Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:Janine1990 schreef:En mijn glazen bol voorspelde dat een date moeizaam zou worden nadat hij had gezegd vandaag te laten weten of hij na een andere afspraak nog tijd zou kunnen maken.
Ik snap en volg je, maar als ik voor mijzelf spreek, dan zou de eerste date zo wel beladen/negatief worden. Ten minste, als je dit ook toen/vooraf met hem hebt besproken.
Muronia schreef:Bedankt Suzanne![]()
Zonnetje ja blijkbaar moet dat maar eigenlijk is dat toch stom? Het liefste wil ik eerst echt wat gesprekken met diegene en een goed beeld of die persoon echt bij mij zou passen voordat ik ermee afspreek. Is toch ook jammer als je steeds met mensen afspreekt en er meteen blijkt dat het toch niks wordt.
Zonnetje ja blijkbaar moet dat maar eigenlijk is dat toch stom? Het liefste wil ik eerst echt wat gesprekken met diegene en een goed beeld of die persoon echt bij mij zou passen voordat ik ermee afspreek. Is toch ook jammer als je steeds met mensen afspreekt en er meteen blijkt dat het toch niks wordt.
Chickyy schreef:Ik ben nu een paar dates verder met iemand en ik weet het nog niet. Op papier past ie best heel goed, maar ik mis denk ik de klik.. En ik baal vooral dat ik hem met mijn ex vergelijk op veel fronten. Mijn ex was bijvoorbeeld altijd verzorgd, lekker geurtje, leuke kleding dat hem goed stond. Deze jongen heeft dat niet, kledingstijl past ook helemaal niet bij me (vind het niet mooi, altijd in het zwart..) Maar ook qua leven, mijn ex had een leuk leven met een hele grote sociale kring en veel bezigheden, deze jongen onderneemt heel weinig en zit veel thuis. Ik merk dat ik het een beetje saai vind..
En ik baal dus vooral dat ik hem met mijn ex vergelijk terwijl die me zo bedrogen heeft. Deze jongen is goudeerlijk, heeft een extreme hekel aan liegen, dat zou veel belangrijker moeten zijn toch?
Chickyy schreef:Ik ben nu een paar dates verder met iemand en ik weet het nog niet. Op papier past ie best heel goed, maar ik mis denk ik de klik.. En ik baal vooral dat ik hem met mijn ex vergelijk op veel fronten. Mijn ex was bijvoorbeeld altijd verzorgd, lekker geurtje, leuke kleding dat hem goed stond. Deze jongen heeft dat niet, kledingstijl past ook helemaal niet bij me (vind het niet mooi, altijd in het zwart..) Maar ook qua leven, mijn ex had een leuk leven met een hele grote sociale kring en veel bezigheden, deze jongen onderneemt heel weinig en zit veel thuis. Ik merk dat ik het een beetje saai vind..
En ik baal dus vooral dat ik hem met mijn ex vergelijk terwijl die me zo bedrogen heeft. Deze jongen is goudeerlijk, heeft een extreme hekel aan liegen, dat zou veel belangrijker moeten zijn toch?
Zonnetje81 schreef:Chickyy schreef:Ik ben nu een paar dates verder met iemand en ik weet het nog niet. Op papier past ie best heel goed, maar ik mis denk ik de klik.. En ik baal vooral dat ik hem met mijn ex vergelijk op veel fronten. Mijn ex was bijvoorbeeld altijd verzorgd, lekker geurtje, leuke kleding dat hem goed stond. Deze jongen heeft dat niet, kledingstijl past ook helemaal niet bij me (vind het niet mooi, altijd in het zwart..) Maar ook qua leven, mijn ex had een leuk leven met een hele grote sociale kring en veel bezigheden, deze jongen onderneemt heel weinig en zit veel thuis. Ik merk dat ik het een beetje saai vind..
Klinkt alsof je het wil forceren. Er komt wel wat beters op je pad. Dit klinkt niet leuk. Inderdaad saai.
Muronia schreef:Ik weet echt niet in 5 minuten of iemand een beetje dezelfde gedachtegang heeft dan mij en hoe iemand in het leven staat, wat iemand belangrijk vindt of niet. Alleen een fotootje is voor mij niet het belangrijkste om te weten of iemand bij mij zou kunnen passen. Dat zijn dingen die ik eerst zou willen weten voordat ik ermee afspreek. Zou er nog zoveel chemie mogen zijn, ik heb geen belang bij iemand die niet bij mij past qua persoonlijkheid dus die skip ik dan liever meteen.
capopjekop schreef:Ieder z'n ding. Ik app ook liever een week ofzo. Heb zo toch al een paar gekkies eruit gefilterd waarvan ik blij ben dat ik daar niet tijdens de date achter kwam.
Ik krijg nu opeens een bericht via fb van iemand die me op tinder had gezien. Bijzonder weer