Hij begint nu al met spelletjes.
En Marocje chapeau, ik vind het een nare ervaring maar je had het door en je bent perfect met die zgn vriendin omgegaan.
Ook met zo'n vb voel ik dat ik daar te simpel voor ben voor dat soort leugenachtige zgn spelletjes.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 07:02

Oh joh, online daten is echt een aaneenschakeling van ervaringen die Janine nu heeft. Het is zo vluchtig. Maar weinig chats komen echt tot dates. Ik ben van snel afspreken dus chat niet lang. Maar ook al meerdere keren meegemaakt dat er een date gepland stond en ik vooraf geghost werd. Gelukkig nooit ervaren dat ik echt naar de locatie ging voor de date en niemand kwam opdagen :') Ik heb door ervaring geleerd dat ik vooral niets moet verwachten in de eerste chatfase, dan kan het echt nog alle kanten op.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 07:20

Ailill schreef:
Janine1990 schreef:
En mijn glazen bol voorspelde dat een date moeizaam zou worden nadat hij had gezegd vandaag te laten weten of hij na een andere afspraak nog tijd zou kunnen maken.

Ik snap en volg je, maar als ik voor mijzelf spreek, dan zou de eerste date zo wel beladen/negatief worden. Ten minste, als je dit ook toen/vooraf met hem hebt besproken.

Maar als je tig keer aan een vrouw hebt gezegd dat je haar zo leuk vind en haar heel erg graag wilt zien... en vervolgens flaky wordt als er daadwerkelijk een date gepland moet worden, maar je al wel mega diepgaande gesprekken hebt.

Dan mag je toch best even geconfronteerd worden daarmee lijkt me. De rest van de gesprekken zijn verder vrij luchtig en doorspekt met humor. Ik vond dit juist een goede grap om nog een soort van ingang te geven.

Meer omdat ik benieuwd ben of ik er achter kan komen of het een catfish is. :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 07:20

Precies dit is online daten in het alledaags en dan denk ik voortaan nexttt. Eerst wilde ik ook altijd het hoe en waarom weten. Maar ik denk dat die er in veel gevallen niet is. Mezelf betrap ik ook wel eens erop dat chats op drukke dagen vergeten worden. Via de app is het nog zo ontastbaar en oninteressant plus het mannenbrein werkt anders.

Edit:

Die mannen liggen niet wakker van jouw confrontatie en doen daar 0,00000 mee. Dus verspilde moeite.

Ik heb al zoveel mannen ontmaskerd dat ze ene partner hadden of wat dan ook. Helpt niks gaan ze gewoon mee door.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 07:42

Het is gewoon ontzettend flauw als je zelf gewoon eerlijk bent en je gaat ervan uit dat de ander dat ook is. Ik ben bang dat je net zo'n type aan de haak hebt als wat ik had Janine. In ieder geval niet te veel energie meer in steken. Als hij wel oprecht is, laat het nu maar vanuit hem komen. Je bent het waard dat hij er ook een beetje zijn best voor mag doen hoor.

Vlak nadat ik het contact met M verbroken heb, kreeg ik een nieuwe match en daar ben ik sindsdien iedere avond mee aan het appen. Inmiddels hebben we best hele gesprekken gehad over van alles en lijkt het tot nu toe goed te klikken. We hebben dan ook besloten dat we elkaar donderdag gaan ontmoeten. Ik ben weer optimistisch (en ook weer zenuwachtig, jeetje wat haat ik die eerste ontmoetingen haha). Hij woont best in de buurt, heeft zijn dingen goed voor elkaar en heeft geen kids. Dat was geen probleem geweest (ik heb zelf wel een dochter), maar ik merk wel dat dit hem wat meer mogelijkheden geeft qua plannen :) . Ik ben benieuwd!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 08:02

Leuk Muronia, ik gun je echt een leuke date donderdag!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 08:05

Daarom ben ik van snel afspreken. Mits het goed voelt.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 08:22

Bedankt Suzanne :)

Zonnetje ja blijkbaar moet dat maar eigenlijk is dat toch stom? Het liefste wil ik eerst echt wat gesprekken met diegene en een goed beeld of die persoon echt bij mij zou passen voordat ik ermee afspreek. Is toch ook jammer als je steeds met mensen afspreekt en er meteen blijkt dat het toch niks wordt.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 08:29

Als iemand al heel snel begint te wauwelen dat hij mij zo mooi, interessant, sexy enz vind, dat is voor mij dus echt een mega red flag. Dan weet ik al dat de kans dat het tot een date komt echt klein is. En als het al tot een date komt, dat deze hoogst waarschijnlijk erg gaat tegen vallen.

