Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jorretje schreef:En nu weer positief! Hihi er worden mensen ongeduldig.![]()
![]()
![]()
Misschien moet ik mijn pakketje maar vasthouden tot de laatste dag..
of misschien is ie wel al onderweg tja....
Zo spannend hoe ontvangen wordt!
NikkiDeKerf schreef:Jongens kom op zeg. Er is hier één iemand die een vraag stelt aan haar Secret Santa, en ik denk gewoon omdat ze benieuwd was (omdat mijn secret santa wel contact met Tanya heeft gehad), niet omdat het een verplichting is of wat dan ook, dat staat er ook nietEn één iemand geeft aan wat teleurgesteld te zijn. Nee, dat is allemaal niet leuk, maar dat is dan voor twee partijen niet leuk (ook voor de ontvanger natuurlijk niet). Verder maken vervolgens de vele negatieve reacties daarop het topic meteen veel negatiever dan die ene vraag en ene ontevreden post, volgens mij...
Verder hoop ik dat we toch gewoon allemaal ons best hebben gedaan met de pakketjes? En niet alles kan nou eenmaal een schot in de roos zijn! Ik vond het ook enorm spannend en had me ook heel erg rot gevoeld als het niet was bevallen, maar had het ergens ook wel weer graag willen weten, dan had ik iets extra's kunnen doen en het volgend jaar anders gedaan
Mijn pakketje was in elk geval heel erg leuk, ik vond mijn secret santa superlief wil ik nogmaals benadrukken, en heb gisteren ook voor het eerst de kaarsjes aan gehad, heerlijk bij de donkere avonden
Nymphe schreef:Ik heb pauze dus ben even met de hint aan de slag gegaan![]()
[ [url=m/NKzv54.jpg]Afbeelding[/url] ]
KM_Ris ben jij mijn SS?
O ja, en volgens mij was ik nog wat vegeten te zeggen over het fotolijstje.. Maar als je mijn reactie op iemand anders zijn fotolijstje hebt gelezen dan weet je vast al dat ik er laaiend enthousiast over ben!(waar kun je die kopen? Ben ze zelf nog niet tegen gekomen helaas
Wil er best een paar bij kopen
)