Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Peelie schreef:Dat van die kinderwens snap ik heel heel heel erg goed... die wens heb ik ook al. En daar heb ik het dit weekend nog over gehad met de dokter (t.a.v. verwachtingen en ideeën enzo)... zijn reactie was ronduit bot.
De kogel is door de kerk btw. Ik heb hem een bericht gedaan dat ik het gezellig heb gehad met hem, maar dat het voor mij niet gaat werken.
Ik kreeg een heel droog bericht terug van hem, uren later... Ik had niet het idee dat hij verbaast was oid. Ergens had ik zelfs het gevoel dat hij er misschien zelfs wel blij mee is dat hij me nu niet hoeft te ghosten....
Dus nouja. It was fun while it lasted. What ever... next.
MarcoBorsato schreef:Peelie schreef:Dat van die kinderwens snap ik heel heel heel erg goed... die wens heb ik ook al. En daar heb ik het dit weekend nog over gehad met de dokter (t.a.v. verwachtingen en ideeën enzo)... zijn reactie was ronduit bot.
De kogel is door de kerk btw. Ik heb hem een bericht gedaan dat ik het gezellig heb gehad met hem, maar dat het voor mij niet gaat werken.
Ik kreeg een heel droog bericht terug van hem, uren later... Ik had niet het idee dat hij verbaast was oid. Ergens had ik zelfs het gevoel dat hij er misschien zelfs wel blij mee is dat hij me nu niet hoeft te ghosten....
Dus nouja. It was fun while it lasted. What ever... next.
Ongelofelijke klojo, toch wel. Dat had hij anders aan kunnen pakken.
Heb je wijn in de buurt?
martine0503 schreef:Tis te hopen dat hij zijn patiënten wat beter behandeld. Dit verdient geen schoonheidsprijs. Hij zou beter moeten weten, maar goed bij de loodgieter lekt de kraan ook altijd zullen we maar zeggen.
Peelie schreef:martine0503 schreef:Tis te hopen dat hij zijn patiënten wat beter behandeld. Dit verdient geen schoonheidsprijs. Hij zou beter moeten weten, maar goed bij de loodgieter lekt de kraan ook altijd zullen we maar zeggen.
Er is een rede dat hij de psychiatrie in is gegaan he... dat komt niet uit de lucht vallen...
MarcoBorsato schreef:Nee ik denk niet dat je gebruikt bent. Ik denk wel dat hij niet wist hoe hij de situatie chique beëindigen moest. Maar dat is een aanname natuurlijk. Ik ken m niet. Ik weet alleen dat ik ook slecht ben in dat soort dingen.
MyWishMax schreef:Ik zit er vooral mee dat je je blijkbaar enorm in iemand kan vergissen, dus aan de ene kant wil je een tijd samen zijn voordat je aan kinderen begint, aan de andere kant zegt het weinig.
Sorriso schreef:In het algemeen; hoe ouder ik word, hoe meer ik zie dat elk huisje zijn kruisje heeft. Voor mij persoonlijk is dat alleen maar fijn om daar samen met iemand anders doorheen te komen en er voor elkaar te zijn. Zie alleen wel inderdaad de ‘vluchtigheid’ van (tegenwoordige) relaties. Overigens denk ik niet per se dat de vijver steeds kleiner wordt. Ik denk dat Tinder een afspiegeling is van de hele maatschappij en iedereen heeft een ander karakter, andere achtergrond en andere opvattingen, iets passends vinden is niet makkelijk. Ik denk wel dat de vijver kleiner gemaakt wordt door jezelf omdat je beter weet wat je wel en niet wil. En dat is niet erg.
Vind het wel rot voor de dames met een echte kinderwens die het gevoel hebben dat de tijd op raakt.
Rytir schreef:peelie!
Ik denk dat er na bijna iedere breuk wel een bozige fase is, het is toch een beetje rouwen als iemand uit je leven gaat of de situatie erg veranderd. Vermoedelijk vond hij het wel echt leuk met jou, anders had hij alleen bij je thuis gezeten en niet die leuke dingen ondernomen. Maar blijkbaar was het gevoel niet genoeg of het is een schijterd. Persoonlijk vind ik het fijner voor de verwerking als iemand dat eerlijk uitspreekt ipv slappe excuusjes maar ja, dat gebeurd bijna nooit.
Zertab schreef:Hoe gaat het vandaag Peelie? Hopelijk nog steeds goed en opgelucht!
Peelie schreef:Zertab schreef:Hoe gaat het vandaag Peelie? Hopelijk nog steeds goed en opgelucht!
Jazeker! Het leven gaat gewoon verder, de sociale activiteiten lopen gewoon door. Ik voel me verder goed. En tuurlijk passeert het mijn gedachte wel eens, maar echt niet iedere seconde of iedere uur van de dag. Eerder 1x per dag ofzo. En dan baal ik er even van. Maar dat mag imo ook gewoon. Maar daarna ga ik ook weer gewoon lekker door met mn leven. Ik geniet lekker van het weertje. Leuke dingen doen.
Heb hem ook al van mn facebook af gegooid. Opgeruimt staat netjes. Ook ontvolgt op insta. Helemaal klaar.