Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 10:34

Dat vind ik ook wel bot en onmenselijk hoor..ik zit zo niet in elkaar dat ik dan iemand negeer, behalve als iemand vervelend wordt en t bloed onder mn nagels vandaan haalt :P. Het is niet dat hij me lastig valt en het is verder gewoon een vriendelijk persoon. Hij weet hoe ik erin sta en dat verandert niet. En als hij dan hoop blijft houden, tsja, daar kan ik dan weinig aan doen, maar daarom ga ik dus niet meer met hem afspreken.

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 11:02

florence123 schreef:
Deau: bij mij is dat ook zo, maar ervaring leert mij dat als ze lastig zijn om te praten het meestal niet blijft duren. Het praten moet echt van beide kanten vanzelf gaan.

Ja dat klopt, soms verloopt een gesprek gewoon heel makkelijk.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 11:05

Berdien schreef:
Wat een positieve verhalen allemaal, tof!

Ik had zaterdag een lunchdate met datetoestand. Zouden in de stad gaan lunchen maar het was zulk pestweer dat we maar bij mij gegeten hebben :')

En gisteravond zouden we elkaar niet zien, maar kreeg een appje 'ik wil heel graag bij je zijn'. Noh :+: Dus vannacht alsnog samen geslapen. Beetje jammer alleen dat om 08.00 uur de metermeneer van Enexis op de stoep stond :')

ahhhh wat lief dat die jou appte met ik wil graag bij je zijn... <3
Leuk als we zo gewaardeerd worden... :j

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 11:08

Ik had vorige week een briefje in de auto met ' love you! '.

Dus ja, mannen kunnen heus wel lief zijn :P

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 11:38

Zeer zeker dat mannen lief kunnen zijn! Ik krijg geregeld een appje dat meneer mij mist en van de week had hij zonder dat ik het wist een bak ben en jerry's besteld die we samen op de bank leeggegeten hebben <3
Het zijn de kleine dingen die het doen!

DanielleB

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 11:40

Ah heerlijk! Ja leuk he! Hoe lang zijn jullie nu samen Colien?

Vriend bleef vrijdag bij mij slapen maar zaterdagochtenden ga ik altijd naar de paarden, dus had hij de afwas, stofzuigen en dweilen voor mij gedaan (in mijn huis dus). Moet daar wel echt enorm aan wennen. Mijn ex heeft in 3 jaar tijd 1x de stofzuiger door huis gehaald.
Waardeer het echt, maar weet me dan geen houding te geven ofzo haha.. Heel vreemd

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 11:57

DanielleB schreef:

Vriend bleef vrijdag bij mij slapen maar zaterdagochtenden ga ik altijd naar de paarden, dus had hij de afwas, stofzuigen en dweilen voor mij gedaan (in mijn huis dus). Moet daar wel echt enorm aan wennen. Mijn ex heeft in 3 jaar tijd 1x de stofzuiger door huis gehaald.
Waardeer het echt, maar weet me dan geen houding te geven ofzo haha.. Heel vreemd

Wow dat klinkt als een ideale man haha... lekker van genieten *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:05

Na een flinke date - pauze ga ik vanmiddag maar weer eens een poging wagen...
1 voordeel: je verwachtingen worden steeds minder _O-

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:11

Robijntjah schreef:
Na een flinke date - pauze ga ik vanmiddag maar weer eens een poging wagen...
1 voordeel: je verwachtingen worden steeds minder _O-

Word vast leuk!

DanielleB schreef:

Zondag zijn we 3 maanden samen :D
We kwamen maandag tot de conclusie dat we nog geen enkele ruzie of woordenwisseling met boze ondertoon hebben gehad.

Heerlijk he zo'n man die van opruimen houd! Ik mag in het huis van mijn vriend nooit iets opruimen, dat wil hij zelf doen :') Dus als hij is werken doe ik soms stiekem zijn was of de vaatwasser in/uitruimen, voor de rest is het huis echt brandschoon.

