Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cerilene_ schreef:Ik vind het verhaal van Hendrik de VIII van Engeland ook om de een of andere manier heel indringend. Ik kan me dan helemaal voorstellen hoe die tijd moet zijn geweest. De mensen rondom hem die de ene dag zijn beste vriend waren en daarna in ongenade vielen en dat vaak met de dood moesten bekopen, waaronder twee van zijn vrouwen. Bij de kapel van de tower of London liggen veel van die mensen en ze hebben daar ook gevangen gezeten voor hun executie.
We zijn ook in een bijkasteel van hem geweest in Windsor, waar hij heeft gewoond met Catherine Howard. Daar speelden ze ook een bandje af van hoe ze in paniek smekend door de gangen moet hebben gerend toen ze hoorde dat ze van vreemdgaan was beschuldigd en ze natuurlijk wel wist waar ze zou eindigen...
Het verhaal van wat er gebeurd is met het hele Romanov gezin van tsaar Nicolaj is ook zo'n verhaal wat me blijft fascineren...
Boterbloem90 schreef:Lieffiefi schreef:Help.
Hoe heette die meisjes die achtervolgt werden op een treinrails, volgens mij in Engeland.
Ze hebben nog een foto kunnen maken van hun achtervolger..
Abigail Williams en Liberty German
Niet voor te stellen hoe de meisjes zich gevoeld moeten hebben..
Tinkerloos schreef:Ik heb gekeken ja.
Vreemde verzameling van 'aparte' objecten.
Die vingertoppen...
billy3105 schreef:Zou ik hier mogen inbreken? Voor de meeste niet luguber denk ik, maar voor sommige misschien wel?
Op onze begraafplaats liggen van deze soort graven. Ik kan mij herinneren dat iemand mij ooit vertelde dat dit graven waren van belangrijke mensen zoals de pastoor oid. Een ander zei dat dit graven waren voor de pest. Wie kan mij dit uitleggen? [ [url=m/5wRdeS.jpg]Afbeelding[/url] ]
furious schreef:Ik hoorde op tv , dat als je onder het schuim kwam dat het dan net leek of je onder sneeuw lag. Dus dat ze niet meer wisten wat boven en onder was.
Maar het zal ook wel een combi zijn met de wind.