Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 18:27

Hier iemand die €17 bied, gezegd dat ze het voor €20 mag overnemen en geen gehoor meer.. Ik ben dus wel zo'n zeikerd die voet bij stuk houd en er gewoon €20 voor wil hebben. VP is €25.
Nu een mail van iemand anders zonder aanhef, er staat alleen: voor 20 kom ik hem halen.
Toch maar terug gemaild dat dat prima is en wanneer hij wil komen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 19:56

Een uiterste prijs is een uiterste prijs... Vind ik in ieder geval...

Als je een vraagprijs van 30 euro hebt, en je 20 euro is je uiterste prijs, dan ga je niet overstag voor 18 naar mijn idee...
Kijk, bied er dan iemand 25 inclusief verzenden, zou ik er nog over na gaan denken wanneer het van DHL naar DHL service point mag ;)

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:06

Nou, ben inmiddels van 85 produkten naar 8 geslonken vanaf mei :D
Maar tis laatste x dat ik dat doe :o
Want idd dekjes heb ik voor penuts weggedaan want die lagen zooo in de weg :roll:
En rest ook voor kleine bedragen want tis voor best moeilijk met de handel :j
Maar heb weer ruimte in schuur *\o/*

Zit nu wel al ff te wachten op teken van leven van overeengekomen deal ( nog niet betaald) alleen verkoopster weet niet hoe te verzenden :(:)
Alle standaard dozen ( verhuis/banaan oid) zijn te klein en nu weet ze het niet en reageert ze dus ook nie meer -O-
Iemand inpaktips???
Gaat om soort van pophuis

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:14

Lastig Evelienepien!
Ik werk bij een webshop en wij verzenden ook wel eens lastige dingen. Poppenhuis behoort er niet toe :') We zitten met trekkeronderdelen, dus niet vaak fragiele spullen. Maar ik zou dan gaan voor het verbouwen van enkele grote dozen (wellicht bij buren, werkgever e.d. te krijgen?) en de kamers volstoppen met krantenpapier zodat er wel vulling in zit.

Wel een hele knappe opbrengst hoor!! Ik heb sinds eind september 8 pakketten verzonden met een totale opbrengst van iets minder dan 150 euro.
Dekjes lopen hier ook moeizaam, er is interesse geweest voor twee stuks. Beide keren akkoord gegaan met het bod, maar geen reactie meer op gehad :n
Heb ook niet het meest gewilde spul. Wel uiteindelijk mijn Eskadron halster verkocht voor de vraagprijs! *\o/* Naar iemand in Groningen, die deze week geen tijd had om het op te halen, dus of ik het kon verzenden. Natuurlijk! Geen probleem!!!

Miss_liszje, fijn dat je je boek alsnog verkocht hebt gekregen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:25

Kijk even bij een tuinbouwcentrum of er geen dozen zijn van grasmachines of iets dergelijks? Of in een kledingzaak, die krijgen nog wel eens de nieuwe collectie binnen in grote dozen verpakt.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:29

witgoedzaak benaderen voor bijv een doos van een wasmachine kan ook. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:36

Ik dacht nog te opperen voor een doos van een tv, maar met de huidige flatscreens gaat dat niet passen vrees ik :Y) (ja, ik kom nog uit de periode giga tv bakken).

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:44

Flatscreendozen := _O-
Ben ook zon ouwe muts, hoor :o

Had zelf ookal aan dozen plakken gedacht maar ivm tape en gewicht weet ik niet of dat goed zou gaan .

Maar idd witgoedzaak / tuincentrum zijn goede tips :)*
Dadelijk ff mailen naar haar :j

Thanks +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:45

Oh, of algemeen een meubelzaak. Vriend heeft onlangs een nieuwe radio gekocht en die zat toch ook in een aardig formaat doos verpakt. Krijg je er de foam nog gratis bij.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:46

Die poppenhuizen van tegenwoordig zijn toch niet zo vreselijk zwaar??

Vanavond maar weer aan het vernieuwen van advertenties...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:52

Trouwens, dames die ook in boeken doen... Wat voor ISBN nummer plaatsen jullie?
Op bijna al mijn boeken is dat nummer onderbroken door streepjes, maar op zowel boekenbeurs als op tweedehandsstudieboeken is het ononderbroken....

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 21:30

Janine1990 schreef:
Die poppenhuizen van tegenwoordig zijn toch niet zo vreselijk zwaar??
..

