Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:Wat fijn Nachocheese dat je nu toch een Goose geur hebt die je wel lekker vindt!
Ik had gisteravond Italian Winter van Goose op (1/3e van een firefly gewoon op de brander) wat een heerlijk en apart winters geurtje is dat zeg, veel tonen erin, echt super lekker. Zou er eigenlijk best de jar van willen, maar hik toch een beetje tegen 29 euro voor 1 geur aan
Alwiene schreef:Je weet trouwens dat je een kaars de eerste keer branden altijd tot de pool moet laten branden? Blaas je hem te vroeg uit dan 'herinnert' je kaars zich tot waar hij gesmolten was en gaat de keren daarna tunnelen. Die eerste brandbeurt is dus heel belangrijk
waxmeltsenzo schreef:3 minuten is geen probleem hoor, dat kun je zien als niet gebrand![]()
Even een vraagje, zijn er mensen die een zeep of spek stenen brander hebben? Ze hebben de naam dat ondanks dat ze wat kleiner 10 11 of 12 cm zijn ze toch geschikt zijn voor zachtere was soorten. Ik heb een paar mooie gezien maar ik heb er dus geen ervaring mee en ben daar wat terughoudend mee
Cerastes schreef:waxmeltsenzo schreef:3 minuten is geen probleem hoor, dat kun je zien als niet gebrand![]()
Even een vraagje, zijn er mensen die een zeep of spek stenen brander hebben? Ze hebben de naam dat ondanks dat ze wat kleiner 10 11 of 12 cm zijn ze toch geschikt zijn voor zachtere was soorten. Ik heb een paar mooie gezien maar ik heb er dus geen ervaring mee en ben daar wat terughoudend mee
Ik heb er idd goede ervaringen mee!
Ook zachte wax zoals van PS en goose gaan er wel goed op!
Ik had er twee, die staan nu bij mn moeder omdat ik alleen nog elektrische branders gebruik.
Maar ze deden het heel erg fijn!
waxmeltsenzo schreef:3 minuten is geen probleem hoor, dat kun je zien als niet gebrand![]()