Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 19:36

Avalanche schreef:
hagelslag schreef:
Eigenlijk wil ik naar beneden gaan om te zwemmen.
Maar eigenlijk heb ik vandaag al zoveel training gehad dat ik best kapot ben... Maar even zwemmen is wel lekker

Maak een grote waterbak in je huis :)

Nou, eh zullen ze hier in het revalidatie centrum niet zo grappig vinden _O- _O-
Ik heb een kamer op de 5de verdieping _O-

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 19:44

Hoe lang moet je nog blijven?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 19:45

Iemand bespreekt jaar relatieproblemen uit het raam. Eerst bellen met Carlos en daarna met vriendinnen bespreken en alles. _O-

“Dat ik jouw banketstaaf ooit in m’n bek heb gehad. Je bent een kanker ….”. Wat een taal jezus.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 19:54

Misschien een beetje TMI meer hé... :+ (Sectie gynaecologie, voor wie er niet tegen kan.) Ik heb deze ochtend een hymenectomie (chirurgische ingreep) gehad en in de 'herstelruimte' van het ziekenhuis had ik amper bloedverlies. Daarna drie uur thuis gezeten zonder problemen, begint het plots te bloeden. Op één uur tijd door drie/vier maandverbanden gegaan (had nog net genoeg tijd om naar de winkel en terug te gaan om nieuw te halen voordat het weer vol was).

Op aanraden toch maar naar het ziekenhuis gebeld en volgens haar was het 'normaal' zolang het na verloop van tijd afneemt/niet erger wordt. Nu is het lichtjes afgenomen maar nog steeds niet ideaal. Ik heb gewoon geen zin om vannacht in bed te liggen bloeden en ik moet morgenavond met de hond wandelen, liefst zonder volledig door te bloeden. := En misschien maak ik me ook lichtjes zorgen omdat zoveel bloedverlies meestal niet voorkomt. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 20:05

Wat is een elleboog een ontzettende rot plek om een wond te hebben zeg.. Ik dacht onder de douche haal ik voorzichtig m'n pleister en gaasjes er af. Elke drup water die er vervolgens op kwam was op m'n kiezen bijten. Nu even proberen hem niet te bedekken met kleding maar ik ben een koukleum dus ben benieuwd hoe lang ik dat vol houd :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 20:17

Waarom moet ik nu deze week ziek worden , zal je zien vast corona dan kan ik het concert van aankomende maandag op mijn buik schrijven.

Baal ook dat ik mijn hepatitis booster niet op kon halen , dan was ik daar maar vanaf.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 20:18

Dat ik 100x de ggd site check voor uitslag van m'n test, ik weet dat je een mail krijg maar alsnog doe ik het. :+ en bijna 100% zeker dat die positief is want m'n zelftest was positief.
Laatst bijgewerkt door TessaxQuincy op 15-03-22 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 20:20

Afbeelding
Vanavond weer behendigheid en de situatie is nu zo.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 20:27

Annet_Dottie schreef:
Wat is een elleboog een ontzettende rot plek om een wond te hebben zeg.. Ik dacht onder de douche haal ik voorzichtig m'n pleister en gaasjes er af. Elke drup water die er vervolgens op kwam was op m'n kiezen bijten. Nu even proberen hem niet te bedekken met kleding maar ik ben een koukleum dus ben benieuwd hoe lang ik dat vol houd :=

Ik herken het, heel vervelend is het :knuffel: mijne heeft geen open wond maar die plek is zo beweeglijk en vaak leun of steun je er toch op, ook wanneer je je best doet om hem met rust te laten :+ misschien een zachte handdoek of kleedje om je schouder hangen als een soort cape? Op een manier dat het niet strak trekt om je elleboog als je je beweegt, dan heb je toch warmte en kan het ook luchten?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 20:55

Examens en zenuwen.
Niet de beste combinatie voor mij.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 20:57

Britta31 schreef:

26 maart.
Heb er dan 4 weken revalideren opzitten...
Ik merk ook dat het echt hard nodig was(goh raar hea :Y) )

Ik krijg hier zowel 1 op 1 fysio als groepfysio.
En de 1 op 1 was vandaag zo "zwaar" dat ik naderhand gesloopt was. 2 uur later moest ik nog de groepfysio volhouden....
Laatste 4 Minuten moest ik opgeven. Mijn benen konden niet meer

