Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Foaly schreef:Hij woont daar niet in de buurt, hij denkt echt dat heel Den Haag zo afgesloten wordt dat ook supermarkten geen goederen meer kunnen krijgen en dergelijke. En dat lijkt me wel wat overdreven
Ik woon wel in de buurt (wel net buiten het afgesloten gebied) en ik heb ook helemaal geen zin in die chaos. Maar ik ga er nog wel vanuit dat ik gewoon boodschappen kan blijven doen
JudithGigi schreef:Lichaam heeft er geen zin in vandaag. Heel veel last van mijn longen door de hooikoorts waardoor het hardlopen ellendig ging en daarna toen ik begon met werken bijna een uur lang vlekken en flitsen in mijn beeld gehad. Kan langzaamaan eindelijk een beetje normaal werken.
MarlindeRooz schreef:Eindelijk voor het eerst in maanden weer zin om hard te lopen. Maar de puppy is er dus dat is niet handig want die mag niet mee. Alleen zijn is ook nog niet goed genoeg.
Telpeva schreef:JudithGigi schreef:Lichaam heeft er geen zin in vandaag. Heel veel last van mijn longen door de hooikoorts waardoor het hardlopen ellendig ging en daarna toen ik begon met werken bijna een uur lang vlekken en flitsen in mijn beeld gehad. Kan langzaamaan eindelijk een beetje normaal werken.
Brr, heb je dat vaker? Zeker die flitsen lijkt mij iets om te overleggen met een dokter, maar misschien dat je dat al lang hebt gedaan natuurlijk. Beterschap!![]()
Ik sta al dagen op met hoofdpijn, grote niet-blijen... Volgens mij ik nu voor het eerst klagen over mijn huisdieren, wat zijn ze DRUK en baldadig, niet normaal. Ik heb ze al ruim 2 jaar en normaal zijn het echt tamme brave doosjes maar gisteren was het constant rennen, vliegen, springen, bijten. Chill the f* out ajb.
MarlindeRooz schreef:Eindelijk voor het eerst in maanden weer zin om hard te lopen. Maar de puppy is er dus dat is niet handig want die mag niet mee. Alleen zijn is ook nog niet goed genoeg.
Polarize schreef:_San87_ schreef:Fake it till you make it!
Succes straks!
Dat is het plan![]()
Gelukkig zat ik de vorige keer al wel in de juiste richting om de competenties te halen, dus nu moet het helemaal goed komen!
Marcella schreef:Persoon heeft zich voorgedaan als iemand van budget energie met de mededeling dat budget energie slecht energie ingekocht heeft en ze mij hierbij een beter aanbod mochten doen.![]()
Hoe dan ook persoon is onbekend bij budget energie. En nieuwe contract is ongedaan gemaakt.
Die van budget energie lag in een deuk om de stommiteit.![]()
Nu verzinnen of ik persoon gaat aangeven.