Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 22:55

Niets van aantrekken DeMolenhoek, je weet zelf heus wel wat je doet. Nogmaals sterkte ermee.

Hier gaat nu ook een fles wijn open, en hot chocolat van Kringle zit in de brander, ik vind hem echt lekker maar mijn vriendin vind hem prikken in haar neus. Niet dat ze de geur niet lekker vindt, dat niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:03

Molenhoek, jou dier en jij weet wat het beste is! Niet gek laten maken.

Ben maar alleen thuis. Laatste geuren van Autumn Romance aan het branden. Morgen nieuwe er in.

Zo maar naar bed. Wat een suffe tv...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:09

Ik zit Castle te kijken. Leuk. :D

Met mijn nieuwe brander aan. Bevalt goed. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:11

Ooh Castle <3 Vind het zo zonde dat die nog altijd niet terug is in ons betaalde abo op tv.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:14

Ik heb een oud geurkaarsje aan, we zijn in Belgie en mag geen melts branden.
Het is ook niet zo fijn vanmorgen wakker en niet lekker maargoed niks aan te doen, maar zo,n beetje de hele dag hier op de bank zitten hangen. Ik ben niet ziek ofzo maar wel erg moe. Ik heb gister avond nog met spoed op een neefje moeten passen die kon niemand anders regelen en dat jongetje heeft griep en zijn moeder is verkouden. Hoop dus toch wel zo dat ik het niet krijg door 1 zo,n avondje.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:18

DeMolenhoek schreef:
Ooh Castle <3 Vind het zo zonde dat die nog altijd niet terug is in ons betaalde abo op tv.

Ja leuk he!

Kijk anders eens naar Elementary of Forever. Ook leuk!

Mijn nieuwe brander is ook wat groter. Fijn. Nu nog ff foto erin doen. Het is ook een fotolijstje. :))
En die warm and cozy blijft heerlijk!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:20

Een brander en fotolijstje ineen?

Dat is leuk waar heb je die vandaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:21

waxmeltsenzo schreef:
Ik heb een oud geurkaarsje aan, we zijn in Belgie en mag geen melts branden.
Het is ook niet zo fijn vanmorgen wakker en niet lekker maargoed niks aan te doen, maar zo,n beetje de hele dag hier op de bank zitten hangen. Ik ben niet ziek ofzo maar wel erg moe. Ik heb gister avond nog met spoed op een neefje moeten passen die kon niemand anders regelen en dat jongetje heeft griep en zijn moeder is verkouden. Hoop dus toch wel zo dat ik het niet krijg door 1 zo,n avondje.

Hé jeetje, wat naar, er zijn er hier wel meer ziek de laatste dagen. :(:) Herken het moe zijn wel hoor. Ben vanmiddag in de zetel in slaap gevallen en werd 2.5 uur later wakker met mijn 2 oudste katten slapend op mijn buik.

Roosch: Ja, vind ik ook super series maar heb ze helaas nog nooit vanaf het begin kunnen kijken. Zeker Forever vind ik echt een topserie.

Wat voor brander is het Roosch?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:23

Klinkt leuk, is dat toevallig die van ScentChips?

Ik had vanmiddag hier de kaars van Cozy By The Fire aan, maar hij stond me voor het eerst niet aan. Kreeg er ook kriebel van in mijn neus. Morgen misschien wel :D.

Oh, hopelijk krijg je het ook niet WME.

Ik ben ook nog een avondje thuis, door die wind en hagel beetje bang om meteen weer ziek te worden als ik buiten ga lopen feesten. Lang leve Netflix :)).
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 16-01-16 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:23

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:26

Oh wauw, die is mooi!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:28

Afbeelding

<3

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:30

Die is heel mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:31

Echt mooi, en de prijs valt nog goed mee!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:32

Ja en hij was vlot binnen! Past precies bij mij en mijn interieur. Zit erover te denken om er een zwartwit foto in te doen van mijn (overigens al witte :') ) katten.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-16 00:32

Leuke brander Roosch!