Hij heeft afgelopen weekend gordijnen gekocht! Hij woont nog niet zo lang in zijn huisje en had niet direct geld voor alles, zo hingen er lakens voor het raam maarja dat houd 's ochtends het licht niet tegen. Dus ik sliep super slecht daar vanwege het licht, heeft hij van de week gordijnen gehaald zodat ik lekker kan slapen en dan dus ook hopelijk vaker blijf slapen. Blijven slapen is nu echt geen optie als ik de volgende dag moet werken, omdat ik dus zo slecht slaap. Hopelijk slaap ik beter nu het wel echt donker gemaakt kan worden.

Van de week heeft hij weer een van mijn beste vriendinnen ontmoet. Ik vind het zo leuk om te zien hoe hij met iedereen super goed om kan gaan en hoe mijn vriendinnen hem ook helemaal geweldig vinden.

Ik zit nog steeds braaf op mijn roze wolkje <3

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:18

Ja heerlijk zeg, mijn ex voerde echt helemaal niks uit in huis.. en dan kreeg je antwoorden als: ja maar van mij hoef je niet schoon te maken..
Ja uhm, de kabouters doen het wel?? (en je hebt dan ook 3 en later 4 honden in huis, dus ja je moet wel..)
Dit is inderdaad wel heel fijn hoor, hij is er niet obsessief in, maar vind het totaal niet erg om te doen en moet het in zijn eigen huisje ook gewoon doen dus doet dat ook gewoon braaf.

(ex en ik zijn vanuit ouders gelijk gaan samen wonen dus heeft hij het nog nooit hoeven doen, was beter geweest als hij eerst alleen ging wonen).

Ik vind het wel jammer dat ik niet zo'n iemand ben die op roze wolkjes zit en hopeloos verliefd ben.. (heeft misschien ook wel met vorige relatie te maken). Maar goed, zo ben ik gewoon niet en iedereen is anders uiteraard.
Maar vind het altijd wel heerlijk klinken als iemand zo 'romantisch hopeloos verliefd' is.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:24

Mijn ex voerde inderdaad ook geen reet uit in huis. Ja als ik klaagde dat ik last had van mijn stofallergie, dan ging hij de slaapkamer weer eens stofzuigen met geluk...

Ik heb nog nooit samengewoond. Ja 8 weken lang in mijn zomervakantie, maar dat is niet echt samenwonen. De plannen lagen er wel min of meer, maar durfde de stap nooit te zetten en misschien maar goed ook.

Je mag mijn roze wolk hebben hoor. Ik vind het soms knap vervelend. Betrap mezelf er elke keer opnieuw op dat ik weer over mijn vriend praat. Vind dat bij andere mensen irritant dus bij mezelf ook. Maar mijn roze wolk zorgt daarvoor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:25

Ja hij is echt leuk Colien!

Ik vraag me ook hard af of ik nog wel ooit roze wolken gevoelens kan krijgen :')

Afgelopen week wel weer veel gebeurd intern zeg maar, voelt heel goed dus daar geniet ik sowieso wel van!

We gaan onze spierpijn van obstacle runs eruit wandelen :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:28

Robijntjah schreef:
Ja hij is echt leuk Colien!

Ik vraag me ook hard af of ik nog wel ooit roze wolken gevoelens kan krijgen :')

Afgelopen week wel weer veel gebeurd intern zeg maar, voelt heel goed dus daar geniet ik sowieso wel van!

We gaan onze spierpijn van obstacle runs eruit wandelen :')

:o Steeds meer mensen bevestigen hoe leuk hij is, en dat helpt mij niet echt van mijn roze wolk af :') Ben dus niet de enige die dat ziet, moet eens gaan oppassen voor kapers :Y)

Ach roze wolk gevoelens hoeft ook niet toch? Zoals DanielleB zegt is iedereen anders, en de roze wolk is lang niet altijd handig/fijn.

Jij groeit intern zo hard, mag je trots op zijn Jo!

Mijn spierpijn is alweer weg, gisteren nog een beetje spierpijn gehad maar vandaag is hij helemaal weg, morgen ga ik dus weer een rondje maken denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:31

Ik heb er 6 extra km opzitten he haha. Is ook meer een oude blessure die ik voel dus vandaag wandelen en als dat goed gaat morgen een herstel rondje en volgende week weer opbouwen.

