Ik had iets te koop gezet, iemand pb dat ie ze over wilde nemen, verder niks concreets afgesproken!
Iemand anders vraagt of ze nog te koop zijn, en ik zei gewoon ja daarop (verder niiks meer van degene vernomen), in mijn ogen waren ze nog niet verkocht! Vervolgens ..... de eerste over de zeik omdat zij ze wilde overnemen.
Ja, ligt het aan mij, of want dat kan nog altijd, toch?
heel verhaal dat hij met zijn dochtertje van 3 jaar wil en ze gratis mee kan. Dus ik vraag of ik een betaalverzoek zal sturen. Stuurt hij, wat is je bank. Hij bleek dezelfde bank te hebben en wilde mijn rekening nr en naam want dan zou het er bij mij direct opstaan en via betaalverzoek niet (wel maar oke, maakt me ook niet uit). Dus ik stuur mijn rekening nr en naam. Nu heeft hij ineens, op 2e paasdag rond 23u
meneer had ze wel de vraag gesteld maar nog geen antwoord terug gehad (terwijl het over kwam alsof ze al antwoord hadden gegeven). Dus ik heb hem de link van de Walibi site gegeven waarop staat dat kinderen tot 5 gratis zijn. Hij heeft het overgemaakt en ik heb hem direct de code gestuurd en bevestigd gekregen dat het was gelukt.
en kreeg daar een gratis kaartje voor, helaas niet geldig met Fright Night anders hadden we hem zelf wel gebruikt.