Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 19:29

Ik kan mij je gevoel heel goed voorstellen hoor! :(:) Goed dat je ze gaat mailen met je gevoel. :j

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 19:32

Zeker niet “het is maar haar”. Voor heel veel mensen is haar een stuk identiteit. Daar mag je zeker behoorlijk van over de zeik zijn als het voor jouw gevoel verpest is, helemaal als je zo bent behandeld :(:)

Hier net weer een ibuprofen ingenomen. Morgen eerst de fysio bellen. Hopelijk heeft ze snel plaats.
En het element in mijn boiler is wss kapot. Wordt ook morgen voor gebeld. Gedoe allemaal.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 19:35

Zelfs al is het maar haar, je hebt er ook veel geld en tijd ingestoken... Zo zonde dat het dan zo uitpakt :(:)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 19:38

Kun je het niet blonderen met henna? Dat heb je ook in lichtblond en is juist gezond voor je haar.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 19:43

Ik ben ooit van de kapper teruggekeerd met coupe dode hamster. Dus ik vind zeker niet dat je overdrijft. Ik voelde mij toen ook vreselijk.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 19:45

Hier inderdaad ook een keer gehad dat de kapper me als oud dametje had geknipt nadat mijn moeder mijn haar verknald had :=
Toen maar naar Habib gegaan, die het voor me gefixt heeft :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 19:48

Ik dacht een keer “laat ik mijn pony eens goed knippen door een kapper”. Ik leek daarna op Justin Bieber :')

Echt rot hoor dat het zo gelopen is en dat ze ook nog zo onverschillig waren. :knuffel:

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 19:59

Ik kan mij je gevoel zo goed voorstellen, goed dat je ze gaat mailen :(:)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 20:02

Ooit dacht een kapster dat er een gat midden in mijn pony hoorde te zitten, en terwijl ze dit vroeg knipte ze het zo af..

Heb denk ik meer dan een halfjaar met een gat in mijn pony gezeten...
Nooit meer terug gegaan. :x

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 20:11

Dikke knuffel Robin! :(:)

Ik snap je heel goed. Je haar is als vrouw toch een dingetje. En je hebt ook echt prachtig haar! <3

Mijn haar is ook deels uitgevallen ik heb nu zelfs inhammen met minder haar als ik het vast heb. -O-

Consequentie van veel stress en weinig energie. Waardoor ik ook ongezond gegeten heb. Kan wel jaren duren voor ik het terug heb. -O-

Maar het is nu een rattenstaartje. Ik probeer er zo min mogelijk aandacht aan te besteden maar je moet toch elke ochtend even je haar kammen. :+

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 20:30

Little_Gift schreef:
Marcella schreef:
Wordt ik vanmorgen gebeld ja je kippen zijn ontsnapt.

Wat trouwens niet gek is, want dat hebben ze kapot getrokken met verwijderen perziken boom en hazelaar.

Dacht alleen gisteren goed dicht gemaakt had, maar blijkbaar niet. Nu maar met een stuk touw dicht gerijgt.

Als ze nu weer ontsnappen draai ik ze de nek om.

Dit is niet serieus hoop ik? :(

Shenavallie schreef:
Ik ga ervan uit dat de nek van de veroorzakers (boomverwijderaars) bedoeld wordt. :D

OH indien dat zo is, dan heb ik daar weer geen probleem mee en neem ik mijn woorden terug! Dan zou ik je zelfs aanmoedigen *\o/*

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 20:36

Mellow schreef:
Iemand met klachten van hypochondrie kunnen goede adviezen anders opvatten en het kan de klachten van de hypochondrie verergeren. Oftewel het gaat over 1 klacht maar door bepaalde adviezen of dingen die gezegd zijn kunnen de klachten van hypochondrie verergeren waardoor degene met hypochondrie dus ook weer meer klachten kan gaan ervaren.

Zeg niet dat dat in het geval van zebrastreep zo is maar dit is wat MarlindeRooz bedoeld.

Je geeft in eerste instantie dus goedbedoeld advies maar het kan nogal averechts gaan werken.

Ik weet niet in welke mate Zebrastreep dit heeft maar het kan zeker triggeren.

Zoals ik het lees ben je al goed bezig zebrastreep en hopelijk komt er wat meer berusting in de situatie zoals hij nu is. Hopelijk vind je de weg omhoog snel weer en worden je paniekaanvallen minder.

Ik heb ze zelf ook heel erg gehad zoals jou en dat wens ik niemand toe. Heb je toevallig al kunnen ontdekken of je iets hebt waar je rustiger van word bij een aanval?
Iemands stem, of een bepaalde activiteit?

Na jaren kom ik er meestal zelf uit. Heeft tijd nodig dat te leren.

En waar schrijft ZS persoonlijk zelf recent dat zij hypochonder is?

Misschien ook niet zelf labels gaan kleven op mensen of gevoelige privé info die ooit eens gedeeld werd, zomaar op het forum weer gooien?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 20:43

ik ben wel een enorme hypochonder

Heb ik al jaren,maar het wad altijd behapbaar. Dat is ook de hele aanstichter van de angst. Het begon met een klacht (hartoverslagen/kloppingen) wat ik altijd al heb. En daarin ben ik weer doorgeslagen. Enorme focus erop , googelen, geruststelling zoeken. Erg bewust van klachten van een infarct. Dus ik krijg dan alle klachten ( pijn op de borst, drukgevoel, pijn in de kaken en arm) maar dan non stop. Dan weer googelen nou ja je ken het.

Het labeltje zal mij ook niks verbazen als ik die krijg. Maar ik heb eerder een labeltje gekregen en dat zorgde wel voor acceptatie en daarvan ben ik grotendeels 'genezen'. Ook dat labeltje komt voor uit angst.

