Rawr schreef:Dit, bij m'n zus in de tuin. Ik wil er niet boos om worden maar ik ben zó enorm teleurgesteld...
[ [url=m/0b3LVg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier kan ik zo met je mee aan ergeren. Tjemig.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ladyrosa schreef:hagelslag schreef:Ik voel mij het slechtste hondenbaasje ooit.
T arme beest is vanmorgen gesteriliseerd.
Ze is nu sinds half 3 thuis.
Maar 't Arme Arme ding. Zo aan het spacen en af en toe misselijk
Precies hetzelfde hier
Rawr schreef:Dit, bij m'n zus in de tuin. Ik wil er niet boos om worden maar ik ben zó enorm teleurgesteld...
Mkango schreef:Overigens had ik het net zo kansloos gevonden als er een ‘Biden 2020’ vlag had gehangen.
MarlindeRooz schreef:Altijd die opruimwoede ‘s avonds laat... blijf wel rustig op de bank zitten tot het overgaat.
Zebrastreep schreef:Mkango schreef:Overigens had ik het net zo kansloos gevonden als er een ‘Biden 2020’ vlag had gehangen.
Precies ik ook! Snap niet dat wij in Nederland al zwaar overdreven bezig zijn met de Amerikaanse verkiezingen. Alsof ze in Amerika een liveblog gaan openen als hier verkiezingen zijn. Wij hebben er niks mee te maken wat daar gebeurd.
xmarritw schreef:Een vlag vind ik ook overdreven, maar wij hebben er wel degelijk mee te maken wat er daar gebeurd. De VS is een groot macht en hun besluiten voel je dus over de hele wereld in tegenstelling met Nederland.