Ik kom even binnenvallen met de vraag of er hier mensen zijn die ervaring hebben met https://en.titoloshop.com/brands Het is een buitenlandse site met alleen maar schoenen, maar wel met schoenen die je niet veel bij andere sites ziet... Ik zou er graag willen bestellen, maar zit er een beetje mee hoe betrouwbaar het nou eigenlijk is.
Dames, sorry dat ik zomaar binnen kom vallen, maar ik heb een probleem.
Ik ga binnenkort werken in een kledingwinkel. Je krijgt korting op de kleding uit de winkel, maar helaas laat mijn budget dat nu nog niet helemaal toe. Je mag ook "gewoon" in eigen kleding lopen, dus dat is het probleem nog niet. Het lijkt me dan wel leuk om bij de collectie van de winkel te kleuren. Op zich lukt me dat ook wel qua tops, maar het is nu nog te koud om in een shirtje of hemdje te lopen. Ik ben dus op zoek naar een net jasje wat een beetje neutraal is. Nu is het grootste probleem: De winkel heeft geen getailleerde kleding. Dus ik vind het dan niet gepast om iets (super) getailleerds aan te hebben...
Wat zoek ik dus: Leuk (liefst neutraal) jasje, makkelijk te combineren. Niet (super) getailleerd. En niet al te duur (arme student ).
Misschien een "boyfriend" blazer (zo noem je dat toch?) Moet wel je smaak zijn en je staan maar ik vind ze super gaaf! En niet zo getailleerd. Maar helaas staat het mij niet