tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hutcherson

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 23:51

De pijn stopt wel Zertab... Heb jij op wat voor manier dan ook nog contact met hem? Zie je hem of spreek je hem?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 09:20

Hutcherson schreef:
De pijn stopt wel Zertab... Heb jij op wat voor manier dan ook nog contact met hem? Zie je hem of spreek je hem?

Nee

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 18:15

Zertab schreef:
Hutcherson schreef:

Nee

Wat maakt dan dat je steeds 'terugvalt'? Vaak is daar wel een trigger voor.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 18:32

Ik denk constant aan hem.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 22:54

Zertab schreef:
Ik denk constant aan hem.

Dat herken ik helaas.. dat je dag tot dag alleen maar met één ding in je hoofd kan zitten, heel naar. Maar ook dat zal uiteindelijk ophouden. Bij mijn tweede ex heb ik nog 1,5 maand elke nacht over hem gedroomd, maar opeens was dat ook over.
Sterkte :(:)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 23:05

Ik hoop maar dat het snel overgaat, voordat ik in de verleiding kom hem een sms te sturen... Dan ben ik verder van huis.

Zijn nummer verwijderen kan ik gewoon nog niet. Net als in gesprek op Whatsapp.

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 11:43

Heftig he, weet niet wat er is gebeurd hoor, heb niet veel terug gelezen. Niet echt de puf voor sorry.
Heb je geen afleiding bij je paardje of vriendinnen ofzo?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 15:29

BarbaraNova schreef:
Heftig he, weet niet wat er is gebeurd hoor, heb niet veel terug gelezen. Niet echt de puf voor sorry.
Heb je geen afleiding bij je paardje of vriendinnen ofzo?

Heb je het tegen mij? Ik heb geen paard, normaal gezien moet ik werken doordeweeks maar nu vakantie. Maar mijn vriendinnen werken wel. En heb nu niet echt bepaald vriendinnen waarmee ik met zoiets aan kan kloppen.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 16:14

Waar woon je in Brabant Zertab?

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 07:32

Ja had het tegen jou Zertab, wat rot joh. Pb maar als je wat wilt beppen hoor. Juist in deze rottijden is het misschien fijn er met iemand over te praten...

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:16

Zertab schreef:
Ik hoop maar dat het snel overgaat, voordat ik in de verleiding kom hem een sms te sturen... Dan ben ik verder van huis.

Zijn nummer verwijderen kan ik gewoon nog niet. Net als in gesprek op Whatsapp.

En het gesprek archiveren, zou dat helpen? Dan wordt je er ook niet snel mee geconfronteerd! :)
Knuffel!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:17

@BarbaraNoca: lief, dankjewel :)

@Dreamy: dat heb ik inderdaad al. Ik word er dus niet echt mee geconfronteerd, gelukkig.

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 09:18

T is hier echt een drama om een huurhuisje te krijgen in de buurt. Hebben nu urgentie aangevraagd, hopelijk komt daar wat uit. Wil gewoon graag ook voor mijn dochter in de buurt blijven wonen in een huisje met tuintje ipv in rotterdam en omstreken in een flat met 1 slaapkamer en balkon in buurten waar je niet dood gevonden wil worden. Wat een drama joh, zit nu nog bij mijn ex maar ja dat is ook verre van ideaal. Doe dit zodat mijn dochter niet paar keer hoeft te verhuizen want ze is al zo gevoelig. Maar t is verre van makkelijk. Stress is hoog op het moment, merk het weer zo erg aan mijn lijf...

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:22

Oh, BarbaraNova, zo herkenbaar dit. Goed dat je urgentie aangevraagd hebt. Wordt in jouw regio nog urgentie gegeven bij een scheiding? Er zijn gemeentes die dat gewoon niet meer doen he... pffff. Hier zou dat mogelijk wel kunnen, maar het is wel een streng beleid, dus ik was blij toen ik een oud huurhuis kon kopen.

Ik ga duimen dat je snel urgentie krijgt en een leuk huisje vindt, want zo samen in 1 huis als je al uit elkaar bent...ik vond het horror.

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 12:58

Nou dat is het idd ook, het wordt er absoluut niet gezelliger van. Ik wil zo graag rust, gewoon effe een maand geen gezeur. Heb t nu zelfs zo erg dat ik gewoon liever niet naar huis ga...maar ja moet doorbijten voor mijn dochter. Liever alles nog even "normaal" proberen te houden...heb al van meerdere mensen gehoord, dan kom je maar lekker bij mij zitten tot je een huis hebt. Maar wil dat liever niet die kleine aan doen. Lijkt me echt niet tof voor haar...LIever straks een eigen ander huisje wat we samen eigen gaan maken als bij een vreemde in huis. Heb je toch ook niet echt de rust...

