Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 23:02

Die unicorn sokken <3

Kindjes hadden bij mij denk pech gehad haha wat een zelfbeheersing om dat zo te laten liggen!

Misschien helpt de F1 praat in het kletstopic van pas geleden?

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 23:04

Boeflover ben jij mijn SS?

Lavitabella

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 23:28

Mkango, ben jij mijn santa ? {:) *\o/*

We hebben de letter A gemeen. Je bent ontzettend creatief! In je voorstel rondje had je nog 2 vogels. Ik ben even door gaan zoeken en helaas nu nog maar 1tje.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 00:22

CastaMickey schreef:
lotthje schreef:
Hierbij mijn verslagje!

Gisteren kreeg ik van mijn moeder een appje, 'zullen we hem alvast open maken?' Ik was namelijk in mijn nieuwe appartement bezig. Daar heb ik toch mooi even een stokje voor gestoken.
[ [url=m/luSBSi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Eenmaal thuis direct het pakket open gemaakt natuurlijk. En wat zaten er veel cadeautjes in!

[ [url=m/LKQPVR.gif]Afbeelding[/url] ]

(ik had niet eens mijn jas uitgedaan)

[ [url=m/h4ktrJ.gif]Afbeelding[/url] ]

Eerst het kaartje gelezen natuurlijk

[ [url=m/vfccTH.gif]Afbeelding[/url] ]

En toen begonnen met open maken van de cadeautjes. Ik was zelfs een beetje enthousiast en heb gewoon de cadeaus opengetrokken voordat ik er een foto van had gemaakt, hahaha.

[ [url=m/nPpECS.gif]Afbeelding[/url] ]

Hier alle (uitgepakte) cadeautjes bij elkaar

[ [url=m/tvi1Yr.gif]Afbeelding[/url] ]

En wat ben ik er blij mee! Ik vind het zo'n ontzettend leuk idee dat mijn santa zoveel moeite in mijn cadeaus heeft gestopt. Ik ben echt heel erg blij met alles, en vooral met de sokken. De hond had die van mij namelijk net opgegeten. De wierook en de houder zijn echt heel tof, ruikt super. Moet alleen nog even zoeken hoe het in elkaar moet haha. En de mok <3 De katten zijn ook blij met de speeltjes. Echt ontzettend bedankt santa!!

Nu stonden op de cadeautjes een aantal letters omcirkelt. Ik heb even gepuzzeld en ga nu alvast een gokje wagen, anders moet ik weer verder kijken.

CastaMickey, ben jij mijn Secret Santa?

Jaaaa ik ben jouw Santa!! Wat fijn dat je het zo leuk vindt! :):)
Met de omcirkelde letters en de 1e letter van elk cadeautje waar hint in geschreven stond (bv cactus) kreeg je uiteindelijk alle letters om mijn naam te spellen.

Dat gekleurde doosje is kegelwierook, en dat olifantending is een brandertje daarvoor :).
De puzzel is trouwens van de kringloop, dus ik hooooop dat die compleet is, ze konden het niet garanderen maar aangezien je van puzzelen houdt en het een paardenpuzzel is heb ik toch maar de gok genomen.
Dankjewel voor je leuke verslag, ik zat gister en vandaag de hele tijd te verversen omdat ik zo benieuwd was wat je ervan ging vinden! :D

Jaaa!! Wat leuk!! Ik ben heel benieuwd naar de puzzel. Ga ik in de vakantie lekker uitproberen. Bedankt voor de uitleg van de wierook! Sorry dat het verslag niet eerder kwam, nogal druk met verhuizen hahaha. Maar nu eindelijk klaar! Ohh de eerste letter ook. Wat slim! Ik kwam er nu met alle omcirkeld letters en de lijst gelukkig ook al, haha. Echt nogmaals super bedankt voor het pakket en alle moeite die je erin hebt gestoken. M’n vader riep steeds dat ie me ging filmen omdat ik zo enthousiast was :’)

