Berdien mij maak je niet jaloers.. Hij kan niet eens de helft zo leuk zijn als mijn tinderdate Date vijf is een feit en ga nu gauw slapen, de wekker gaat om 4.45 uur
Nieuwsgierig zeker.. Maar ik date toch de leukste, mooiste, liefste, etc. etc. niet tinder man hahaha ! Hij vertelde gisteren dat hij wel ooit tinder heeft gehad.
Dus dan mag ik weer meepraten toch hahah, ondanks dat ik hem in het wild heb ontmoet
Menyanthes
Geplaatst: 01-09-16 17:02
Oeh, leuke updates weer. Ik moet nog even wachten tot zaterdag. Heb er heel veel zin in!
Laatst bijgewerkt door Menyanthes op 01-09-16 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Als iemand savonds en snachts heel veel appt, maar overdag hoor je haast niks (slaapt sws want werkt in horeca) en je weet 100% dat ie geen vriendin heeft.. is dat dan verdacht? of ben ik raar?
Blue_flower
Geplaatst: 02-09-16 16:49
UltimOo schreef:
Als iemand savonds en snachts heel veel appt, maar overdag hoor je haast niks (slaapt sws want werkt in horeca) en je weet 100% dat ie geen vriendin heeft.. is dat dan verdacht? of ben ik raar?
Nee zo bedoel ik het niet haha maar neem aan dat iemand niet standaard elke dag 15 uur slaapt
Oeska
Geplaatst: 02-09-16 17:13
Kon ik maar 15 uur slapen
Ach joh, ik App ook niet als ik in de supermarkt sta, schoonmaak, onderweg ben van/naar werk, gewoon geen zin heb, eindelijk op de bank zit en mijn mobiel ligt weer eens in de keuken, aan het sporten ben...
Misschien heeft ie wel net zo'n haat-liefde verhouding met Appen als ik. Vaak gewoon geen zin in En dan net voor ik moet gaan slapen, krijg ik ineens wel zin om te Appen.
mijn date was leuk! kort maar krachtig! heeft speciaal voor mii een familie verjaardag verschoven zodat ie mij kon ontmoeten. zijn ijs gaan eten, terrasje en een bosche bol gegeten. Daarna nog samen een foto gemaakt en na een knuffel naar huis gegaan. hoop dat hij het net zo geslaagd vond als ik
Nikki_
Geplaatst: 02-09-16 21:00
Fijn Mirthe!! En het zegt ook wel iets dat hij zoveel moeite heeft gedaan.
Ik heb morgen mijn eerste date via Tinder en vind het best spannend, vooral omdat we elke dag appen en ik eigenlijk bang ben dat hij in het echt dan tegenvalt. Maar joh, hebben we dat ook weer ervaren :p