Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 17:20

[***] schreef:
Ik ben er een stuk of 40 kwijt, maar kan denk ik al raden wie het zijn :+ :')

De equiccesoires? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 17:26

Ik vermoed het 8-)
Heb nog niet gekeken maar denk dat het wel eens kan kloppen, haha.

Sharani
Berichten: 4672
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 17:28

Joscaa schreef:
[***] schreef:
Ik ben er een stuk of 40 kwijt, maar kan denk ik al raden wie het zijn :+ :')

De equiccesoires? :')


De plaag van instagram :')

Amyy_
Berichten: 668
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 17:31

Joscaa schreef:
[***] schreef:
Ik ben er een stuk of 40 kwijt, maar kan denk ik al raden wie het zijn :+ :')

De equiccesoires? :')

Hier ben ik niet mee bekend. Wat is dit? :')

Qimm

Berichten: 15195
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 18:28

Afbeelding

Lisitano

Berichten: 4945
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 19:22

Haha ik moest nog aan jullie denken ja! Ik had op mijn persoonlijke account een paardenfoto geplaatst en gelijk 15 verschillende accounts van hen als volgers erbij :')

Sterre98

Berichten: 6339
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 22:34

Hier gaat het ook traag..
Zit nu op 48 likes. Maar misschien gaan rij foto's dan toch wat beter?

Heb nu weer een klein voorraadje :+

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 08:55

Ik heb zojuist voor het eerst een "First" reactie gekregen op mijn foto _O-

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 09:35

ninaphilo schreef:
Ik heb zojuist voor het eerst een "First" reactie gekregen op mijn foto _O-

Hahahahhaa noooooooway :')

Lisitano

Berichten: 4945
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:16

Hahaha ninaphilo! Hoe droog :')

Nou, likes gaan hier ook weer rampzalig. Geen idee waar het nou aan ligt dat mijn bereik zo is afgenomen. Één foto tussendoor deed het wel goed, de rest vreselijk := Ik laat het maar even los, ik heb er nu zo weinig invloed op.

Komend weekend weer naar Animal Event. Vorig jaar kreeg Manu de één na de ander om zich heen: dat is toch Manu, van Instagram? :D <3 Wie weet wordt hij dit jaar weer herkend. Hij wil zo graag beroemd zijn _O-

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 12:04

Hier net de 1900 volgers aangetikt, ging plots zo snel de laatste dagen! Laatste post scoorde ook erg goed (500+ likes, normaal 200-300)maar vond het dan ook zelf een erg leuk concept/idee om uit te werken :D dus alleen maar leuk om daar dan ook waardering hoor te krijgen!

En haha ninaphilo wat droog idd :+

Qimm

Berichten: 15195
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 12:12

billionache schreef:
Hier net de 1900 volgers aangetikt, ging plots zo snel de laatste dagen! Laatste post scoorde ook erg goed (500+ likes, normaal 200-300)maar vond het dan ook zelf een erg leuk concept/idee om uit te werken :D dus alleen maar leuk om daar dan ook waardering hoor te krijgen!

En haha ninaphilo wat droog idd :+


Gefeliciteerd! Jouw baby paard is op dezelfde dag geboren als mijn baby paard :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 12:12

Vraagje, hoeveel posten jullie eigenlijk per dag? Ik meestal 1 foto en stories is afhankelijk van hoe m'n dag er uit ziet

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 12:14

@Qimm: jaaaaa Meriva :D leuk om jullie nu ook via Instagram te volgen. Koningsdag veulentjes :j

@Annet_Dottie: ik heb een tijdje dagelijks gepost maar omdat ik een veulen heb zat ik dan snel door foto's en inspiratie heen. Dus nu post ik om de 1 tot 3 dagen ongeveer! Stories vaak wel elke dag :)

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 12:17

Annet_Dottie schreef:
Vraagje, hoeveel posten jullie eigenlijk per dag? Ik meestal 1 foto en stories is afhankelijk van hoe m'n dag er uit ziet


Momenteel wanneer ik zin heb.

Eerst deed ik het dagelijks en merkte dat ik daardoor meer volgers kreeg, maar nu ik minder post krijg wel meer likes.
Ik heb het idee dat mensen hierdoor makkelijker je post voorbij zien komen omdat er niet dagelijks wat wordt geüpload.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 12:21

Hier is het de laatste tijd heel wisselend .. Soms een week niet, dan weer eens een paar dagen achter elkaar, of met dagen tussen etc. Heb er niet altijd evenveel tijd voor/zin in.