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 00:54

lotthje schreef:
Jaaa!! Wat leuk!! Ik ben heel benieuwd naar de puzzel. Ga ik in de vakantie lekker uitproberen. Bedankt voor de uitleg van de wierook! Sorry dat het verslag niet eerder kwam, nogal druk met verhuizen hahaha. Maar nu eindelijk klaar! Ohh de eerste letter ook. Wat slim! Ik kwam er nu met alle omcirkeld letters en de lijst gelukkig ook al, haha. Echt nogmaals super bedankt voor het pakket en alle moeite die je erin hebt gestoken. M’n vader riep steeds dat ie me ging filmen omdat ik zo enthousiast was :’)

Ach geeft niet hoor haha! Ik was in Münster dus heb me wel vermaakt :) vond het jammer dat ik daar niks meer voor je mee kon nemen, was net te laat haha.
Maar gelukkig is het alsnog geslaagd , en hopelijk is het nog gelukt met verhuizen verder!

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 02:18

Ashley is mij aan het praten dus hierbij, Ashley ben jij mijn secret santa?

Anders weet ik het echt niet meer |o

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 09:37

rockwitch schreef:
Boeflover ben jij mijn SS?

Klopt helemaal!
Sorry dat je pakket uiteindelijk zo laat was, ik ging helemaal op in het netjes inpakken en daar ben ik dagen aan bezit geweest hahaha. Super leuk om een pakket voor je te maken, genoeg over je te vinden.

LIJM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 09:42

Lieve SS, ik hoor net dat de buren een pakje hebben gebracht dat al een paar dagen bij hun lag. Ik vermoed dat het om dit pakket gaat, vanavond pak ik hem uit!

En sorry voor mijn inactiviteit, goede les voor volgende jaren dat ik de drukte niet moet onderschatten. :o

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 09:55

ik lees nog steeds bij

jolien87: vertvelend dat jullie corana postitief zijn. hopelijk worden juliie niet te ziek en kunnen je met zn tweeen toch nog beetje leuke kerst hebben.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 10:53

J00P ben jij mijn SS?

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 11:00

Nee sorry ik ben niet jouw Santa :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 11:19

Sterkte Rink!

En Jolien ook succes, hopelijk worden jullie beide niet echt ziek.

Zullen vandaag de laatste pakketten al komen, of zullen we daar nog langer op moeten wachten met alle drukte bij de postbezorgers?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 11:33

Dankjulliewel weer <3
Gelukkig is mijn vriend tot nu toe nog niet positief getest. Hij doet nu dagelijks een zelftest, mocht die positief zijn dat laat hij zich ook testen bij de GGD. En anders wachten we tot de officiële quarantainetermijn voor hem voorbij is. Da's nog best een rekensommetje hoor, want ik moet eerst 7 dagen wachten, als ik dan 24 uur klachtenvrij ben dan moet mijn vriend nog 5 dagen in quarantaine blijven voordat hij zich mag laten testen en anders moet hij 10 dagen wachten of hij klachten krijgt.

Tot nu toe voel ik me relatief goed, in ieder geval niet slechter dan gisteren. Een beetje wattig in het hoofd. Ik heb het gevoel dat mijn holtes vol zitten, die doen zeer en de boel in mijn keel komt los. Verder geen koorts (37.1) en de bank slaapt verrassend lekker.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 11:35

Je timing is wel echt on point hoor, zo met de kerst :( Veel beterschap!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 11:43

Castilja schreef:
Je timing is wel echt on point hoor, zo met de kerst :( Veel beterschap!

Ja joh, echt ruk. Je mag ook meteen helemaal niets. En als ik dan straks beter ben dan moet mijn vriend nog langer thuisblijven. Oud & Nieuw wordt dus ook nog even spannend.