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 21:00

Ik vindt dit ergens heel slecht van mijzelf dat ik zo denk , maar een collega heeft een diploma gehaald maar ik heb een beetje moeite om hem te feliciteren ermee. En daar heb ik ook een hoop redenen voor :')

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 21:08

Ik ben aan het wachten op een positieve zelftest :')

Zondagnacht van een geweldige groepsreis thuis gekomen. Maandag meldde de eerste dat ze een positieve test had en inmiddels zitten we op 10 uit 14 die corona hebben :')

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 21:16

Dat is nog steeds redelijk wat bloed verlies, de huisarts langs gekomen is maar er volgens haar nog niks zorgelijk is omdat mijn paramaters oké zijn (zonder naar de hechtingen te kijken). := Maar van zodra ik me zwak of XYZ begin te voelen mag ik haar terugbellen of naar het spoed gaan. Eigenlijk zou ik dat het liefst voorkomen. :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 21:21

hagelslag schreef:
Britta31 schreef:

26 maart.
Heb er dan 4 weken revalideren opzitten...
Ik merk ook dat het echt hard nodig was(goh raar hea :Y) )

Ik krijg hier zowel 1 op 1 fysio als groepfysio.
En de 1 op 1 was vandaag zo "zwaar" dat ik naderhand gesloopt was. 2 uur later moest ik nog de groepfysio volhouden....
Laatste 4 Minuten moest ik opgeven. Mijn benen konden niet meer

Zit je in de Hoogstraat?
Daar heb ik ook gelopen voor van alles en nog wat.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 21:22

Bericht van Oxxio.
Je jaarcheck staat klaar! Je verbruik is lager dan we hebben ingeschat. Daarom krijg je waarschijnlijk geld terug op je jaarnota.
Wijzig je termijnbedrag, ons advies: 0 euro.

Ze raden aan dat ik stop met betalen := wtf

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 21:24

@chanicha neee ik zit in duitsland.
Het is redelijk normaal hier na zo'n extreme hernia naar een revalidatie centrum te gaan

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 21:51

Telpeva schreef:
Bericht van Oxxio.
Je jaarcheck staat klaar! Je verbruik is lager dan we hebben ingeschat. Daarom krijg je waarschijnlijk geld terug op je jaarnota.

Dat raadde mijn energieleverancier mij ook aan. Ehm nou nee. Ik weet dat ik het maandbedrag te hoog heb staan. Dat doe ik expres, krijg ik met de eindafrekening terug. Dat heb ik liever dan onverwachts bij te moeten betalen.
Ik heb overigens een vaste prijs dus vandaar dat ik dat nu ook zeker weet.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 21:52

Toch wel fijn Hagelslag, dan revalideer je goed.
Succes!

Black_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 22:33

Ineke2 schreef:
Telpeva schreef:
Bericht van Oxxio.

Dat raadde mijn energieleverancier mij ook aan. Ehm nou nee. Ik weet dat ik het maandbedrag te hoog heb staan. Dat doe ik expres, krijg ik met de eindafrekening terug. Dat heb ik liever dan onverwachts bij te moeten betalen.
Ik heb overigens een vaste prijs dus vandaar dat ik dat nu ook zeker weet.

Dat raadde mijn energieleverancier ook aan. Terwijl ik netjes 3 x gevraagd heb om het geld maandelijks van mijn rekening af te halen. Krijg ik terug: we veranderen het maand bedrag naar €xx. Jongens, daar staat het maand bedrag al op. Alleen jullie halen niks af ;(. Na lang zeuren van mij kant hebben ze eindelijk het maandelijkse bedrag van mijn rekening geschreven *\o/*

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 22:34

Krijg m’n werk niet bijgewerkt en weer een onrustig gevoel. Hopelijk is het gewoon mijn vermoeidheid en niet zoals vorige week dat het ook klopte. Argh.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 22:38

Dat ik nu al nerveus word voor mijn testdag morgen. Ben zo bang dat ik het niet haal. Ik wil dit zo graag!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 22:41

Buurvrouw boven me wisselt schreeuwende telefoongesprekken af met muziek. :+

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 23:05

Ik had dus in een prive!!!! verhaal gezet over mijn gevoelens en nu reageren er mensen op (wat ik echt super super lief vind)
Alleen ik heb de motivatie nu niet om te gaan reageren -O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 23:31

paasei uit de binnenbak tegenover hier. Sinds de pensionstal/manege weg is wordt het alleen nog maar verhuurd aan asociale mensen ofzo die het leuk vinden om harde muziek te draaien daar