Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Soepblik schreef:Ik zou als ik jullie was niet op shein bestellen. De kleding wordt op een manier die ongelofelijk schadelijk voor het milieu is geproduceerd, laat staan dat deze onder andere onder dwang door Oeigoeren in Chinese strafkampen wordt gemaakt, en wat daar voor afschuwelijke dingen gebeuren wil je echt niet weten.
Niet dat ik het zelf altijd maar goed doe, hoor, en het is absoluut waar dat het af en toe echt lastig om uit te zoeken waar het wel goed gaat. maar alles beter dan dit. Een jurkje voor 10 euro kan simpelweg niet zonder dat daar een hele hoop ellende achter zit.
Vinted is een heel mooi alternatief, staan ook veel nieuwe dingen op voor weinig.
Yenni schreef:Hallo Dames ik heb jullie hulp nodig,
Ik ben opzoek naar midi jurken voor in de zomer.
Normale lengte vind ik net te kort. Voel ik me niet zo lekker in.
De midi jurken zijn voor mij altijd maxi jurken. Ik ben op zoek naar een jurk tot max 125 cm lengte, liefst korter. Met een riempje voor de taille en een leuke print.
Het lastige is dus dat ik maar 157 cm klein ben.
Ik struin al dagen af naar jurken maar ik durf niks te bestellen want ik ben bang dat de verhoudingen niet kloppen. Wie kan mij helpen en of tips geven?
Groetjes!
De midi jurken zijn voor mij altijd maxi jurken. Ik ben op zoek naar een jurk tot max 125 cm lengte, liefst korter. Met een riempje voor de taille en een leuke print.
Ik struin al dagen af naar jurken maar ik durf niks te bestellen want ik ben bang dat de verhoudingen niet kloppen. Wie kan mij helpen en of tips geven?
Groetjes!
Groetjes!
Sky_As schreef:dat truitje is gaaf! waar is die van?
Estribo schreef:Mlies schreef:[ [url=m/FTpAhp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Festival outfit van vorig weekend
Leuk! Maar niet te warm??
Ik had afgelopen weekend dit aan, ook op een festivalik had er witte, leren sneakers onder van MK.
[ [url=m/iZ4VHX.jpg]Afbeelding[/url] ]