Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Little_Gift schreef:Marcella schreef:Wordt ik vanmorgen gebeld ja je kippen zijn ontsnapt.
Wat trouwens niet gek is, want dat hebben ze kapot getrokken met verwijderen perziken boom en hazelaar.
Dacht alleen gisteren goed dicht gemaakt had, maar blijkbaar niet. Nu maar met een stuk touw dicht gerijgt.
Als ze nu weer ontsnappen draai ik ze de nek om.
Dit is niet serieus hoop ik?
Shenavallie schreef:Ik ga ervan uit dat de nek van de veroorzakers (boomverwijderaars) bedoeld wordt.
Mellow schreef:Iemand met klachten van hypochondrie kunnen goede adviezen anders opvatten en het kan de klachten van de hypochondrie verergeren. Oftewel het gaat over 1 klacht maar door bepaalde adviezen of dingen die gezegd zijn kunnen de klachten van hypochondrie verergeren waardoor degene met hypochondrie dus ook weer meer klachten kan gaan ervaren.
Zeg niet dat dat in het geval van zebrastreep zo is maar dit is wat MarlindeRooz bedoeld.
Je geeft in eerste instantie dus goedbedoeld advies maar het kan nogal averechts gaan werken.
Ik weet niet in welke mate Zebrastreep dit heeft maar het kan zeker triggeren.
Zoals ik het lees ben je al goed bezig zebrastreep en hopelijk komt er wat meer berusting in de situatie zoals hij nu is. Hopelijk vind je de weg omhoog snel weer en worden je paniekaanvallen minder.
Ik heb ze zelf ook heel erg gehad zoals jou en dat wens ik niemand toe. Heb je toevallig al kunnen ontdekken of je iets hebt waar je rustiger van word bij een aanval?
Iemands stem, of een bepaalde activiteit?
Na jaren kom ik er meestal zelf uit. Heeft tijd nodig dat te leren.
Little_Gift schreef:Mellow schreef:Iemand met klachten van hypochondrie kunnen goede adviezen anders opvatten en het kan de klachten van de hypochondrie verergeren. Oftewel het gaat over 1 klacht maar door bepaalde adviezen of dingen die gezegd zijn kunnen de klachten van hypochondrie verergeren waardoor degene met hypochondrie dus ook weer meer klachten kan gaan ervaren.
Zeg niet dat dat in het geval van zebrastreep zo is maar dit is wat MarlindeRooz bedoeld.
Je geeft in eerste instantie dus goedbedoeld advies maar het kan nogal averechts gaan werken.
Ik weet niet in welke mate Zebrastreep dit heeft maar het kan zeker triggeren.
Zoals ik het lees ben je al goed bezig zebrastreep en hopelijk komt er wat meer berusting in de situatie zoals hij nu is. Hopelijk vind je de weg omhoog snel weer en worden je paniekaanvallen minder.
Ik heb ze zelf ook heel erg gehad zoals jou en dat wens ik niemand toe. Heb je toevallig al kunnen ontdekken of je iets hebt waar je rustiger van word bij een aanval?
Iemands stem, of een bepaalde activiteit?
Na jaren kom ik er meestal zelf uit. Heeft tijd nodig dat te leren.
En waar schrijft ZS persoonlijk zelf recent dat zij hypochonder is?
Misschien ook niet zelf labels gaan kleven op mensen of gevoelige privé info die ooit eens gedeeld werd, zomaar op het forum weer gooien?
Polarize schreef:Ik helemaal enthousiast mn lunch gemaakt voor morgen...vergeten dat het projectweek is, we naar locatie moeten en daar lunch krijgen...
Naja, heb ik avondeten