Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSCWx schreef:Ik heb via Strato mijn website via Wordpress (€2,50 per maand). Als je alleen een domeinnaam hebt geregistreerd kan je niks. Je kan ze ook bellen, dat is voor jou misschien het makkelijkste.
Steeph schreef:_Anke schreef:Van welke snelheid gaat Google maps uit dat je fietst?
Bereken het. Je kunt de afstand zien en de tijd die je er over doet
Volgens mij rond de 25 km/uur
theadora99 schreef:Ik heb ook een vraagje: weet iemand de rechten/plichten wb huurhuizen? Wij hebben een (sociale) huurwoning en de oude bewoners moesten de vloerbedekking eruit halen. Maar alle lijm restanten en nietjes zitten nog op de trap waardoor wij niet zonder eerst enorm veel geld uit te geven aan schuren en verwijderen de trap kunnen bedekken. Ook lagen er stopcontacten met losse draden op de grond onder het aanrecht (waar makkelijk water kan komen als je iets laat vallen), zit de elektra op de zolder in buizen behalve op sommige stukken, op de zolder wordt ook de was gedroogd zowel op een molen als in een droger, maar hier zitten dus ook losse draden. Wij vragen ons dus een beetje af waar we hierover regels oid kunnen vinden, of we hier iets mee kunnen doen of het gewoon moeten accepteren.
Citaat:
Marie_Anne schreef:theadora99 schreef:Ik heb ook een vraagje: weet iemand de rechten/plichten wb huurhuizen? Wij hebben een (sociale) huurwoning en de oude bewoners moesten de vloerbedekking eruit halen. Maar alle lijm restanten en nietjes zitten nog op de trap waardoor wij niet zonder eerst enorm veel geld uit te geven aan schuren en verwijderen de trap kunnen bedekken. Ook lagen er stopcontacten met losse draden op de grond onder het aanrecht (waar makkelijk water kan komen als je iets laat vallen), zit de elektra op de zolder in buizen behalve op sommige stukken, op de zolder wordt ook de was gedroogd zowel op een molen als in een droger, maar hier zitten dus ook losse draden. Wij vragen ons dus een beetje af waar we hierover regels oid kunnen vinden, of we hier iets mee kunnen doen of het gewoon moeten accepteren.
Hoe het bij mij altijd is gegaan: nadat je de woning eenmaal hebt doe je met iemand van de woningbouwvereniging een rondje door het huis om de staat van de woning vast te leggen. Heb je zoiets al gehad?
Dit soort dingen kun je dan aangeven en dan hangt het volgens mij van de woningbouwvereniging af hoe ze daar dan mee omgaan. Maar de elektra en losse draden moeten zij echt oplossen als dat niet veilig is!
En hier staat ook nog veel informatie over wie welke reparaties moet betalen:Citaat:
Klis schreef:Zeker, heb ik een tijdje onder oproepcontract gedaan. Wel via via binnenkomen. Betaalde ook nog eens goed
SavannahNx schreef:Klis schreef:Zeker, heb ik een tijdje onder oproepcontract gedaan. Wel via via binnenkomen. Betaalde ook nog eens goed
Ook als je alleen in het weekend kan? Ik kan bij mn huidige baan alleen op zaterdag omdat ze mij om de een af andere reden niet op zondag willen plannen, en ik heb die 200% echt nodig als ik maar 1 dag in de week werk. Ik krijg anders echt een salaris waar ik niets aan heb. Ik merk dat ik het altijd al wel leuk vind om bvb te helpen bij de klantenservice en de telefoon op te nemen en papieren in te vullen enzovoorts dus misschien kan ik er ook nog is een leuke bijbaan aan overhouden.
Anoniem schreef:Misschien is het een ontzettend domme vraag. Maar... Is het mogelijk om de boom van het ene merk zadel, in een zadel van een ander merk te stoppen? Dus bijvoorbeeld een Thorowgood boom in een Rider Pro zadel? Of moet dat van het eigen merk zijn ivm pasvorm?
SavannahNx schreef:Zijn er ook administratieve bijbaantjes? Met dingen als papieren regelen en telefoon opnemen wat ook nog een beetje betaald? Vraag me af of dat niet alleen is voor mensen met opleiding of dat je dat ook naast je studie kan doen in het weekend bvb.
Janine1990 schreef:SavannahNx schreef:Zijn er ook administratieve bijbaantjes? Met dingen als papieren regelen en telefoon opnemen wat ook nog een beetje betaald? Vraag me af of dat niet alleen is voor mensen met opleiding of dat je dat ook naast je studie kan doen in het weekend bvb.
Jazeker!
Ben ik op mijn 16e mee begonnen, tot m'n 21e gedaan.Ik verdiende ruim het dubbele van mijn leeftijdsgenoten.
![]()
Maar je hebt wel een kruiwagen nodig. Ik kwam er via m'n moeder, zoals vele collega's
Margoooo schreef:Dat denk ik niet, bruine bonen moet je niet koken en al helemaal niet lang, zoals je wel doet met spliterwten. Misschien als je het recept aanpast met heel kort koken, maar denk niet dat het echt lekker word... Ik zou gewoon een recept zoeken voor (bruine) bonen soep
Margoooo schreef:Dat denk ik niet, bruine bonen moet je niet koken en al helemaal niet lang, zoals je wel doet met spliterwten. Misschien als je het recept aanpast met heel kort koken, maar denk niet dat het echt lekker word... Ik zou gewoon een recept zoeken voor (bruine) bonen soep