Maargoed, we hebben mekaar en gelukkig hebben we het fijn samen. We hebben allebei ons eigen plekje waar we ons kunnen terugtrekken, dat is ook wel prettig.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 11:53

Sterkte rink en Jolien :(:)

Mijn knuffel kat heeft nu een knuffel eenhoorn als vriend erbij zitten *\o/*
Afbeelding

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 11:54

Jorex schreef:
Sterkte rink en Jolien :(:)

Mijn knuffel kat heeft nu een knuffel eenhoorn als vriend erbij zitten *\o/*
[ [url=m/6dM8OI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Schattig <3

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 12:01

Voor wie graag santa's wil puzzelen, hier mijn hints.

De eerdere 88 slaat niet op een gebruikersnaam en spreek je niet uit als achtentachtig.

Geel

Keep looping up that's the secret of life- snoopy

En ergens rond 2003 had deze bokker een rond achterwerk.

Ik kan er nog weinig van maken, maar ik ga nog een hint krijgen. _O-

Geel vermoedde ik gelijk cap op je kopje, maar die is al geraden ;-) eightyeight kan ik niet echt iets vinden. Snoopydogy is te voor de hand liggend en ook al geraden dacht ik.

En rond achterwerk spreekt een sterre letterlijk over in een post in 2003 over Braziliaanse dames. Maar er doet geen sterre mee volgens mij _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 12:05

Sterkte, Jolien en rink! :knuffel:

Lavitabella schreef:
Mkango, ben jij mijn santa ? {:) *\o/*

We hebben de letter A gemeen. Je bent ontzettend creatief! In je voorstel rondje had je nog 2 vogels. Ik ben even door gaan zoeken en helaas nu nog maar 1tje.
Helaas, ik ben niet je santa! :D De hints zouden kunnen kloppen, maar inmiddels heb ik gelukkig weer twee groene vliegende ratten. :+:

Bienotje schreef:
Voor wie graag santa's wil puzzelen, hier mijn hints.

De eerdere 88 slaat niet op een gebruikersnaam en spreek je niet uit als achtentachtig.

Geel

Keep looping up that's the secret of life- snoopy

En ergens rond 2003 had deze bokker een rond achterwerk.

Ik kan er nog weinig van maken, maar ik ga nog een hint krijgen. _O-

Geel vermoedde ik gelijk cap op je kopje, maar die is al geraden ;-) eightyeight kan ik niet echt iets vinden. Snoopydogy is te voor de hand liggend en ook al geraden dacht ik.

En rond achterwerk spreekt een sterre letterlijk over in een post in 2003 over Braziliaanse dames. Maar er doet geen sterre mee volgens mij _O-
Zou je '88' moeten lezen als 'achten'? Als in de MSN-uitdrukking 'ff w88'.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 12:07

Sterkte Rink !

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 12:07

Afbeelding

Mijn SS (geheel in thema) zal dit vast niet bedoelen >;)

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 12:12

Mkango, Aaah wat fijn voor je dat je er weer 2 hebt! Zo leuk ! <3

Ik ben hier dus blijkbaar wel ontzettend slecht in. := Donna en Mkango waren de enigste die evenveel dieren hadden als mensen. Blijkbaar toch niet. Er was nog 1 iemand creatief en kwa overeenkomsten maar die heeft ruim 40 paarden op het bedrijf. _O-

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 12:12

Bienotje schreef:
[ [url=m/oTGTB9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn SS (geheel in thema) zal dit vast niet bedoelen >;)

Jeetje, dat is ook geen leuke referentie! :oo

Ik moest ook denken aan 'achten', kom je dan verder?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 12:18

Ik vind ook weer wat hits dat 88 een engelencijfer is/ spirituele hoek dus. Eerste 7 pagina's onderschriften deed ook nog geen lampje branden.

Eerst verder verhuisspullen uitpakken maar _O-

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 12:41

De pech is niet voorbij.. vanochtend heeft ons drachtige merrie een prachtig gestipt merrie veulen 4,5 maand te vroeg gegeven ;( ;(

sorry lieve Santa, mijn hoofd staat even naar andere dingen en zal verder puzzelen als ik iets tijd heb gehad om dit te verwerken..