fiets ik wil m'n benen eraf zagen ofzo, ze tintelen zo verschrikkelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bridleless schreef:Ik meld mij ook weer! Ben net wakker geschrokken en lig nu te stressen over morgen
Morgenochtend had ik een vrije dag met nogal wat dingen gepland, maar omdat mijn collega die morgen moet werken opeens naar de SEH moest vandaag hebben ze mij gevraagd of ik eventueel kan invallen voor haar. Liever niet, maar oke. Heb alleen niks meer terug gehoord, dus nu weet ik niet of ik morgen/straks moet komen. En om nou om 6 uur voor niks op te staan...
Bridleless schreef:Ik meld mij ook weer! Ben net wakker geschrokken en lig nu te stressen over morgen
Morgenochtend had ik een vrije dag met nogal wat dingen gepland, maar omdat mijn collega die morgen moet werken opeens naar de SEH moest vandaag hebben ze mij gevraagd of ik eventueel kan invallen voor haar. Liever niet, maar oke. Heb alleen niks meer terug gehoord, dus nu weet ik niet of ik morgen/straks moet komen. En om nou om 6 uur voor niks op te staan...
Confession schreef:Joe, ik meld me voor het eerst dit keer. Ik werd net wakker van mijn kat die vol overtuiging op mijn dekens zat te schijten, beestje is flink aan de diarreeEn misschien een beetje dement, want dit is de eerste keer in 5 jaar dat hij zijn behoefte naast de bak doet. Morgenochtend vroeg maar gelijk de DA bellen. Nu poep ruimen