DeMolenhoek, vervelend is dat inderdaad. Vanaf een schermpje is het makkelijk roeptoeteren. Ik hoop ook dat ze gauw opknapt.

Hier staat de jar Vanilla Cream op van BCC. Deze kaars doet het veel beter dan de Sweet Grace. We hebben vandaag onze deur geverfd dus het stinkt gigantisch. Zelfs met de melts krijg ik het niet verdreven. En vriend heeft mijn elektrische brander kapot gegooid ;(
Nu gaat hij een Scentsy voor me bestellen :D Maar mannn ik baal. Juist nu met die verflucht wil ik iets sterks om het te verdrijven maar die gewone branders halen dat niet. Mehh.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 00:35

Geen idee of je Jack Frost in huis hebt van WME? Hier heeft onze reu wat plasprobleempjes de laatste tijd, had hij heel het tapijt onder gezeikt en stinken, pfieuw. Heb Jack Frost opgezet op de gewone brander en een uurtje later rook je het niet meer.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 00:37

Ik ben weer wat Kringle Daylights aan het branden. Groot fan van dit merk! Er gaat zeker een jar van komen. Maar voorlopig brand ik eerst mijn daylights, melts en tarts op voor ik wat nieuws bestel.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-16 00:38

Ik vind Jack Frost echt heel erg vies :))
Ik ga maar eens in mijn bakken graaien :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 00:41

Owh haha, nou, mint doet het altijd goed tegen vieze geurtjes. Zonde dat je nu nog enkel een gewone heb want kan van GC wel wat bedenken. De koffiegeuren van YC zijn ook altijd heel sterk, net zoals Kilimanjaro stars, moet er ook wel tegenop kunnen denk ik. Van WME de gluwhein of anijs. Ik denk nu maar luidop hé :D Oh, een dennenboomluchtje helpt ook altijd tegen vieze geurtjes.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-16 00:45

DeMolenhoek schreef:
Owh haha, nou, mint doet het altijd goed tegen vieze geurtjes. Zonde dat je nu nog enkel een gewone heb want kan van GC wel wat bedenken. De koffiegeuren van YC zijn ook altijd heel sterk, net zoals Kilimanjaro stars, moet er ook wel tegenop kunnen denk ik. Van WME de gluwhein of anijs. Ik denk nu maar luidop hé :D Oh, een dennenboomluchtje helpt ook altijd tegen vieze geurtjes.

Ja ik heb nu Christmas Tree Farm maar GC doet het op de gewone brander echt minder.. :(
Vanilla Bourbon kan misschien wel! Ik heb zin in zoet <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 01:11

Mijn kat is net begonnen aan haar brokjes *\o/* *\o/* *\o/*

Zou ik nu nog een bestelling plaatsen omdat ik blij ben? Toch maar niet zeker :')

Lisitano: En, helpt het?

Lienepien3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 01:14

Zo jullie gaan hard,

DeMolenhoek sterkte met je kat

Aan mijn Magic winter zit helaas geen geur meer dus heb nu Asian garden van WME er ingedaan

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 01:15

Wat een goed nieuws!! Da's een bestelling waard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 01:20

Ik denk dat ik asian garden nog niet heb van WME, katjekobus...

Roosch: Maar ik heb gisteren al een 'mijn kat gaat dood, ik heb troost nodig' bestelling gedaan :P En zoals het er nu uit ziet mag ik een dierenartsrekening met een dikke 3 cijfers verwachten, zeker als haar tanden er alsnog uit gaan, dan kunnen het zelfs 4 cijfertjes worden. Denk dat ik mij even rustig hou :P

Hmmm, mijn blackberry parfait heeft 4 uur gebrand, twijfel nu of ik er nog een andere geur in mik voor die paar uur dat ik nog wakker ben...