Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Wat een positieve verhalen allemaal, tof!
Ik had zaterdag een lunchdate met datetoestand. Zouden in de stad gaan lunchen maar het was zulk pestweer dat we maar bij mij gegeten hebben![]()
En gisteravond zouden we elkaar niet zien, maar kreeg een appje 'ik wil heel graag bij je zijn'. NohDus vannacht alsnog samen geslapen. Beetje jammer alleen dat om 08.00 uur de metermeneer van Enexis op de stoep stond
DanielleB schreef:Ah heerlijk! Ja leuk he! Hoe lang zijn jullie nu samen Colien?
Vriend bleef vrijdag bij mij slapen maar zaterdagochtenden ga ik altijd naar de paarden, dus had hij de afwas, stofzuigen en dweilen voor mij gedaan (in mijn huis dus). Moet daar wel echt enorm aan wennen. Mijn ex heeft in 3 jaar tijd 1x de stofzuiger door huis gehaald.
Waardeer het echt, maar weet me dan geen houding te geven ofzo haha.. Heel vreemd
Robijntjah schreef:Na een flinke date - pauze ga ik vanmiddag maar weer eens een poging wagen...
1 voordeel: je verwachtingen worden steeds minder
DanielleB schreef:Ah heerlijk! Ja leuk he! Hoe lang zijn jullie nu samen Colien?
Vriend bleef vrijdag bij mij slapen maar zaterdagochtenden ga ik altijd naar de paarden, dus had hij de afwas, stofzuigen en dweilen voor mij gedaan (in mijn huis dus). Moet daar wel echt enorm aan wennen. Mijn ex heeft in 3 jaar tijd 1x de stofzuiger door huis gehaald.
Waardeer het echt, maar weet me dan geen houding te geven ofzo haha.. Heel vreemd
Robijntjah schreef:Ja hij is echt leuk Colien!
Ik vraag me ook hard af of ik nog wel ooit roze wolken gevoelens kan krijgen![]()
Afgelopen week wel weer veel gebeurd intern zeg maar, voelt heel goed dus daar geniet ik sowieso wel van!
We gaan onze spierpijn van obstacle runs eruit wandelen
Jibbel schreef:Als ik weer ga daten met 'm, ga ik wel een signaal naar hem afgeven dat er een kans is op meer. En die kans is er niet. Dus daarom niet daten. En hij wil niet alleen vriendjes zijn, maar wel fwb of een relatie.
Tsja, dan houdt op, nietwaar?
Alleen moet meneer dan niet telkens na een week of 2/3 weer berichtjes via Messenger gaan sturen