Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

N0a

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:07

Ik vind het van haar ook niet heel chique. Om iemand gelijk een triest persoon te noemen.
Had er gewoon boven gestaan, geen aandacht aan gegeven. Er zullen vast meer mensen zijn die een mening over het hele proces/haar hebben. Lekker laten gaan zou ik zeggen...

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:08

k_m schreef:
Sowieso geen fan van dit mega pessimistisch topic

Waarom ben je hier dan?

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:09

Contant geld.
Mensen met contant geld en pinpas maar die van hun contanten afwillen.
Mensen met handschoentjes aan die contant geld geven.
Mensen die panisch verweg gaan staan en dan contant geld betalen.
Mensen die zeggen ik kan wel pinnen maar doe het even zo, met contanten dus.
Mensen die contant geld geven maar hun paar cent wisselgeld niet willen want dat is toch wel veel risico.
Mensen die van te voren bellen wat ze nodig zijn, op de parkeer plaats de kofferbak open doen, bellen dat ze er zijn, wij moeten het in de kofferbak doen maar mogen die niet dicht doen, en dan ligt er wel een envelop met cash in de kofferbak. Dit is echt meermaals gebeurd.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:10

Daenerys schreef:
k_m schreef:
Sowieso geen fan van dit mega pessimistisch topic

Waarom ben je hier dan?

Omwille van de rest van mijn bericht, die je hebt weg gelaten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:12

Sorry hoor maar ze vraagt er op deze manier ook om

Heb haar video dan maar lekker bij YouTube gerapporteerd

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:16

MaTuMi schreef:
Contant geld.
Mensen die contant geld geven maar hun paar cent wisselgeld niet willen want dat is toch wel veel risico.
Mensen die van te voren bellen wat ze nodig zijn, op de parkeer plaats de kofferbak open doen, bellen dat ze er zijn, wij moeten het in de kofferbak doen maar mogen die niet dicht doen, en dan ligt er wel een envelop met cash in de kofferbak. Dit is echt meermaals gebeurd.

Nooh dat lijkt me ook bloedirritant, kan je werkgever pinnen niet verplicht stellen?

Mijn laatste ergernis van de dag is het feit dat de paaseieren overal weg zijn. Van mij mogen die het hele jaar wel verkocht worden :9

Tieneke

Ik erger me vandaag aan YouTubers die compleet naast hun schoenen gaan lopen en zelf doen waar ze een ander van beschuldigen.

En daarnaast ook aan de wind. Zo mooi weer, maar met die wind lijkt het continu alsof ik net uit bed kom.

LiannePuthzy

Maandelijkse periode -O-

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:17

LiannePuthzy schreef:
Maandelijkse periode -O-

Oh, dat is echt...poedersuiker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:18

Tieneke schreef:
LiannePuthzy schreef:
Maandelijkse periode -O-

Oh, dat is echt...poedersuiker.

Bloedirritant -O- :(:)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:18

k_m schreef:
Wat sneu dat jullie zo door gaan op iemand die duidelijk gekwetst is, terwijl ze het goed bedoeld met haar paard. En zich duidelijk goed laat omringen.

Sowieso geen fan van dit mega pessimistisch topic, maar als jullie er echt plezier uit halen om te lachen met iemand die zich slecht voelt? Is gewoon pest gedrag onder volwassenen. Ik snap oprecht niet dat je de behoefte voelt om je hier te komen ‘ergeren’ aan iemand die op YouTube filmpjes maakt. En dan zo natrappen nu. Ik hoop voor jullie dat niemand ooit voor jullie gaat bepalen wat jou mag raken, en waar je maar tegen moet kunnen. Echt gemeen dit.

Amen, jullie laten je wel weer van je beste kant zien. Snap wel waarom iedereen een hekel heeft aan paarden lui.
Gunnen een ander niks, kunnen anderen niet met rust laten, overal een ongezouten mening over hebben en het vooral laten merken en vooral lekker kinderachtig gaan doen :j

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:20

Mars schreef:
MaTuMi schreef:
Contant geld.

Nooh dat lijkt me ook bloedirritant, kan je werkgever pinnen niet verplicht stellen?

Mijn laatste ergernis van de dag is het feit dat de paaseieren overal weg zijn. Van mij mogen die het hele jaar wel verkocht worden :9

Wettelijk betaal middel dus je mag eigenlijk niet weigeren.
Mochten de la er wel uit hebben maar we hebben een aantal hele oude mensen die echt alleen cash doen, die snappen pinnen niet zeg maar.
En andere filialen die lades er helemaal uit hadden hebben veel klachten gekregen en nu mag het dus niet meer.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:21

Aan het feit dat ik mijn bed in wilde en toen ik in mijn slaapkamer stond bedacht, Oja ik moet mijn bed nog opmaken. (Die had ik vanochtend compleet in de was gedaan)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:23

MaTuMi: Ah ik snap het, is ook lastig zeker voor ouderen!
Hier bij een vestiging de lokale kruidvat weigeren ze dus echt contant geld. Een medewerker werd er voor mijn neus op aangesproken door leidinggevende toen hij een €5 briefje van een oudere man had aangenomen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:26

Ik vertik het ook als medewerker. Jammer dan dat het wettelijk mag. Mijn gezondheid en veiligheid gaat voor. Het is 2020 dus je kan gewoon pinnen en anders maar geen patatje...

maria500

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:27

k_m schreef:
Wat sneu dat jullie zo door gaan op iemand die duidelijk gekwetst is, terwijl ze het goed bedoeld met haar paard. En zich duidelijk goed laat omringen.