Het leek wel toen ik nog dagelijks een foto plaatste en zelf actief was met liken via hashtags ed dat alles beter ging, meer volgers en meer likes op mijn foto's. Maar misschien was dat ook toeval en zou ik nu sowieso de likes niet meer krijgen. Hier gaat het vrij dramatisch momenteel maar weet niet of het aan mijn eigen inactiviteit ligt of aan andere dingen.

Wat ik me nog zat af te vragen.. zou je met een bedrijfsprofiel meer bereik hebben dan persoonlijk? Heb het idee sinds ik weer persoonlijk ben dat het allemaal een stuk minder is. Maar ook dat lijkt misschien maar zo?

Granoek
Blogger

Berichten: 10486
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 12:53

Als ik wat leuks te posten heb, probeer wel elke dag maar als ik niks heb, dan niet. Stories zijn voor mij eigenlijk gewoon de onzin dingen die ik leuk vindt maar niet post-waardig :+

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 15:01

Nah een foto heeft bijna 14.000 likes en de volgende blijft hangen onder de 750.... :')

wilmatj

Berichten: 2419
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 19:22

Ik post nu elke dag en dat gaat opzich prima. Gelukkig genoeg afwisseling met 3 ponys.
Stories doe ik soms een paar dagen achter elkaar heel actief. Dan weer een tijdje niets. Ligt er maar net aan hoeveel tijd en zin ik er voor heb. Stories vind ik vooral leuk als ik tijd over heb.

Sharani
Berichten: 4672
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 09:35

Ik post bijna iedere dag iets en stories als ik iets heb wat daar leuk voor is. Maar momenteel bewust dagelijks. Er is n.l. iemand die mij via instagram in de gaten probeert te houden en iedere keer mijn verhaal (en neem aan ook mijn foto’s) bekijkt. Alsof ik iets op mijn openbare insta zou plaatsen wat de rest van de wereld niet mag weten _O- .

Captain

Berichten: 21418
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 09:37

Ik kreeg net weer een aanbod voor samenwerking voor sieraden waarvan een gedeelte vd opbrengst naar een goed doel gaat. Nou prima, gevraagd wat ze me aan kon bieden.... 25% korting. :') En het leuke is nog dat die korting gewoon voor iedereen geldt. _O- Ik vind het helemaal niet erg om verzendkosten te betalen maar mensen vergeten dat ik er foto's van moet maken, bewerken en dat dat ook tijd kost en het me dus meer kost dan dat het me oplevert. :+

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 09:48

Captain schreef:
Ik kreeg net weer een aanbod voor samenwerking voor sieraden waarvan een gedeelte vd opbrengst naar een goed doel gaat. Nou prima, gevraagd wat ze me aan kon bieden.... 25% korting. :') En het leuke is nog dat die korting gewoon voor iedereen geldt. _O- Ik vind het helemaal niet erg om verzendkosten te betalen maar mensen vergeten dat ik er foto's van moet maken, bewerken en dat dat ook tijd kost en het me dus meer kost dan dat het me oplevert. :+


Schijt hekel heb ik eraan. :+
Krijg ook ieder keer weer een berichtje van een kledingmerk in de USA, krijg ik 40% korting op. Moet wel zelf de verzending betalen en eventuele douanekosten. Mijn volgers krijgen 20% korting (die bijna allemaal in Europa gebaseerd zijn) en ze zeggen dat ik dan 10% commissie krijg.
Helemaal niet zo lucratief gezien ik gewoon weet dat de meeste volgers daar niet gaan bestellen; A) te duur, B) zo leuk is hun kleding niet C) Ik vertrouw het niet.
Voor hetzelfde geld wordt mijn code 100x gebruikt maar zeggen zij dat het nooit gebruikt is. Valt niet te controleren.
Dus nee, ik doe alleen mee als ik de kleding gratis mag ontvangen. Anders betaal ik om reclame voor hun te maken :roll:

Captain

Berichten: 21418
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 09:59

Precies dat, ik weet dat mijn volgers dat toch niet gaan doen. :')

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 12:15

Ik heb nu trouwens soort van per ongeluk m'n concepten behoorlijk vol staan, wil ik graag even opruimen maar kan dan überhaupt wel? :x probeerde foto's er uit te verwijderen maar kan het niet echt vinden..

Qimm

Berichten: 15195
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 12:18

Beheren, bewerken, selecteer wat weg mag en klik op klaar(rechtsboven )