Hoop idd ook dat we gewoon urgentie krijgen, geen idee hoe dat precies in zijn werk gaat allemaal hier hoor. Heb het gewoon ingediend want had met de wooninstantie gepraat waarom ik niet kan reageren op de huisjes die ik wel graag zou willen. Toen werd dus verteld dat dat is omdat we straks maar samen zijn en ze liever die huizen aanbieden voor gezinnen of moeders met meerdere kinderen. Nu kom ik daardoor dus echt voor niets hier in de omgeving in aanmerking. Toen vertelde ze dat ik daarvoor die urgentie aan kan vragen, dus gedaan. Het ligt nu bij de gemeente, duimen dus maar

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 13:37

Duimen idd, wat een rotsituatie. En anders toch maar je eisen bijstellen? Hoe lang sta je ingeschreven? Ikzelf heb nu 6 jaar inschrijftijd maar ik reageer enkel nog maar op lotingwoningen. En zelfs op simpele appartementen reageren al tussen de 150 en 300 mensen. Laat staan eengezinswoningen met tuin.

Het is gewoon heel erg lastig. Afhankelijk van de regio kan de tijd dat je in aanmerking komt voor een huisje oplopen tot een jaar of 8/10.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 13:44

Hier in Wijchen kwam ik met 10 jaar in ieder geval nergens voor in aanmerking waar ik met 2 kinderen kon wonen. Voor een 1 persoonshuishouden was hier de gemiddelde tijd 11 jaar en meerpersoonshuishoudens 13 jaar. Het is echt een vreselijk moeilijke markt.

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 07:42

capopjekop schreef:
Duimen idd, wat een rotsituatie. En anders toch maar je eisen bijstellen? Hoe lang sta je ingeschreven? Ikzelf heb nu 6 jaar inschrijftijd maar ik reageer enkel nog maar op lotingwoningen. En zelfs op simpele appartementen reageren al tussen de 150 en 300 mensen. Laat staan eengezinswoningen met tuin.

Het is gewoon heel erg lastig. Afhankelijk van de regio kan de tijd dat je in aanmerking komt voor een huisje oplopen tot een jaar of 8/10.

Ik sta 4 jaar ingeschreven maar pas echt op zoek sinds 7 maanden. Maar we hebben ook dieren en ga daarom niet voor minder dan met een tuin. Kan het niet over mijn hart verkrijgen die weg te doen, ook niet voor mijn dochter. T is allemaal al heftig zat...

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 09:07

Ja, het is zeker heftig. Ik dacht dat we onze kinderen er redelijk doorheen loodsten, maar nu merk ik aan de jongste toch weer een boel. Ze is ineens bang in haar kamer, bang voor beestjes, bang in het donker, mist mij 's nachts, mist papa 's nachts. We hebben dus ook weer een waardeloze nacht gehad. Lijkt wel een vorm van verlatingsangst. Heb dus ook ex even op het hart gedrukt extra goed op haar te letten, anders moeten we echt professionele hulp inschakelen voor haar. ;(

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 12:50

Oh wat heftig he, ik heb dus ook zon gevoelig kind...ik doe haar vaak in de avond in bad en lekker masseren, daarnaast gebruik ik een olie voor young living om haar wat rust te geven...
Zij heeft ook vaak dit soort dingen, is 8 jaar, slaapt bij mij op de kamer omdat ze ook niet durft en vreselijke nachtmerries heeft vaak. De olie en het bad helpen vaak goed, maar dat is ook niet altijd zo helaas...sterkte hoor

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 18:53

Hebben sommigen van jullie ook zo ontzettend veel moeite om weer een nieuwe geschikte relatie te vinden na een ex waar je erg verliefd op was? Ik heb het idee dat het bij mij veel langer duurt dan gemiddeld.

Ik vind niet snel iemand leuk en was dus heel blij met mijn ex, die ik echt heel leuk vond. Maar het lijkt verder alsof niemand me echt kan boeien. Ik heb wel belangstelling van jongens, maar ik vind ze vaak te saai, te suf, niet helder genoeg, te passief... ik kom maar niemand tegen waar ik een beetje van onder de indruk ben.
Dit wil ik niet! Herkennen jullie dit, en hebben jullie tips?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 19:06

Heel herkenbaar, maar heb me erbij neergelegd. Bedoel, dan maar niet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 19:09

Ook herkenbaar. En op het moment dat ik happy was met mezelf en lekker mijn ding deed. Kwam het. Heeft 15 maanden geduurd geloof ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 19:30

Hoi,

Mag ik ook mee praten? Mijn relatie (mei 2013) is sinds gisteren over. Hij wilde niet meer. Dus nu ben ik opeens single mama, met een zoontje van net 1 en een koophuis dat verkocht moet gaan worden. En ik heb geen idee hoe en wat en ik voel me zo k*t. :(

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 19:30

Anoniem schreef:
Hoi,

Mag ik ook mee praten? Mijn relatie (mei 2013) is sinds gisteren over. Hij wilde niet meer. Dus nu ben ik opeens single mama, met een zoontje van net 1 en een koophuis dat verkocht moet gaan worden. En ik heb geen idee hoe en wat en ik voel me zo k*t. :(

Heftig zeg! :knuffel: