Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 20:15

DiscoDipp schreef:
Wow unpopular opinion dus haha!

Jaa ik vind dat ontzettend knap van zulke mensen, heb ik echt respect voor!

Ik heb momenteel zelf terug een E pony, en ik weeg 56 kg. Nu wil ik juist terug naar de 50 omdat ik dat voor haar fijner en uiteindelijk ook mooier vind. Maar ik zie me toch soms wat voorbij komen op Instagram bijvoorbeeld, ja idk maar ik vind dat echt niet meer kunnen. En alle reacties zijn van oooh en aaah, en als je iets der van zegt ben je aan t ‘fat-shamen’ ofzoiets :') niet dat ik dat doe, maar toch.

Vind het echt geen fatshamen meer als het gewoon écht niet meer kan.. kijk voor jezelf moet je het lekker zelf weten en dat laat mensen ook in hun waarde, maar om er idd op die manier een dier bij te betrekken, vind ik persoonlijk toch wel wat anders..
De ellende is ook dat die mensen niet degenen zijn die er de negatieve effecten van dragen als ze op een paard gaan zitten. Als ik in m'n eentje op een beach cat ga varen (dat is echt mijn droom _O- ), knalt dat ding binnen no-time voorover omdat ik te licht ben, maar ga ik op een Shetlander zitten, heb ik nergens last van, maar voor die pony is het allesbehalve prettig.

En eens met Zebrastreep, Moestuin! Het siert je. :)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 20:17

DiscoDipp schreef:
Ik meng mij idd ook niet in die discussies, maar tis me toch een boeltje getriggerd soms :')

Moestuin: Nou ik vind dat het je al enorm siert dat je dit zegt en er voor uitkomt. Heb ik echt respect voor, en om wat voor reden je dan ook zwaarder bent, het doet enorm eer aan voor de gene die zo als jou denken. En ik hoop dan ook voor je dat je wel ooit weer in het zadel kunt stappen!! :D

Ik snap je hoor soms is een discussie starten ook wel eens leuk :') In hoeveel facebook groepen ik wel niet wat ben gestart omdat ik daar zin in had haha

Walgelijke eigenschap eigenlijk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 20:19

Zebrastreep schreef:
DiscoDipp schreef:
Ik meng mij idd ook niet in die discussies, maar tis me toch een boeltje getriggerd soms :')

Moestuin: Nou ik vind dat het je al enorm siert dat je dit zegt en er voor uitkomt. Heb ik echt respect voor, en om wat voor reden je dan ook zwaarder bent, het doet enorm eer aan voor de gene die zo als jou denken. En ik hoop dan ook voor je dat je wel ooit weer in het zadel kunt stappen!! :D

Ik snap je hoor soms is een discussie starten ook wel eens leuk :') In hoeveel facebook groepen ik wel niet wat ben gestart omdat ik daar zin in had haha

Walgelijke eigenschap eigenlijk :')
Vooral bij Amerikanen is dat leuk. _O- Die raken echt om álles getriggered. "Ik vind je hengst met ongelijke voeten, kromme poten en weke rug geen dekhengstmateriaal." Echt, berg je dan maar. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 20:21

Dankjewel allemaal.

Discodip: Ik hoop het ook. Probeer er toch hard aan te werken, maar heb nog enkele tientallen kilo’s te gaan :) Zelfs nu, nu ik met tuig etc op een 120 kilo zou komen op het paard zegt 95% van de mensen dat het wel prima kan. Het is dus echt wel heel hardnekkig ingeburgerd dat het paard het maar moet kunnen en doen.

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 20:32

Een mevrouw liet d'r lompe hond zowat bij mijn honden in de auto springen, en vond het toen gek dat mijn honden dat niet zo leuk vonden :o?
Ze zien de auto gewoon als hun veilige plek en zijn niet gediend van indringers. Ik ook niet trouwens, houd je beest bij je.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 20:33

DiscoDipp schreef:
Nu zal ik wel een stortvloed aan reacties krijgen, maar ik erger mij echt gigantisch aan van die mensen die zeker 100+ kg wegen, en dan op een E pony stappen ;( Het ergste vind ik nog hoeveel mensen dit goedkeuren :? Ik kan t gewoon niet he >;)

Van mij niet hoor, ik ben gestopt met rijden toen ik over de 80kg ging. Ik kreeg daar zelfs best veel opmerkingen over, allemaal in de richting van: oh maar jij bent toch niet te dik? (waarom ontkennen, ik zit tegen obees aan met mijn gewicht + lengte). Ja maar die andere ruiter is dikker dan jou en die rijdt ook nog gewoon (ja en zo wil ik dus nooit van mijn leven worden, zo'n persoon vind ik dom of egoistisch, wellicht beide). Oh ja maar jouw paard is ook niet zo groot, kan je dan niet op dat andere paard gaan rijden? (mijne was klein maar gespierd en getraind, degene die werd aangewezen was wel iets hoger maar ieler, onbespierd en gewoon veel te dik. Ja dat paard toont groter, maar of die het ook beter uit kan houden als ik erop ga zitten... Denk het niet).

Mensen halen er echt vanalles bij om overgewicht goed te praten, om de persoon maar vooral niet te kwetsen ook al is het potentieel gewoon heel naar voor een dier. No thanks, niet mijn ding. Ik snap dat goedpraten sowieso niet, ik ben gewoon te dik, waarom dan doen alsof het niet zo is. De laatste keren dat ik op een paard zat zat het vet ook steeds meer in de weg, het klotst ook en dan stop ik gewoon liever. Zouden meer mensen moeten overwegen imo.
Ik ben in een jaar tijd 20kg aangekomen door medicijngebruik, het is niet anders. Verzorgpaarden vind ik nog steeds heel leuk, maar ik werk alleen met ze vanaf de grond, niet meer op hun rug.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 20:37

Website van een restaurant waar staat “ Reserveer terras via info@blabla.”