Ook heb ik meer dan eens meegemaakt dat er niemand op de date kwam opdagen. Daarom doe ik eerste dates lekker bij mij in de buurt, dan moet hij moeite nemen.

MayoNeighs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 09:03

Muronia schreef:

Zonnetje ja blijkbaar moet dat maar eigenlijk is dat toch stom? Het liefste wil ik eerst echt wat gesprekken met diegene en een goed beeld of die persoon echt bij mij zou passen voordat ik ermee afspreek. Is toch ook jammer als je steeds met mensen afspreekt en er meteen blijkt dat het toch niks wordt.

Het is toch ook jammer als je eerst lange tijd met iemand stuurt en dan blijkt in realiteit dat er toch geen klik is, mentaal of fysiek?
Gewoon afspreken met die handel, weet je ook snel genoeg of het wat is. :j

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 09:04

Muronia schreef:

Maar heel eerlijk kan je dat via de app weten? Als je iemand irl tegenkomt weet je die dingen ook niet. En soms smelten zaken ook samen die op papier een red flag zouden zijn.

En chemie kan je niet van de app voelen.

De leukste op papier waren minder leuk dan soms dates waarbij je denkt mwah.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 09:06

Muronia schreef:

Dat beeld kun je toch veel beter vormen bij een echte date? Gesprekken via app zeggen wat dat betreft helemaal niks.. Of iemand bij je past qua praktische zaken (kinderen, woonsituatie, werk/opleiding), daar ben je binnen 5 minuten wel achter.. Een echt beeld vormen, daarvoor is toch echt face to face contact nodig lijkt me.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 09:35

Ik ben nu een paar dates verder met iemand en ik weet het nog niet. Op papier past ie best heel goed, maar ik mis denk ik de klik.. En ik baal vooral dat ik hem met mijn ex vergelijk op veel fronten. Mijn ex was bijvoorbeeld altijd verzorgd, lekker geurtje, leuke kleding dat hem goed stond. Deze jongen heeft dat niet, kledingstijl past ook helemaal niet bij me (vind het niet mooi, altijd in het zwart..) Maar ook qua leven, mijn ex had een leuk leven met een hele grote sociale kring en veel bezigheden, deze jongen onderneemt heel weinig en zit veel thuis. Ik merk dat ik het een beetje saai vind..
En ik baal dus vooral dat ik hem met mijn ex vergelijk terwijl die me zo bedrogen heeft. Deze jongen is goudeerlijk, heeft een extreme hekel aan liegen, dat zou veel belangrijker moeten zijn toch?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 09:51

Je bent nog niet zo lang van je ex af toch? Niet zo gek dat je bepaalde dingen vergelijkt. Je kunt het toch niet dwingen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 10:09

Chickyy schreef:
Ik ben nu een paar dates verder met iemand en ik weet het nog niet. Op papier past ie best heel goed, maar ik mis denk ik de klik.. En ik baal vooral dat ik hem met mijn ex vergelijk op veel fronten. Mijn ex was bijvoorbeeld altijd verzorgd, lekker geurtje, leuke kleding dat hem goed stond. Deze jongen heeft dat niet, kledingstijl past ook helemaal niet bij me (vind het niet mooi, altijd in het zwart..) Maar ook qua leven, mijn ex had een leuk leven met een hele grote sociale kring en veel bezigheden, deze jongen onderneemt heel weinig en zit veel thuis. Ik merk dat ik het een beetje saai vind..
En ik baal dus vooral dat ik hem met mijn ex vergelijk terwijl die me zo bedrogen heeft. Deze jongen is goudeerlijk, heeft een extreme hekel aan liegen, dat zou veel belangrijker moeten zijn toch?

Klinkt alsof je het wil forceren. Er komt wel wat beters op je pad. Dit klinkt niet leuk. Inderdaad saai.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 10:13

Chickyy schreef:

Ja herkenbaar. Maar ja als je erop afknapt dan houdt het snel op. Maar soms val je op een type wat niet goed voor je is. En er zit vaak een verschil tussen wat een geschikte partner voor je kan zijn en waar je je tot aangetrokken voelt. Ik ken het.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 10:14

Zonnetje81 schreef:
Chickyy schreef:

Klinkt alsof je het wil forceren. Er komt wel wat beters op je pad. Dit klinkt niet leuk. Inderdaad saai.

Grappig dat jullie dit als minpunten zien :')

Toen ik vrijgezel was, zouden dit plus punten zijn geweest.
Ik ben zelf ook voornamelijk in het zwart gekleed en hou het simpel kwa kleding. Ik steek er moeite in als ik naar een feestje ga ofzo, anders gewoon basic.
En liever ook niet iemand die altijd maar de hort op is of ieder weekend een feestje heeft, ik ben zelf een beetje een huismus dus een partner die dat ook een beetje is, zou beter bij mij passen.

