Dat de kat van de buren het merel nest heeft geroofd, 2 zijn er dood die heb ik zojuist gevonden de 3de heb ik blijkbaar kunnen redden door om 03.45 uur vannacht in de tuin te lopen en daardoor de kat heb afgeschrikt. Ik werd wakker van het kabaal en dacht het klinkt alsof er 1 gewurgd werd... Dat bleek dus ook zo... Gelukkig zijn de ouders wel nog met hun laatste overgebleven dochter van dit nest bezig.
Dat ik m'n pasjesbakje op het werk had laten liggen. Kon ik weer een uur terug terwijl ik zo blij was dat ik al om 14.45 thuis was.. gelukkig vond de conciërge ze in mijn lokaal.
New york pizza. Vergeten 2 dingen bij de bestelling, wij bellen komen zsm brengen. Zien hun scooters heen en weer rijden maar niemand die bij ons stopt, is al 40min geleden..
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 08-07-17 23:02
Aan het feit dat ik ein-de-lijk even een avondje voor mezelf heb en natuurlijk mijn serie het nu niet doet.. zucht
Britta31
Dat door vakantie en ziekte van diverse collega's en wat problemen opkomen die op mijn bordje gelegd worden. Want ik ben de enige die door eerdere functies binnen het bedrijf een beetje kennis heeft van het geheel. Ondanks dat het mijn verantwoordelijkheid absoluut niet is, maar degenen die het moeten opvangen zijn ook afwezig of zijn nog niet voldoende ingeleerd.
De mijne komt net binnen gestormd of ik a la minute even een broek wil passen. Want ik heb er toch geen aan. Maar ik sta mn haar te doen, en gestresst te wezen voor de diploma uitreiking vanmiddag, dus ik zeg nee en dat ik er geen zin in heb. Loopt ze weg zonder de deur dicht te doen (wat ik zeker prefereer omdat ik dus geen broek aan heb ) en de deur is dus nog wagewijd open. Doe ik hem dicht op een euhm- minder zachte manier, krijg ik meteen een "jezus christus!" naar me toe geslingerd...
Denk dat het omgekeerd ook gaat zijn als ik het zo lees.
Steeph
Geplaatst: 12-07-17 11:30
Ze zegt van wel, maar ik betwijfel het. Laatst toen ik het nieuws kreeg dat ik een kamer had stond ze al bijna te huilen
Lau
Geplaatst: 12-07-17 12:12
JCDJK schreef:
Lau schreef:
Mijn schoonmoeder
Ohje schoonmoeders
Dit is eerder een schoonloeder Ze lacht in je gezicht maar achter je rug om praat ze lelijk over je. Ze manipuleert de hele familie om haar zin te krijgen en is vooral zelf erg zielig.
Dorus
Geplaatst: 12-07-17 12:28
Steeph schreef:
Ze zegt van wel, maar ik betwijfel het. Laatst toen ik het nieuws kreeg dat ik een kamer had stond ze al bijna te huilen
Ja maar dan ben je nog steeds haar lieve kleine meisje en stiekem gaat ze je wel heel er missen als je uit huis bent.