Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MarlindeRooz schreef:Genoeg mensen. Dezelfde mensen die nu in de WA(jong) en bijstand zitten terwijl ze best zouden kunnen werken. Ik zelf ken er al meer dan 1.
MarlindeRooz schreef:Mee eens.Ik vind het vervelend voor jou dat jij altijd zo veel thuis zit. Maar dat maakt het niet minder vervelend voor mensen die nu al een jaar thuis zijn. Ik ga ook niet tegen jou zeggen; "jij kan tenminste nog op bokt zitten, er zijn ook mensen die zo ziek zijn dat ze helemaal niks meer kunnen". Dat is hetzelfde. Namelijk zeggen dat iemand het erger heeft dan jij en dat je daarom niet mag klagen.
En de bijstand is geen vetpot en dat is ook de bedoeling. Maar wanneer je afgekeurd bent vind ik niet dat je "net" rond moet komen. Dan mag je ook gewoon op vakantie gaan. Kijk, elk jaar naar Amerika en ondertussen ook een dikke auto en een paard houden lijkt me niet de bedoeling. Maar net rond komen lijkt me niet fijn als je door ziekte thuis zit.
corinep schreef:Nou ik mag hopen dat er geen kinderen op zo'n dag rondlopen, no way dat ik voor een dagje dierentuin zo'n staaf in hun neus laat/ga steken..
idinn schreef:Of gewoon de waffeltjes dichtplakken met duct tape, en de handjes bij elkaar binden. Want wat ik haast nog erger vind, zijn die mormels die op de ramen gaan staan tikken van dierenverblijven.Helaas hoeven kinderen onder de 13 niet getest...
Ik laat met liefde in m'n neus peuren met dat miniscule stokje. En dubbel als er garantie bijkomt dat die dag geen gillende koter in de dierentuin loopt.
Het mooiste is uiteindelijk de tunnel in de ocean. Jammer dat 99% van de tijd er koters lopen te krijsen. En ouders die dat schijnbaar doodnormaal vinden. Mogen ze van mij verbieden voor die parasieten.