Dus, smaken verschillen.

Wat niet verschilt is dat als je de klik niet voelt en hem nu al saai vind, dan is dit gewoon niet de partner voor je.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 10:41

Nou voor mij graag iets er tussenin. Ik houd ervan om thuis te zijn maar ook om samen wat leuks te doen. Ben een fan van kleurige superdry kleding haha. Iemand die spontaan en sociaal en vrolijk is en die je bij wijze van overal mee naar toe kan nemen. Maar geen kroegtijger of die elke week alleen bij vrienden zit.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 11:04

Oh maar die bestaan toch ook?!

Weet je wat t is, je gaat mekaar op de lange termijn toch niet gelukkig maken als je zoveel verschilt op dat soort punten. Kan je beter investeren in nieuwe match

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 11:05

Ik weet echt niet in 5 minuten of iemand een beetje dezelfde gedachtegang heeft dan mij en hoe iemand in het leven staat, wat iemand belangrijk vindt of niet. Alleen een fotootje is voor mij niet het belangrijkste om te weten of iemand bij mij zou kunnen passen. Dat zijn dingen die ik eerst zou willen weten voordat ik ermee afspreek. Zou er nog zoveel chemie mogen zijn, ik heb geen belang bij iemand die niet bij mij past qua persoonlijkheid dus die skip ik dan liever meteen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 11:06

Als je iemand echt leuk vindt dan prik je daar wel doorheen. M'n ex droeg voornamelijk trainingspakken en ook Adidas slippers met witte sokken erin :') vind ik afgrijselijk maar bij hem boeide me het niet. Tenzij we naar familie gingen of samen iets doen.

Overigens vallen bij mij de kroegtijgers ook af. Of iemand die ieder weekend op een festival staat. Dat matcht niet met mijn leven. Maar het is wel belangrijk dat iemand een passie heeft of iig een hobby waar tijd in gaat. Ik ben zelf standaard ook altijd wel een avond naar de voetbal en door de week heb ik ook regelmatig plannen of ben ik met m'n pony's bezig. Dan is het wel fijn als iemand niet thuis op de bank zit te wachten tot ik thuis kom

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 11:32

Ja hier ook fan van Superdry en PME :+ En een man die ook zelf met leuke dingen komt, al is het maar even rondtouren en een ijsje halen bijvoorbeeld, zo spannend hoeft het niet te zijn.
Ik was dit weekend bij hem en toen voelde ik me al overdressed omdat hij in zijn joggingbroek zat -O-

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 11:43

Muronia schreef:
Ik weet echt niet in 5 minuten of iemand een beetje dezelfde gedachtegang heeft dan mij en hoe iemand in het leven staat, wat iemand belangrijk vindt of niet. Alleen een fotootje is voor mij niet het belangrijkste om te weten of iemand bij mij zou kunnen passen. Dat zijn dingen die ik eerst zou willen weten voordat ik ermee afspreek. Zou er nog zoveel chemie mogen zijn, ik heb geen belang bij iemand die niet bij mij past qua persoonlijkheid dus die skip ik dan liever meteen.

Die dingen kun je toch ook ontdekken tijdens het afspreken? Je hoeft na 1 date niet te trouwen he :n Daten is juist om elkaar te leren kennen, via app kan iemand zo'n mooi verhaal ophangen, ik zie diegene dat liever in het echt vertellen :j

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 11:47

Ieder z'n ding. Ik app ook liever een week ofzo. Heb zo toch al een paar gekkies eruit gefilterd waarvan ik blij ben dat ik daar niet tijdens de date achter kwam.

Ik krijg nu opeens een bericht via fb van iemand die me op tinder had gezien. Bijzonder weer

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 11:51

capopjekop schreef:
Ieder z'n ding. Ik app ook liever een week ofzo. Heb zo toch al een paar gekkies eruit gefilterd waarvan ik blij ben dat ik daar niet tijdens de date achter kwam.

Ik krijg nu opeens een bericht via fb van iemand die me op tinder had gezien. Bijzonder weer

Precies. Liever daar achterkomen thuis op de bank tussen alle bedrijven door dan je helemaal klaar maken voor een date, ernaartoe reizen ed en het live ontdekken. Ben je toch minimaal 2 uur verder. En een stuk meer energie :j

En ook al op fb? Of via messenger? Die had ik laatst dus ook (alleen was het zogenaamd de vriendin van..)