Ik kaap niks hoor haha je weet hoe ik daarover denk. Dan mag je Me legaal afmaken ;)

Ja afgelopen week was wel mega groots voor me zeg, voel me veel rustiger ook!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:36

Ben niet bang dat jij hem kaapt hoor :D Sowieso niet dat een van mijn vriendinnen hem kaapt :D Ik geloof dat mijn vriendinnen mij allemaal net zoveel geluk gunnen als dat ik hen gun. Plus dat hij zo leuk is wil niet direct zeggen dat hij bij iedereen even goed past haha.

Het lopen doe ik even over de app voordat we het topic daarover volspammen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:38

Fijne vriendinnen dus :) ook al houden dan :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:43

Jibbel schreef:
Als ik weer ga daten met 'm, ga ik wel een signaal naar hem afgeven dat er een kans is op meer. En die kans is er niet. Dus daarom niet daten. En hij wil niet alleen vriendjes zijn, maar wel fwb of een relatie.
Tsja, dan houdt op, nietwaar?

Alleen moet meneer dan niet telkens na een week of 2/3 weer berichtjes via Messenger gaan sturen :+

Laat men daar nou precies een blokker en verwijderknop hebben uitgevonden :)* :)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:49

Precies dat. Ik zou er echt geen energie voor hebben om contact te onderhouden met iedereen waar het niks mee is geworden. Ook echt geen behoefte aan trouwens.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:49

Goof, zoals ik al eerder zei, waarom zo bot daarop reageren? Het is niet een of andere vreselijke vent die me lastig valt. Ik vind negeren of blokkeren pas iets wat je doet bij vervelende mensen, niet bij gewoon normale mensen die af en toe eens vragen hoe het gaat en daar weer een leuk gesprekje uit rolt.

Waarom iemand op die manier een klap in zn gezicht geven? Hij weet hoe ik erin sta, dat hij dat niet in zn oren knoopt is zijn probleem. De wereld mag wel iets vriendelijker worden, dus dan kun je toch gewoon even een babbeltje maken? Kost mij geen energie in dit geval iig.
Laatst bijgewerkt door Jibbel op 05-07-17 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:52

Maar waarom contact houden? Het heeft voor jou geen toegevoegde waarde. En voor hem al helemaal niet, want hij kan jou niet loslaten. Wees eerlijk, verbreek het contact en ga verder naar de volgende.
Ik snap dat eeuwige contact willen houden uit beleefdheid echt niet hoor. Als ik met iedereen contact had moeten houden die ik 'wel aardig' vond had ik beter werkeloos thuis kunnen gaan zitten omdat ik anders geen tijd zou hebben om alles te onderhouden. Maak keuzes in je leven, hij behoort niet tot je leven.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:55

Ik zie ook niet hoe Goof onvriendelijk is.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:55

Hoho, ik onderhoud niks he..ik ben duidelijk geweest, heb m vertelt dat ik geen toekomst zie en toen gaf hij aan, oke, prima dan houdt t op. Best.

Als ik dan vervolgens zo eens in de 2/3 weken een berichtje krijg met, hey hoe is het en met je paarden etc. dan hoef je dat toch niet te negeren of iemand daarom te blokkeren? Als mijn buurman (die ik niet eens aardig vind :') ) uit beleefdheid vraagt hoe het gaat dan draai ik me toch ook niet om en loop dan toch ook niet weg omdat hij niet in mijn leven hoort?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:56

lieveli schreef:
Ik zie ook niet hoe Goof onvriendelijk is.

Dat zeg ik ook niet? :?

Iemand gewoon blokkeren/verwijderen als diegene iets aan je vraagt, vind ik persoonlijk bot. En dat is iets wat niet bij mij past. En ik dus ook niet doe.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:58

Nou ja, je buurman hoort wel in je leven, in ieder geval in je leefomgeving, dus dat vind ik niet te vergelijken.
Liever een goede buur dan een verre ex-date :+

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:59

Haha, ja als je het zo ziet. :P

Laten we t erop houden dat ik t idee heb dat we allemaal mensen met gevoel zijn, en dat ik t niet nodig vind om onnodig bot te zijn door iemand te negeren/verwijderen/blokkeren die goede bedoelingen heeft en gewoon vriendelijk wil zijn.