Kindjes hadden bij mij denk pech gehad haha wat een zelfbeheersing om dat zo te laten liggen!
Misschien helpt de F1 praat in het kletstopic van pas geleden?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CastaMickey schreef:lotthje schreef:Hierbij mijn verslagje!
Gisteren kreeg ik van mijn moeder een appje, 'zullen we hem alvast open maken?' Ik was namelijk in mijn nieuwe appartement bezig. Daar heb ik toch mooi even een stokje voor gestoken.
[ [url=m/luSBSi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eenmaal thuis direct het pakket open gemaakt natuurlijk. En wat zaten er veel cadeautjes in!
[ [url=m/LKQPVR.gif]Afbeelding[/url] ]
(ik had niet eens mijn jas uitgedaan)
[ [url=m/h4ktrJ.gif]Afbeelding[/url] ]
Eerst het kaartje gelezen natuurlijk
[ [url=m/vfccTH.gif]Afbeelding[/url] ]
En toen begonnen met open maken van de cadeautjes. Ik was zelfs een beetje enthousiast en heb gewoon de cadeaus opengetrokken voordat ik er een foto van had gemaakt, hahaha.
[ [url=m/nPpECS.gif]Afbeelding[/url] ]
Hier alle (uitgepakte) cadeautjes bij elkaar
[ [url=m/tvi1Yr.gif]Afbeelding[/url] ]
En wat ben ik er blij mee! Ik vind het zo'n ontzettend leuk idee dat mijn santa zoveel moeite in mijn cadeaus heeft gestopt. Ik ben echt heel erg blij met alles, en vooral met de sokken. De hond had die van mij namelijk net opgegeten. De wierook en de houder zijn echt heel tof, ruikt super. Moet alleen nog even zoeken hoe het in elkaar moet haha. En de mokDe katten zijn ook blij met de speeltjes. Echt ontzettend bedankt santa!!
Nu stonden op de cadeautjes een aantal letters omcirkelt. Ik heb even gepuzzeld en ga nu alvast een gokje wagen, anders moet ik weer verder kijken.
CastaMickey, ben jij mijn Secret Santa?
Jaaaa ik ben jouw Santa!! Wat fijn dat je het zo leuk vindt!
Met de omcirkelde letters en de 1e letter van elk cadeautje waar hint in geschreven stond (bv cactus) kreeg je uiteindelijk alle letters om mijn naam te spellen.
Dat gekleurde doosje is kegelwierook, en dat olifantending is een brandertje daarvoor.
De puzzel is trouwens van de kringloop, dus ik hooooop dat die compleet is, ze konden het niet garanderen maar aangezien je van puzzelen houdt en het een paardenpuzzel is heb ik toch maar de gok genomen.
Dankjewel voor je leuke verslag, ik zat gister en vandaag de hele tijd te verversen omdat ik zo benieuwd was wat je ervan ging vinden!
lotthje schreef:Jaaa!! Wat leuk!! Ik ben heel benieuwd naar de puzzel. Ga ik in de vakantie lekker uitproberen. Bedankt voor de uitleg van de wierook! Sorry dat het verslag niet eerder kwam, nogal druk met verhuizen hahaha. Maar nu eindelijk klaar! Ohh de eerste letter ook. Wat slim! Ik kwam er nu met alle omcirkeld letters en de lijst gelukkig ook al, haha. Echt nogmaals super bedankt voor het pakket en alle moeite die je erin hebt gestoken. M’n vader riep steeds dat ie me ging filmen omdat ik zo enthousiast was :’)
Castilja schreef:Je timing is wel echt on point hoor, zo met de kerstVeel beterschap!
Lavitabella schreef:Helaas, ik ben niet je santa!Mkango, ben jij mijn santa ?![]()
![]()
We hebben de letter A gemeen. Je bent ontzettend creatief! In je voorstel rondje had je nog 2 vogels. Ik ben even door gaan zoeken en helaas nu nog maar 1tje.
Bienotje schreef:Zou je '88' moeten lezen als 'achten'? Als in de MSN-uitdrukking 'ff w88'.Voor wie graag santa's wil puzzelen, hier mijn hints.
De eerdere 88 slaat niet op een gebruikersnaam en spreek je niet uit als achtentachtig.
Geel
Keep looping up that's the secret of life- snoopy
En ergens rond 2003 had deze bokker een rond achterwerk.
Ik kan er nog weinig van maken, maar ik ga nog een hint krijgen.![]()
Geel vermoedde ik gelijk cap op je kopje, maar die is al geradeneightyeight kan ik niet echt iets vinden. Snoopydogy is te voor de hand liggend en ook al geraden dacht ik.
En rond achterwerk spreekt een sterre letterlijk over in een post in 2003 over Braziliaanse dames. Maar er doet geen sterre mee volgens mij