Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AnnoNiemand schreef:Ik vraag me af waarom mensen 1 paracetamol niet door hun keel krijgen terwijl ze wel een grote hap eten door kunnen slikken.
I.m.o. zit dit echt tussen je oren. Ik nam net zelf 4 grofe tabletten in 1x zonder moeite.
AnnoNiemand schreef:Ik vraag me af waarom mensen 1 paracetamol niet door hun keel krijgen terwijl ze wel een grote hap eten door kunnen slikken.
I.m.o. zit dit echt tussen je oren. Ik nam net zelf 4 grofe tabletten in 1x zonder moeite.
Nyaleti schreef:Nikass, orthopedisch bed. Is echt top. Ondersteunt goed wat fijn is voor oudere honden ivm artrose etc. Weet helaas geen specifiek product of merk maar op Amazon zijn er wel veel te vinden met afneembare hoes die je kan wassen.
Deze situatie:
[ [url=m/sLhK3n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beide wegen zijn geen uitrit oid, gewoon allemaal 60 weg.
En stukje terug dus zo'n driehoek bord met kruising.
Dus duidelijk dat ik van rechts voorrang heb. Maar zit het gewoon bij mensen zo in hun systeem dat het een voorrangsweg is omdat fietspad door loopt? (Is ook nooit een voorrangsweg geweest trouwens)
Nikass schreef:Wat is een comfortabel, zacht hondenbed voor een oudere hond?
Hond weegt 30 kg.
Het is wel fijn als het hondenbed een beetje goed schoon te houden is (betreft dan voornamelijk verharen)
Nyaleti schreef:Nikass, orthopedisch bed. Is echt top. Ondersteunt goed wat fijn is voor oudere honden ivm artrose etc. Weet helaas geen specifiek product of merk maar op Amazon zijn er wel veel te vinden met afneembare hoes die je kan wassen.
Deze situatie:
Dus duidelijk dat ik van rechts voorrang heb. Maar zit het gewoon bij mensen zo in hun systeem dat het een voorrangsweg is omdat fietspad door loopt? (Is ook nooit een voorrangsweg geweest trouwens)
thequeensmum schreef:Nyaleti schreef:Nikass, orthopedisch bed. Is echt top. Ondersteunt goed wat fijn is voor oudere honden ivm artrose etc. Weet helaas geen specifiek product of merk maar op Amazon zijn er wel veel te vinden met afneembare hoes die je kan wassen.
Deze situatie:
Als ik deze foto zie kan ik me de verwarring wel voorstellen. Vind het ook wel een vreemde situatie. Waarom loopt het fietspad aan de andere kant niet door? Is toch dezelfde situatie?
In het dorp waar ik woon liep ik ook tegen een rare verkeerssituatie aan en ben op een goede dag maar eens naar het politiebureau gestapt.
Had nog best wat voeten in aarde eer men mij uitsluitsel kon geven haha. Misschien toch eens verder informeren als je 100% zekerheid wilt?
rien10 schreef:Nikass schreef:Wat is een comfortabel, zacht hondenbed voor een oudere hond?
Hond weegt 30 kg.
Het is wel fijn als het hondenbed een beetje goed schoon te houden is (betreft dan voornamelijk verharen)
Biabed vind ik fijn, is er ook van kunstleer, dat is dus super makkelijk schoon te houden. https://biabed.nl/
Of een matras (bij een grote hond) of kussen (bij een kleine hond) van traagschuim.
Bijvoorbeeld deze https://www.bol.com/nl/nl/l/traagschuim ... 278159156/