Sowieso geen fan van dit mega pessimistisch topic, maar als jullie er echt plezier uit halen om te lachen met iemand die zich slecht voelt? Is gewoon pest gedrag onder volwassenen. Ik snap oprecht niet dat je de behoefte voelt om je hier te komen ‘ergeren’ aan iemand die op YouTube filmpjes maakt. En dan zo natrappen nu. Ik hoop voor jullie dat niemand ooit voor jullie gaat bepalen wat jou mag raken, en waar je maar tegen moet kunnen. Echt gemeen dit.

Ik deel deze mening helemaal. Ze heeft het er echt moeilijk mee. Ze heeft ook veel verdriet van. Als je haar video’s vaker kijkt, weet je ook als haar paard het niet trekt of niet pijnvrij kan leven, zij hem als het mogelijk is vervroegd met pensioen doet of indien nodig laat inslapen.

Het is niet dat ze zomaar aanmoddert. Er is een professioneel team bezig met de revalidatie van haar paard. Ik zie in andere topics waar paarden met serieuze beperkingen toch met revalidatie erbovenop komen, vaak alleen positieve berichten. Op het moment dat haar paard pijn vertoond of dat zij gaat aanmodderen dat er dan vervelende reacties kunnen komen, kan ik dan wel begrijpen.

Ik snap haar ook dat het haar raakt dat er wordt gesproken met alle geweld. Terwijl daar helemaal geen sprake van is.
Laatst bijgewerkt door maria500 op 22-04-20 00:08, in het totaal 2 keer bewerkt

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:27

wyoming schreef:
Aan het feit dat ik mijn bed in wilde en toen ik in mijn slaapkamer stond bedacht, Oja ik moet mijn bed nog opmaken. (Die had ik vanochtend compleet in de was gedaan)

Hahahaha ik kan hier ook altijd zo enorm chagrijnig van worden :')

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:35

[quote ="SindyKaya"]
Marije_1997 schreef:
Mars schreef:
Aan felinehoi videos, ik weet dat ik t niet moet kijken maar soms gebeurd het gewoon :') Kan er niet bij hoe je maar doorgaat om met alle geweld op een jong paard met 10 KS te kunnen rijden en er ook nog de eventing mee in wil.
Door dat soort mensen begrijp ik weer waarom er zoveel weerstand begint te ontstaan tegen de paardensport door dierenwelzijnsorganisaties.

Denk dat de mensen waar dat paard nu staat wel weten hoe het moet. En zij zien het positief in. Maar er is nooit gezegd dat ze met zekerheid de eventing in kunnen.

Dit, ben ook geen groot fan over het algemeen maar wat je hier zegt is wel erg zwart wit, Mars.
Feline is onwijs goed bezig met haar paard en er is nooit gezegd dat het dier nog de eventing in kan. Het gaat nu de goede kant op, maar dat kan tijdens het beleren helemaal de andere kant op gaan.[/quote ]

Mars, ik weet niet hoe veel video’s je hebt gezien maar zal je maar even beter inlichten voor je zo’n reactie plaatst. Iemand zo de grond in trappen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:37

Stuk luchtballonstof in de gootsteen boven , wil hem nog even weken laten vannacht maar moet ook tandenpoetsen -O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:40

Luchtballonstof in de gootsteen? Hoe dan? :D

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:41

Mars schreef:
MaTuMi schreef:
Contant geld.

Beetje poedersuiker voor de mensen die onder bewind staan en dus geen pinpas hebben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:46

Mars schreef:
Luchtballonstof in de gootsteen? Hoe dan? :D

Klein stukje maar ! Registratie van een ballon die 'vernietigd' is :D , stonk enorm en was tijd voor een wasbeurt

Afbeelding

De registratie heeft naast de PH nog 3 letters voor de grote :j

Afbeelding

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:48

Pleisters in mijn nek die irriteren

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:49

Zo dan! Interessant wel, en wat een vuil komt eraf!
Ik hoorde pas trouwens ook van een meneer die zijn ballonnen ging knippen om er schorten voor verplegend personeel van te maken.

Whale: dat is idd niet handig. Aan de andere kant neemt contant ook zoveel risico met zich mee, ik snap kassamedewerkers in die zin ook wel.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 23:52

Mars schreef:
Whale: dat is idd niet handig. Aan de andere kant neemt contant ook zoveel risico met zich mee, ik snap kassamedewerkers in die zin ook wel.

Ik ook, maar vraag me af hoe winkels daar mee omgaan. Bij mijn vorige baan zat ik altijd met een vrouw in de bus die geestelijk wat achter liep en dus onder bewind stond. Zelfs online bestellen kon gewoon niet dus letterlijk alles moest fysiek gekocht worden en met contant geld. Dus vraag mij echt af hoe zij dat nu doet. Bij ons bij de Kruidvat staat bijv. ook dat contant geld niet mag.