Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:39

Papegara schreef:
Whoeps ik zit met een probleem.
Nu hebben 2 verschillende mensen geld overgemaakt voor hetzelfde product wat ik verkoop..
Heel dom van mij, is ook mijn fout, maar hoe ga ik dit netjes oplossen

Degene met wie je de eerste overeenkomst had, product sturen... Andere geld terug.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 11:15

Shirley schreef:
pmarena schreef:
Hier lijkt ook alles goed te gaan met de aparte dubbele douche-sproeier, als het goed is gaat hij vandaag op de post en heb ik hem morgen :)

Oh lekker, komen we overmorgen bij jou badderen *\o/*

Nou dan zal ik het spul nog niet geïnstalleerd hebben hoor, dus dan heb je alleen een kapotte oude sproeier :P

Net mail ontvangen: hij is op de post *\o/*

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 11:52

hier gaat het op dit moment wel even goed op MP
gisteren drie dingen verkocht, gezegd dat ik donderdag op vakantie ga en het graag voor die tijd wil afhandelen dus ben benieuwd!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 12:05

Tallie1979 schreef:
Ik baal als een stekker, ben nog steeds herstellende van mijn operatie vorige week. En vandaag doet mijn keel meer zeer dan de afgelopen paar dagen. Ik denk dat ik toch maar even naar de poli bel. Ik heb ook een smaak in mijn mond, dode vogeltjes zijn er niks bij volgens mij! Heb sinds ik opgestaan ben al 3x mijn tanden gepoetst :')

Klinkt smerig Tallie, en een infectie wil je natuurlijk niet hebben nu -O-

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 12:49

foxy80 schreef:
Tallie1979 schreef:
Ik baal als een stekker, ben nog steeds herstellende van mijn operatie vorige week. En vandaag doet mijn keel meer zeer dan de afgelopen paar dagen. Ik denk dat ik toch maar even naar de poli bel. Ik heb ook een smaak in mijn mond, dode vogeltjes zijn er niks bij volgens mij! Heb sinds ik opgestaan ben al 3x mijn tanden gepoetst :')

Klinkt smerig Tallie, en een infectie wil je natuurlijk niet hebben nu -O-

Volgens het ziekenhuis nog geen reden tot zorgen. Veel blijven drinken, pillen innemen en opletten of ik geen koorts krijg. Als het donderdag nog zo is, moet ik langskomen.

Ik voel me opzich niet echt heel rot. Buiten de 12 tot 16 uur per dag slapen en de keelpijn na, gaat het redelijk. :)

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 15:51

Ik moet ook even mijn frustratie kwijt.
Ik ben op zoek naar een bepaald type parkietje
(die eruit ziet als een overleden parkietje uit mijn jeugd)
en benader verschillende kwekers en grote dierenwinkels.
Ik stop er ook een foto bij met wat ik precies bedoel.

Na veel afwijzing krijg ik van een paar mensen/winkels "ja hoor, die heb ik zitten".
Ze wonen alleen erg ver weg. Dus ik vraag op een nette manier of ze me
een foto willen sturen, ik wil namelijk best een aantal uren rijden, maar dan
moet ik wel zeker weten dat ze hebben waarvoor ik kom.

Vervolgens krijg ik een heel kort bot antwoord met 'nee dat kan niet'
en verder niks. ;( Zelfs van een professionele winkel.

Bij een kreeg ik zelfs ineens een antwoord 'oh nee het is toch iets anders bij die van mij'.
Dus diegene wist vanaf het begin dat het niet was wat ik zocht en wilde me er heen laten
rijden zonder dat hij aanbood waar ik hem voor benaderde. Ik vind het echt heel vervelend. -O-

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 21:07

Pff ik heb net een bod gekregen op mijn hoofdstel (zie onderschrift). Zet ik er expres bij: 'Bieden naar waarde, nieuwprijs is 49,95' krijg ik een onzinbod van 10 euro. Ja, daar ga ik hem écht voor weg doen, not.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 21:17

10 euro vind ik nog niet eens zó erg :=

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 21:24

Tja, met alle respect, voor dat geld hou ik hem liever zelf :P

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 22:54

Gebruikt is al 50% van de prijs :') Zo gaat het een beetje heb ik het idee? Dus 10 euro.. tjah... Tis te proberen?

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 22:57

Da's allemaal leuk en aardig maar een tientje is maar 20% ;) Ik hoef er echt de wereld niet voor maar 10 euro is in mijn ogen een onzinbod :j Maar goed, ik ben dan ook een krent die overal zo veel mogelijk geld uit wil halen :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 01:29

Wat vind jij dan een realistisch bedrag?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 01:58

Ja, prijzen... Verschrikkelijk. Ik had een set pees + kogelbeschermers gekocht voor 80 euro, was een maat full, maar was echt veel groter dan een normale full. Had te lang gewacht met terugsturen, dus dacht, dan bied ik ze aan op internet en 50 euro leek me best een nette prijs voor een nieuwe set van 80.

Het hoogste bod was 30 euro, want 50 euro en dan nog verzendkosten erbij, dan kwamen ze te dicht bij de winkelprijs in de buurt...

Heb dus maar besloten ze te houden en een paard te kopen wat ze wel past.....

Grapje natuurlijk :+ Al houd ik ze wel echt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 03:00

Meh, 57 euro word het dan. Dat scheelt nog niet eens 30 euro! Daarvoor zou ik het ook laten.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 05:54

Vjestagirl schreef:
Wat vind jij dan een realistisch bedrag?