Is niet zo zwaar maar lengte is langer dan standaard (50 cm) vandaar de moeilijkheid :Y)
Heb net iig gemaild met jullie :)* !
En gevraagd naar haar gegevens want ik wil betalen B-) .
Dan staat het vast ipv al 1,5 week wachten ....
Gelukkig "verkoop" ik anders :)) want tis wel spannend zo :')

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 21:49

stofzuigdoos, misschien past het daar in

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 22:06

Tjonge... Marktplaats is wel echt een geniaal dingetje...
Nooit gedacht dat ik al die oude broeken nog zou verkopen... Gekkenhuis... 4 broeken in één koop vandaag!

Nu raak ik uit mijn dozen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 22:26

Yes! Stofzuiger heeft drie uur op marktplaats gestaan en werd daarna voor m'n vraagprijs opgehaald *\%/* Doe mij meer van zulke klanten!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 22:29

Waaaauw dat is snel Renee!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 22:30

Goed hè! Hele aardige man ook, ik was iets later omdat ik een probleempje met m'n auto had, maar hij was alsnog super aardig. Ik ben heel blij dat ik er ook gewoon voor gekregen heb wat ik wilde hebben :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 23:45

Ideaal is dat!!

Ben nu wel weer errug moe... Alle advertenties die zouden aflopen er opnieuw op gezet. Ook maar op tweedehandsdinges wat studieboeken gezet. Hopelijk loopt het daar water beter dan op MP en boekenbeurs.

Was eigenlijk van plan om het weekend mijn kamer op te ruimen en overbodige spullen ook te verkopen :P Ik heb de smaak aardig te pakken :) Dit is een soort van mijn potje om bepaalde dingen te bekostigen. Nu moet ik wel eerst mijn nieuwe zadel bij elkaar sparen. :P Zadel is al aangeschaft :P Maar het zou leuk zijn als ik wat bij elkaar kan sparen, aangezien er een nieuwe koppeling in mijn auto moet en ik voor volgend jaar nieuwe rijlaarzen wil aanschaffen :)
Als ik het niet zou verkopen had ik het grootste deel gewoon weggegooid of zou het nog steeds in mijn kast liggen... Doodzonde!

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 01:30

Ja ik mis marktplaats wel eens hoor :j zelfs met al die vervelende kopers, nu doe ik welleens wat via ebay, maar tis toch Anders... En ik heb ZOveel spul liggen waar ik graag vanaf wil..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 17:25

Gereageerd op een geknoopt wandkleed. Geen reactie. Wil m graag hebben wordt nl zelden aangeboden.
TSssssssssssssss.
Maar wel een oude keramieke fruitschaal gescoord :D

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 13:35

saddledancer schreef:
Ja ik mis marktplaats wel eens hoor :j zelfs met al die vervelende kopers, nu doe ik welleens wat via ebay, maar tis toch Anders... En ik heb ZOveel spul liggen waar ik graag vanaf wil..

Wij gebruiken veel locale facebook groepen, ik denk dat elke Engelse stad er wel een of meerdere heeft.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 13:53

Pffff ik had vier broeken verkocht. Staat klaar, zou dinsdagavond al overgemaakt zijn. Dikke bullshit, nog niets gehad... Het lijkt er wel op dat ik een boek goed heb verkocht.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 14:38

Tot nu toe wel weer goede ervaringen erbij. Twee dingen verkocht en aantal niet kopers met wel nette communicatie. Jammer alleen dat het niet zo hard loopt. Gisteren mijn prijzen maar omlaag gehaald. Al het nieuwe spul staat nu voor de helft van de winkelprijs. Ook jammer dat je op bokt je advertenties niet omhoo kan schoppen.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 14:59

Hier een weer een hele nette verkoop gehad betreft een deken.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 15:53

Zucht, ik heb een heel groot babykleertjes pakket te koop staan, Had ik een dame aan de telefoon die wilde ze graag hebben en die kwam even kijken. Toen ze klaar was met kijken zei ze: ja ik wil ze graag hebben, maar krijg pas over 3 weken mijn salaris, mag ik het dan komen betalen? Wat denk je zelf..... Of ik het dan vast wil houden tot die tijd.... ehhhh nee, het staat in de weg. Als het er nog is dan kun je het halen, bel maar tegen die tijd... arghhhhhhh