Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 08:31

Eindelijk voor het eerst in maanden weer zin om hard te lopen. Maar de puppy is er dus dat is niet handig want die mag niet mee. Alleen zijn is ook nog niet goed genoeg. :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 08:33

Foaly schreef:
Hij woont daar niet in de buurt, hij denkt echt dat heel Den Haag zo afgesloten wordt dat ook supermarkten geen goederen meer kunnen krijgen en dergelijke. En dat lijkt me wel wat overdreven :')

Ik woon wel in de buurt (wel net buiten het afgesloten gebied) en ik heb ook helemaal geen zin in die chaos. Maar ik ga er nog wel vanuit dat ik gewoon boodschappen kan blijven doen :+

Dat is ook wel een beetje overdreven :=

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 09:04

Lichaam heeft er geen zin in vandaag. Heel veel last van mijn longen door de hooikoorts waardoor het hardlopen ellendig ging en daarna toen ik begon met werken bijna een uur lang vlekken en flitsen in mijn beeld gehad. Kan langzaamaan eindelijk een beetje normaal werken.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 09:14

JudithGigi schreef:
Lichaam heeft er geen zin in vandaag. Heel veel last van mijn longen door de hooikoorts waardoor het hardlopen ellendig ging en daarna toen ik begon met werken bijna een uur lang vlekken en flitsen in mijn beeld gehad. Kan langzaamaan eindelijk een beetje normaal werken.

Brr, heb je dat vaker? Zeker die flitsen lijkt mij iets om te overleggen met een dokter, maar misschien dat je dat al lang hebt gedaan natuurlijk. Beterschap! :knuffel:

Ik sta al dagen op met hoofdpijn, grote niet-blij _-:( en... Volgens mij ik nu voor het eerst klagen over mijn huisdieren, wat zijn ze DRUK en baldadig, niet normaal. Ik heb ze al ruim 2 jaar en normaal zijn het echt tamme brave doosjes maar gisteren was het constant rennen, vliegen, springen, bijten. Chill the f* out ajb.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 09:18

MarlindeRooz schreef:
Eindelijk voor het eerst in maanden weer zin om hard te lopen. Maar de puppy is er dus dat is niet handig want die mag niet mee. Alleen zijn is ook nog niet goed genoeg. :+

Kan ze nog niet alleen blijven?Anders korte tijden weggaan nu Jozi er nog is als gezeldschap.Kan ze er vast aan wennen.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 09:31

Telpeva schreef:
JudithGigi schreef:

Brr, heb je dat vaker? Zeker die flitsen lijkt mij iets om te overleggen met een dokter, maar misschien dat je dat al lang hebt gedaan natuurlijk. Beterschap! :knuffel:

Ik sta al dagen op met hoofdpijn, grote niet-blij _-:( en... Volgens mij ik nu voor het eerst klagen over mijn huisdieren, wat zijn ze DRUK en baldadig, niet normaal. Ik heb ze al ruim 2 jaar en normaal zijn het echt tamme brave doosjes maar gisteren was het constant rennen, vliegen, springen, bijten. Chill the f* out ajb.

Gelukkig niet! Hooguit een paar seconden als ik te snel opsta ofzo. Maar ik besefte na een tijdje dat ik de onderkant van mijn scherm helemaal niet kon zien :') Gelukkig is het nu weer helemaal weg.

Huisdieren hebben vaak wel een talent voor druk doen als je zelf behoefte hebt aan rust, hier ook zo eentje :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 09:37

Weersveranderingen in de lucht.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 09:40

Waarom ik het toch altijd een goed idee vind om de ochtend na een avonddienst afspraken en sporten te plannen. Elke keer heb ik daar toch weer lichtelijk spijt van :')

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 09:42

Ik heb het ontzettend warm terwijl ik in een gekoelde omgeving werk.
Of ik word ziek of het zijn opvliegers of zo ..

En van mij mag de pasen wel weer voorbij zijn met de gekte erom heen op het werk

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 09:45

Mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 09:47

MarlindeRooz schreef:

Je mag ze wel lang komen brengen, pas ik wel op tijdens het hardlopen :Y) .