Ikzelf zit meer richting de 17, 18 euro te denken, zoiets. Het scheelt theoretisch gezien maar een paar euro maar een goed hoofdstel gaat niet voor een tientje weg. Dan kom je met verzendkosten op zo'n 25 euro uit, lijkt me toch een redelijk bedrag. Als je hem nieuw koopt ben je inclusief verzendkosten 55 euro kwijt, dus tja... Scheelt toch 30 euro.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 08:14

Als je echt naar een specifiek iets op zoek bent en het staat nieuw en ongebruikt op Marktplaats voor 50 euro i.p.v. de 80 euro die je er anders als laagste bedrag voor kan vinden dan is die 30 euro toch mooi meegenomen vind ik :)

Maar als verkoper moet je dan dus wel wachten op de koper die er echt naar op zoek is :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 08:23

pmarena schreef:
Als je echt naar een specifiek iets op zoek bent en het staat nieuw en ongebruikt op Marktplaats voor 50 euro i.p.v. de 80 euro die je er anders als laagste bedrag voor kan vinden dan is die 30 euro toch mooi meegenomen vind ik :)

Maar als verkoper moet je dan dus wel wachten op de koper die er echt naar op zoek is :P

Als je echt op zoek bent wel ja, maar als je het toevallig tegen komt op MP dan laat ik het ook hoor, dan moet iets wel heel leuk geprijsd zijn.

Van de webshop waar ik problemen mee had heb ik mijn geld vorige week (na 3,5 week) terug gehad. Man in kwestie zei de week ervoor ook al dat ik het terug zou krijgen maar toen niets gezien. Wel 2 euro te weinig trouwens :Y) maar die mag hij steken waar de zon niet schijnt.

De particulier heeft gezegd het geld terug over gemaakt te hebben, eerst zien dan geloven. Ben dat vertrouwen echt helemaal kwijt.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 08:32

Dat zeg ik :P

Stom van die 2 euro :?

Hopelijk krijg je het andere bedrag ook terug... nou ik ben aan het wachten op de postbode, ben benieuwd of ik wat kan met die maffe douche-sproeier :)

Hier ook op zoek naar een nieuwe CV-ketel, die in het te koop staande huis is oud ijzer geworden, grmbl.

Zit nu stevig te twijfelen tussen een ATAG en een Vaillant :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 08:45

Ik heb maandag gereageerd op 2 shetlander mentuigjes hier op BM, beide zelfde prijsklasse. Bij de ene was er alleen een foto waarbij het tuig door elkaar op de grond lag, zag er verder wel goed uit maar had even geïnformeerd of er toevallig geen foto is waarbij het op een pony ligt (dan zie ik tenminste of het echt compleet is). En had ook de indruk dat het geen menhoofdstel was maar een gewoon zonder oogkleppen.
Tot op heden niks over gehoord, PB is wel gelezen (je kon alleen via PB reageren).

Het andere tuigje dan, nou nette foto's, ook detailfoto's en iets hogere prijs, maar nog steeds binnen budget en gevraagd of het bod incl. mocht. Geen probleem, alleen was er al een andere koper en die had nu eerste keuze. De bokker ging die nog een paar dagen tijd geven om het geld over te maken, zoniet mocht ik het hebben. Maar erg vlot mailcontact, nette PB's ook... Afwachten wat die ander doet, maar alleen al zo'n vriendelijke verkoper maakt het geheel al veel leuker :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 08:54

pmarena, zou absoluut voor een Vaillant gaan! :j

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 09:09

V: Dat zou voor mij de meerprijs zeker waard zijn, geeft veel meer zekerheid voor een goede verkoop zo met betere foto's en beter contact :j

K: waarom? We hebben nu in beide huizen een Vaillant, niet zelf gekozen overigens, we zijn ook niet bijzonder gehecht aan het merk :)

Ik twijfel tussen deze 3 ketels, vind het heel lastig om te beoordelen welke de energierekening het laagst zal houden in dit huis.... ik kom er echt niet uit :o
Ik neig heel erg naar de eerste, lees daarover zo enorm veel heel positieve gebruikerservaringen :)

http://www.hoe-koop-ik.nl/cv-ketel/verg ... 3,384,345#

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 09:37

ik heb al een week geleden geld overgemaakt voor een pk jas op marktplaats en die gene had maandag nog verteld dat het ontvangen was en zou het maandag opsturen, ik heb al 4x gevraagd om de track code maar krijg gewoon geen reactie meer.
die persoon biedt wel nog allemaal merk spullen aan zoals joules polo een kingsland tas e.d.
ik zie ook niet dat de jas gereserveerd is.. heel vreemd.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 10:35

Raar!

Maar misschien iets raars gebeurt waardoor er even een paar dagen hectiek is / was.
Hopelijk hoor je toch alsnog wat vandaag of morgen :=

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 10:51

Ik had een berichtje terug van die vrouw op MP. Ik heb haar aangegeven dat datgene wat ze wilde hebben normaal op 40 euro komt, wat ook nog lager is dan de winkelwaarde.

Bied ze 10 euro. :')

Heb bedankt. Ga het dan maar elders kopen :))

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 11:58

En nog 4 dezelfde antwoorden terug. Is het nou echt ZO raar dat je graag een foto wilt zien van wat je gaat kopen? Vooral als je 2 uur ervoor moet rijden?