Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 20:28

Rawr schreef:
Dit, bij m'n zus in de tuin. Ik wil er niet boos om worden maar ik ben zó enorm teleurgesteld...

[ [url=m/0b3LVg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier kan ik zo met je mee aan ergeren. Tjemig. :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 20:35

ladyrosa schreef:
hagelslag schreef:
Ik voel mij het slechtste hondenbaasje ooit.
T arme beest is vanmorgen gesteriliseerd.
Ze is nu sinds half 3 thuis.
Maar 't Arme Arme ding. Zo aan het spacen en af en toe misselijk |(

Precies hetzelfde hier

Ze is echt zo zielig en weet zich geen houding te geven.

En ik irriteer mij eraan dat ik echt reuze reuze honger heb maar niet van mijn hond haar mand wil wijken

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 20:44

Rawr schreef:
Dit, bij m'n zus in de tuin. Ik wil er niet boos om worden maar ik ben zó enorm teleurgesteld...

What the... Sorry maar ik moet hier ook een beetje om lachen die durft.

Ik denk als je Trump zo geweldig vindt , emigreer dan naar Amerika zo best is het daar helemaal niet geregeld. Komt omdat een te grote groep gelooft dat Donald Trump de wereld gaat redden. Juist , zulke spookverhalen haal het gekste in mensen naar boven.

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 20:47

Eh? En die vlag hangt dus ergens in NL? What the...

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 20:53

Rawr schreef:

-O-

Ik kan er gewoon niet bij met mijn hoofd. Politieke verschillen en rechts en links a la, maar kom op. Deze man heeft zo veel rare dingen gedaan in het verleden, is onwijs racistisch naar alle bevolkingsgroepen toe die niet in zijn straatje passen en heeft in mijn ogen totaal geen belang bij een gezonde bevolking/eerlijke economie. Het is gewoon een pisventje die zich verveelt en als een klein kind blijft schreeuwen tot hij zijn zin gekregen heeft. Ik vertrouw geen zak van deze man en hij zal heus een dubbele agenda hebben. Ik blijf hoop houden op Biden, volg het met een schuin oog op CNN.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 20:53

Telpeva schreef:
Eh? En die vlag hangt dus ergens in NL? What the...

Nou, dit. :') Get a grip.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 20:54

Onbegrijpelijk, leef met je mee!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 20:57

Rawr schreef:

In nederland? Jeetje....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 20:59

Overigens had ik het net zo kansloos gevonden als er een ‘Biden 2020’ vlag had gehangen. :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 21:02

Altijd die opruimwoede ‘s avonds laat... blijf wel rustig op de bank zitten tot het overgaat.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 21:03

Mkango schreef:
Overigens had ik het net zo kansloos gevonden als er een ‘Biden 2020’ vlag had gehangen. :))

Precies ik ook! Snap niet dat wij in Nederland al zwaar overdreven bezig zijn met de Amerikaanse verkiezingen. Alsof ze in Amerika een liveblog gaan openen als hier verkiezingen zijn. Wij hebben er niks mee te maken wat daar gebeurd.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 21:12

MarlindeRooz schreef:
Altijd die opruimwoede ‘s avonds laat... blijf wel rustig op de bank zitten tot het overgaat.

Rustig door je mond in en door je neus uit ademen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 21:22

Aan een groepslid van een project.. Vraag gewoon even als je een vraag of opdracht niet begrijpt maar ga niet iets typen wat niks met het onderwerp te maken heeft gehad. Dan maar kinderachtig overal namen bij zetten wie wat gedaan heeft. Ik ga ook niet het verbeteren ook al heb ik de neiging wel. Leert een student niks van dus dan heeft ze maar een onvoldoende en ze maar boos , als je niet vraagt en zogenaamd geen tijd hebt. Dan stop ik er ook geen energie meer in.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 21:24

Dat mijn fysio naar de huisarts heeft verwezen, de huisarts dus medicijnen heeft voorgeschreven. Dat niet helpt. En de huisarts mij nu weer terug verwijst naar de fysio. En ik vandaag bij de fysio ben geweest en die wil dat het na twee behandelingen beter gaat, anders moet ik weer terug naar de huisarts.

Top dit. :')

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 21:26

Morgen een tentamen en ik kan gewoon niets onthouden. Eentje is open boek tentamen maar ugh

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-20 21:35

Nog steeds 3 motivatiebrieven te schrijven. Ben dood. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 21:39

Dat ik oververmoeid ben en daardoor hyperactief wordt en echt even rustig moet doen en moet slapen

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 21:50

MarlindeRooz schreef:

Echt? Waarom heb ik hier nooit last van?
Ik vind het irritant dat ik zaterdag met opruimen begonnen ben. En het daar ook bij heb gehouden na een uur. Sindsdien ligt mijn hal vol zooi en er is nog steeds geen opruimwoede weer langs gekomen.

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 21:52

Zebrastreep schreef:
Mkango schreef:

Precies ik ook! Snap niet dat wij in Nederland al zwaar overdreven bezig zijn met de Amerikaanse verkiezingen. Alsof ze in Amerika een liveblog gaan openen als hier verkiezingen zijn. Wij hebben er niks mee te maken wat daar gebeurd.

Een vlag vind ik ook overdreven, maar wij hebben er wel degelijk mee te maken wat er daar gebeurd. De VS is een groot macht en hun besluiten voel je dus over de hele wereld in tegenstelling met Nederland.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 21:52

Dat een stalgenootje best een sterke mening gaf over waarom ik nog niet op mijn paard reed en dat je je soms ook moet afvragen of dit wel het juiste paard was. Ze bedoeld het vast goed, maar begon daar opeens zo over te twijfelen of ik dan misschien moest gaan verkopen. En dan kom ik vanavond weer bij mijn paard en dan hinnikt die en dan denk ik, jemig waarom neem ik het überhaupt in gedachte. Ben gek op hem en zal hem nooit weg willen doen <3

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 22:02

Naar de EJ voor een nieuwe regendeken voor t peerd. Sowieso was er weinig keuze in de maar die ze heeft (die heeft zowat iedereen...). Een maat groter gepakt omdat sommige dekens net een tikje straks zitten. Ziet het eruit alsof ze een pyjama aan heeft.

Note to self: koop gewoon altijd maat 195 :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 22:03

xmarritw schreef:
Een vlag vind ik ook overdreven, maar wij hebben er wel degelijk mee te maken wat er daar gebeurd. De VS is een groot macht en hun besluiten voel je dus over de hele wereld in tegenstelling met Nederland.

Inderdaad. Een interessante serie is 'Years and years'. Gaat weliswaar over Engeland maar toch laten ze zien wat voor invloed grootmachten hebben op Europa en de wereld.

Spoiler: veel.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 22:07

Mijn ergernis, mijn moeder zet zichzelf voor schut bij RTL5.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 22:11

MarcoBorsato schreef:
Mijn ergernis, mijn moeder zet zichzelf voor schut bij RTL5.

Gaat ze voor een budget bruiloft bij Borsato?

Edit: of is Mary je moeder?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 22:12

Ik erger me aan mezelf, dat ik mezelf niet genoeg waardeer omdat ik eisen aan mezelf stel waar ik nooit aan zal voldoen.