Ik erger me aan mezelf, enorme drukte op het werk en ik blokkeer. Zo wordt de werkdruk in ieder geval niet minder :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 11:13

Collega heeft zijn hond na een paar maanden teruggebracht naar de fokker. Nu zegt hij dat zij waarschijnlijk de karaktertest niet goed heb gedaan. Nu ken ik deze jongen niet zo goed, maar het zou mij niet verbazen als hij zelf niet eerlijk is geweest. Vreemd ventje. Gelukkig heeft hij wel van een goede fokker gekocht, dus beestje is niet in het asiel beland.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 12:16

Een van mijn katten is momenteel echt een grote dondersteen en flikt van alles.
Ze is een halve main coon, net 1 jaar oud en een goede 5 kg in gewicht.

Op tafel staat een elvenbeeld met een glazen plaat er boven (soort bijzettafeltje)
En madame ging er bovenop zitten. Komt de kit los waarmee de plaat op het beeld vastzit en klettert ze met de plaat en alles wat er op die plaat stond (o.a. een plantje) naar beneden.

Gelukkig die glazen plaat nog heel.
Alleen verschillende dingen die op de plaat stonden niet.....

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 12:22

Polarize schreef:
_San87_ schreef:
Fake it till you make it *\o/*!

Succes straks!

Dat is het plan :D
Gelukkig zat ik de vorige keer al wel in de juiste richting om de competenties te halen, dus nu moet het helemaal goed komen!

Blijkbaar was mijn professionele ontwikkeling al zo duidelijk geschreven dat ze amper vragen hadden :') nog geen officiele uitslag, maar het voelt goed!

En blijkbaar werk ik op een hele wetenschappelijke manier aan mijn verslagen, wat eigenlijk totaal niet bij de kunst past (gaat juist veel over jezelf en eigen meningen, je eigen denkproces tijdens het werken enzo), maar tegelijk heel goed blijkt te werken voor mij? Maar het komt gewoon omdat ik hiervoor forensisch onderzoek heb gestudeerd en die manier van verslagen schrijven er zo enorm ingehamerd is dat ik niet anders kan :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 12:57

Zoals het nu naar uitziet is nieuwe energie contract onder valse voorwendsel gedaan.

Weet nu ook achternaam. }>

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 13:06

Marcella schreef:
Zoals het nu naar uitziet is nieuwe energie contract onder valse voorwendsel gedaan.

Weet nu ook achternaam. }>

Onder valse voorwendselen?
Of is er ergens een oprechte fout gemaakt?
Of heeft er iemand niet goed doorgevraagd?

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 13:09

binnen 14 dagen kun je zo'n contract ontbinden volgens mij.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 13:11

Persoon heeft zich voorgedaan als iemand van budget energie met de mededeling dat budget energie slecht energie ingekocht heeft en ze mij hierbij een beter aanbod mochten doen. _O-

Hoe dan ook persoon is onbekend bij budget energie. En nieuwe contract is ongedaan gemaakt.

Die van budget energie lag in een deuk om de stommiteit. _O-

Nu verzinnen of ik persoon gaat aangeven.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 13:37

Marcella schreef:
Persoon heeft zich voorgedaan als iemand van budget energie met de mededeling dat budget energie slecht energie ingekocht heeft en ze mij hierbij een beter aanbod mochten doen. _O-

Hoe dan ook persoon is onbekend bij budget energie. En nieuwe contract is ongedaan gemaakt.

Die van budget energie lag in een deuk om de stommiteit. _O-

Nu verzinnen of ik persoon gaat aangeven.

Dat heet fraude, niet valse voorwendselen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 13:44

Hoe dan ook strafbaar en dom om te doen bij ex beveiliger. _O- :')

Maar wel ook voor andere mensen een ding om mee op te letten, want dit is een erg agressieve manier.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 13:48

okay

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 13:48

Hoe kan er dan een nieuw contract zijn om ongedaan te maken als de persoon niet bekend is daar?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 13:51

Ik volg er echt niks van. Maar sure.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 13:51

_San87_ schreef:
Ik volg er echt niks van. Maar sure.

Dit dus...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 13:54

Niobe schreef:
Hoe kan er dan een nieuw contract zijn om ongedaan te maken als de persoon niet bekend is daar?

Dat snap ik ook niet. Als die persoon niet van budget energie is, dan kan budget energie het contract toch ook niet ongedaan maken?