Reserveer ik, krijg ik terug “we doen niet aan reserveringen”. :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 20:41

MarlindeRooz schreef:
Website van een restaurant waar staat “ Reserveer terras via info@blabla.”

Reserveer ik, krijg ik terug “we doen niet aan reserveringen”. :+

Hoe is het mogelijk :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 20:43

Ja ik verzin dit niet. Heb ze maar redelijk onaardig teruggemaild. Vind die uitbaters sowieso randdebielen. Maar ze hebben zulke lekkere broodjes. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 20:43

Ik zit nu al naar huizen in Norfolk te kijken, terwijl het nog maanden duurt voordat ik überhaupt iets kan gaan bezichtigen... |o

(Ze zijn er wel lekker goedkoop. := )

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 20:47

Dat ik anderhalf week wacht op feedback van mijn Proefproeve, en ik me nu besef dat vrijdag de meivakantie is begonnen voor 2 week. -O-

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 20:53

Ik erger me even aan mijn lijf, gewoon dat het nog niet de oude is. Wordt het wel weer, we werken eraan, maar ik wil gewoon weer alles doen en kunnen wat ik voorheen kon. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 21:20

Mensen die bij elke activiteit die ze in de nabijheid van anderen ondernemen, even tussen neus en lippen door moeten mededelen dat het wel coronaproof of "op afstand" was. :roll: En morgen hijgt iedereen weer in je nek bij de supermarkt. Sta je dan met je goede gedrag. :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-04-21 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 21:22

Mkango schreef:
Mensen die bij elke activiteit die ze in de nabijheid van ondernemen even tussen neus en lippen door moeten mededelen dat het wel coronaproof of "op afstand" was. :roll: En morgen hijgt iedereen weer in je nek bij de supermarkt. Sta je dan met je goede gedrag. :')

Heb net coronaproof seks gehad. Fijne avond allemaal!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-21 21:27

Ik weiger gewoon paarden op de manege als ik vind dat ik te lang of te zwaar ben. Ik weeg 85kg en ben 1,72 dus ik ben aan de maat. Dan ga ik niet op smalle of kleine dieren zitten.

@MarcoBorsato hoop dat het lekker was :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 21:29

MarcoBorsato schreef:
Mkango schreef:
Mensen die bij elke activiteit die ze in de nabijheid van ondernemen even tussen neus en lippen door moeten mededelen dat het wel coronaproof of "op afstand" was. :roll: En morgen hijgt iedereen weer in je nek bij de supermarkt. Sta je dan met je goede gedrag. :')

Ik leef mijn leven coronaproof. Hashtag-forever-alone. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 21:39

MarcoBorsato schreef:
Mkango schreef:

Ik leef mijn leven coronaproof. Hashtag-forever-alone. :')

Kom maar langs hoor MKango :D Gaan we samen ons leven lang coronaproof leven

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 21:50

Mijn seks was niet coronaproof +:)+
Alhoewel, gewoon met je partner is wel coronaproof toch?
Dan was het wel coronaproof

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 21:52

Nou wrijf het er in bij alle single ladies _O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 21:54

Je moet als single lady gaan swingen!
Dan val je geheid in de smaak. Geen verwachtingen, gewoon lekker je ding doen.
Unicorns heten niet voor niets zo in de swingerswereld ;)
Wel heb je soms last van een tikkeltje jaloezie van vrouwelijke partners, maar als ze bi is, dan is dat vaak al geen probleem.
Beetje stevig in je schoenen staan om aan te geven wat je wel en niet wil en de heren liggen aan je voeten!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 21:56

MarcoBorsato schreef:
Mkango schreef:

Ik zie dit nu voor me thanks :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 22:06

Dat een jongetje op de speeltuin constant mijn dochter opzij duwde, van de trap trok etc. Echt een pestkop. Vriend was al aan het mompelen dat die ouders het zo meteen wel gingen weten. Wij hadden al een opmerking gegeven dat zo gedrag niet kon.Rotjong duwt weer ons kind opzij om daarna direct met zijn hoofd tegen de hoek van het dak te botsen, waarop ik mijn mond niet kon houden en zei: Dit noemen ze nu instant karma!

Echt waar joh, is het nu zo moeilijk om even te wachten...

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 22:11

Ik heb een compleet arsenaal aan pandapunten (en voor Corona wist ik niet eens wat dat waren).

Ik erger me aan een brief van de tandarts.
Eind maart geweest, kreeg in april de rekening en meteen betaald. Gisteren lag er weer een op de mat.

Blijkt van een behandeling in oktober geweest te zijn, praktijk heeft hem in februari ingediend. Dit was een herinnering. Het origineel was blijkbaar per e-mail verstuurd en die had ik gemist.

Waarom zo laat nog een rekening? Ik betaal altijd gelijk. Ben in december ook nog geweest en die rekening wel gehad en betaald.

En sinds wanneer mag je rekeningen zonder toestemming en info vooraf per e-mail sturen? Ik wist nergens vanaf en hij is dus in mijn ongewenste e-mail beland.
En ik

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 22:21

Ik krijg rekeningen nooit per mail, altijd per post.

fiets moet je onderhouden tijdens covid! Is nu echt goud waard.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 22:26

Shaggy09 schreef:
fiets moet je onderhouden tijdens covid! Is nu echt goud waard.

Eens!