Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MaTuMi schreef:Contant geld.
Mensen met contant geld en pinpas maar die van hun contanten afwillen.
Mensen met handschoentjes aan die contant geld geven.
Mensen die panisch verweg gaan staan en dan contant geld betalen.
Mensen die zeggen ik kan wel pinnen maar doe het even zo, met contanten dus.
Mensen die contant geld geven maar hun paar cent wisselgeld niet willen want dat is toch wel veel risico.
Mensen die van te voren bellen wat ze nodig zijn, op de parkeer plaats de kofferbak open doen, bellen dat ze er zijn, wij moeten het in de kofferbak doen maar mogen die niet dicht doen, en dan ligt er wel een envelop met cash in de kofferbak. Dit is echt meermaals gebeurd.
k_m schreef:Wat sneu dat jullie zo door gaan op iemand die duidelijk gekwetst is, terwijl ze het goed bedoeld met haar paard. En zich duidelijk goed laat omringen.
Sowieso geen fan van dit mega pessimistisch topic, maar als jullie er echt plezier uit halen om te lachen met iemand die zich slecht voelt? Is gewoon pest gedrag onder volwassenen. Ik snap oprecht niet dat je de behoefte voelt om je hier te komen ‘ergeren’ aan iemand die op YouTube filmpjes maakt. En dan zo natrappen nu. Ik hoop voor jullie dat niemand ooit voor jullie gaat bepalen wat jou mag raken, en waar je maar tegen moet kunnen. Echt gemeen dit.
Mars schreef:MaTuMi schreef:Contant geld.
Mensen die contant geld geven maar hun paar cent wisselgeld niet willen want dat is toch wel veel risico.
Mensen die van te voren bellen wat ze nodig zijn, op de parkeer plaats de kofferbak open doen, bellen dat ze er zijn, wij moeten het in de kofferbak doen maar mogen die niet dicht doen, en dan ligt er wel een envelop met cash in de kofferbak. Dit is echt meermaals gebeurd.
Nooh dat lijkt me ook bloedirritant, kan je werkgever pinnen niet verplicht stellen?
Mijn laatste ergernis van de dag is het feit dat de paaseieren overal weg zijn. Van mij mogen die het hele jaar wel verkocht worden
k_m schreef:Wat sneu dat jullie zo door gaan op iemand die duidelijk gekwetst is, terwijl ze het goed bedoeld met haar paard. En zich duidelijk goed laat omringen.
Sowieso geen fan van dit mega pessimistisch topic, maar als jullie er echt plezier uit halen om te lachen met iemand die zich slecht voelt? Is gewoon pest gedrag onder volwassenen. Ik snap oprecht niet dat je de behoefte voelt om je hier te komen ‘ergeren’ aan iemand die op YouTube filmpjes maakt. En dan zo natrappen nu. Ik hoop voor jullie dat niemand ooit voor jullie gaat bepalen wat jou mag raken, en waar je maar tegen moet kunnen. Echt gemeen dit.
Marije_1997 schreef:Mars schreef:Aan felinehoi videos, ik weet dat ik t niet moet kijken maar soms gebeurd het gewoonKan er niet bij hoe je maar doorgaat om met alle geweld op een jong paard met 10 KS te kunnen rijden en er ook nog de eventing mee in wil.
Door dat soort mensen begrijp ik weer waarom er zoveel weerstand begint te ontstaan tegen de paardensport door dierenwelzijnsorganisaties.
Denk dat de mensen waar dat paard nu staat wel weten hoe het moet. En zij zien het positief in. Maar er is nooit gezegd dat ze met zekerheid de eventing in kunnen.
Mars schreef:MaTuMi schreef:Contant geld.
Nooh dat lijkt me ook bloedirritant, kan je werkgever pinnen niet verplicht stellen?
Mars schreef:Whale: dat is idd niet handig. Aan de andere kant neemt contant ook zoveel risico met zich mee, ik snap kassamedewerkers in die zin ook wel.