Eigenlijk weet ik wel waar die angst weg komt. Op mijn 12de wat heftig meegemaakt en daar is het toen begonnen. Ook met ziekte en plots overlijden. Ik heb op een hele nare manier op die leeftijd het eerste besef gehad dat oud worden geen gegeven is. Ik kan mij nog herrineren die eerste nacht dat ik toen ook heel bang was en ik niet alleen durfde te slapen. Ik ben nu 28, dus dat heeft heel veel indruk gemaakt.

En daarna nog een hele traumatische ervaring gehad op werkgebied. Ook met dat onderwerp. Dat heb ik ver weggestopt en verkeerde hulp mee gehad.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 20:46

Laat die labeltjes maar over aan de psycholoog die met jou één op één werkt en niet aan een forum.

Het kan je inderdaad veel acceptatie brengen, als het van de juiste persoon gegeven wordt.

Sterkte met je klim naar de top van de berg maar jij komt er wel, geloof in jezelf!

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 21:09

Little_Gift schreef:
Mellow schreef:
Iemand met klachten van hypochondrie kunnen goede adviezen anders opvatten en het kan de klachten van de hypochondrie verergeren. Oftewel het gaat over 1 klacht maar door bepaalde adviezen of dingen die gezegd zijn kunnen de klachten van hypochondrie verergeren waardoor degene met hypochondrie dus ook weer meer klachten kan gaan ervaren.

Zeg niet dat dat in het geval van zebrastreep zo is maar dit is wat MarlindeRooz bedoeld.

Je geeft in eerste instantie dus goedbedoeld advies maar het kan nogal averechts gaan werken.

Ik weet niet in welke mate Zebrastreep dit heeft maar het kan zeker triggeren.

Zoals ik het lees ben je al goed bezig zebrastreep en hopelijk komt er wat meer berusting in de situatie zoals hij nu is. Hopelijk vind je de weg omhoog snel weer en worden je paniekaanvallen minder.

Ik heb ze zelf ook heel erg gehad zoals jou en dat wens ik niemand toe. Heb je toevallig al kunnen ontdekken of je iets hebt waar je rustiger van word bij een aanval?
Iemands stem, of een bepaalde activiteit?

Na jaren kom ik er meestal zelf uit. Heeft tijd nodig dat te leren.

En waar schrijft ZS persoonlijk zelf recent dat zij hypochonder is?

Misschien ook niet zelf labels gaan kleven op mensen of gevoelige privé info die ooit eens gedeeld werd, zomaar op het forum weer gooien?

Je hoeft mij niet zo aan te vallen hoor. Dit heeft zij zelf ooit aan gegeven. En ik doe NIETS anders dan uitleggen hoe hypochondrie werkt.
Vroeger zelf gewerkt met cliënten met o.a. hypochondrie.

Een labeltje plakken doet iemand maar lekker met de labelwrighter maar zolang je er niet voor gestuurd hebt moet je je vingers er niet aan branden. En ik heb er niet voor gestudeerd dus zal dat dan ook niet doen.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 21:12

Dat bedoelde ik dus, we zijn het dan dus eens <<)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 21:21

Ik helemaal enthousiast mn lunch gemaakt voor morgen...vergeten dat het projectweek is, we naar locatie moeten en daar lunch krijgen...

Naja, heb ik avondeten :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-25 21:38

Polarize schreef:
Ik helemaal enthousiast mn lunch gemaakt voor morgen...vergeten dat het projectweek is, we naar locatie moeten en daar lunch krijgen...

Naja, heb ik avondeten :')

Mijn autisme voelt dit :+

Edit: en thanks iedereen voor de lieve reacties. Die erkenning helpt al, hoop hem nu ook van de kapsalon te krijgen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 21:49

Ik heb eens mijn haar rood gehad en dacht dat dat wel uitgegroeid was dus ik ging weer voor blond :))
Dat werd wortel _O-
Mijn zusje gebeld want die is kapster, ze heeft mijn haar met peroxide gedaan maar hielp niets dus toen hebben we een midden bruin spoeling erover gedaan en toen was ik weer toonbaar, had ook nog een bruiloft die avond :')
Het is dat ik van dat sterke paardenhaar had want nu zou ik geen haar meer op mijn hoofd hebben :n

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 21:58

Zo klaar met stress, nog 3,5 maand.

Iemand die weet waar ik zelfvertrouwen en een potje positief denken kan vinden?

Andere ergenis, die vreselijke storm. Zo klaar met de onrust die de wind tegen m'n ramen geeft.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 22:47

Ze maken het nog leuker voor de projectweek. Ene deel van de handleiding staat 9 uur beginnen. Andere deel staat 9:30 beginnen. Niemand weet waar ze aan toe zijn. We zijn de enige kunstopleiding in dit hele project rondom medische dingen, waarom weten we ook niet. We weten alleen zeker dat deze week hele lange dagen heeft en we daardoor bijna niet aan onze deadlines kunnen werken, tenzij we elke avond tot in de nacht willen werken.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 06:02

Wespen op de vroege morgen.
Waren die beesten niet al vertrokken naar een warmer oord?

Ze zitten aan de buitenkant van mijn raam maar toch.. het idee... Ik kan ze ook zien.

Ik ben echt panisch voor deze beesten. 1 keer in een angel gehangen, never nooit meer.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 07:06

Halve nacht liggen spoken. De rugpijn is nu gelukkig dragelijk. Klote lijf.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 07:21

Ik HAAT maandagen.

Moet alles in mijn hoofd wat er mogelijk is bijzetten om niet in bed te blijven en vervolgens op de bank te rotten tot deze dag voorbij is.

Ik vind naar werk gaan helemaal geen punt maar op maandag. Bah. :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 07:22

Weer werken na vakantie -O-