Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 18:26

pjer schreef:
Femke_Tweety schreef:
Buren op de camperplaats, al sinds gistermiddag,
Type kort gepensioneerd en nu veel meer samen dan gezond voor ze is.

Zij kan niet tegen stilte lijkt het, babbelt volcontinue over eigenlijk niets (best knap)
Hij mompelt af en toe eens ja/nee maar lijkt weinig geintereseerd in die continu aanhoudende stroom geluid zonder inhoud.
Zij gaat harder praten als gevolg, óf als dàt dan niet werkt, de radio maar aan zetten.

Alles op zo'n volume dat ik me er net níet lekker voor kan afsluiten.

Ga fietsen met zijn tweeen ofzo...

Staan mijn ouders naast je op de camping? ;)
Mijn moeder kan ook niet tegen stilte. Blijft maar door banketstaaf..

Het is dat het nu niet meer kan, maar dat had echt mijn moeder kunnen zijn. Verschrikkelijk.... 8)7

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 18:59

Shenavallie schreef:
denisesilver schreef:
Wat een klote weer :')

Wij vinden dit juist heerlijk, maar waar ik me wel aan erger is dat de beesten evengoed gaan fietsen met hun hond of zwaar gaan trainen met hun paard. Wacht op z'n minst tot het echt is afgekoeld (laat in de avond of vroeg in de ochtend), maar dit kan gewoon echt niet.

Zag zojuist een hond in de auto op de parkeerplaats bij de Gamma. Raam stond wel een stuk open, maar toch :n

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 19:06

Daar mag je meteen de politie voor bellen denisesilver. Die komen daar echt voor met weer als vandaag :j Een raampje openzetten doet gewoon echt net niks en ik snap niet dat mensen dat nog steeds niet beseffen vandaag de dag. Ongelooflijk dat dit soort dingen nog gebeuren, echt om te janken.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 28-08-24 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 19:06

cursebreaker schreef:
Daar mag je meteen de politie voor bellen denisesilver. Die komen daar echt voor met weer als vandaag :j

Dit wilde ik ook zeggen, 112 bellen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 19:13

denisesilver schreef:
Shenavallie schreef:
Wij vinden dit juist heerlijk, maar waar ik me wel aan erger is dat de beesten evengoed gaan fietsen met hun hond of zwaar gaan trainen met hun paard. Wacht op z'n minst tot het echt is afgekoeld (laat in de avond of vroeg in de ochtend), maar dit kan gewoon echt niet.

Zag zojuist een hond in de auto op de parkeerplaats bij de Gamma. Raam stond wel een stuk open, maar toch :n

Ook zoiets. :x

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 19:18

Mijn zus die mij loopt uit te lachen dat ik geen toekomst heb, omdat ik nu dus niet aan mijn HBO kan beginnen.
Maar als ik haar een snol noem dan moet ik normaal doen. :+

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 19:23

Vaak kun je wel ook in februari beginnen, ik weet niet of je dat al wist fotolijstje? Een half jaar is zo voorbij :)

Roosch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 19:24

Plus een hbo diploma is niet zaligmakend. Onder de streep heb ik ook geen volwaardige hbo maar ik kan wel zeggen dat ik het behoorlijk goed voor elkaar heb. :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 19:27

En je bent nog hartstikke jong. Alsof dat jaar later starten je hele leven bepaald. Hoe komt ze erop :')

Kop op. Laat je niet gek maken door haar :knuffel:

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 19:29

fotolijstje schreef:
Mijn zus die mij loopt uit te lachen dat ik geen toekomst heb, omdat ik nu dus niet aan mijn HBO kan beginnen.
Maar als ik haar een snol noem dan moet ik normaal doen. :+

Voor jou is maar tijdelijk, je kan over een half jaartje of anders een jaar starten.
Een snol blijf je voor altijd.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 19:29

Ik heb 'maar' een MBO en ik doe een HBO baan.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 19:33

Van de auto in de wasstraat: hoe vaak doe je de motorkap open om de blaadjes en rotzooi weg te halen? Ik ken het alleen van auto's die in de waterafvoeren zo verstopt zitten met rommel dat het water zich een andere weg zoekt.

PS: als je dit bij een wasstraat gaat checken, gooi dan alle blaadjes en takjes even netjes in de vuilbak ipv op de grond ;) het is niet omdat het 'natuurlijk' is dat het niet opgeveegd moet worden om alles netjes te maken.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 19:44

Weer de spinazie vergeten wassen |( honden hebben geluk vanavond en ik heb gelukkig wat pasta overgehouden en een potje pesto in de kast gevonden.

Bah, zand tussen je tanden is echt goor

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 19:44

Mijn hoogst voltooide opleiding is de basisschool. Heb nu een HBO functie met doorgroeimogelijkheden.

Jij moet misschien wat later starten en tuurlijk is dat niet was je had voorgesteld, maar het is niet het eind van de wereld en je mag je zus daar best op aanspreken.

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 20:12

Vorige nacht misschien 1u geslapen...
Heel de dag stikkapot
Kruip eindelijk in mijn bed.
Klaarwakker...

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 20:15

Misschien was op buitenrit gaan niet zo slim terwijl ik nog last heb van buikgriep :+
Het koelde ook niet zo hard af als we dachten, maar de paarden waren allebei zo fris. We hebben ze maar even laten rennen en afgespoeld na de tijd

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 20:18

fleurtjeuh schreef:

En ik een volwaardige HBO, bezig met universiteit maar door omstandigheden heel weinig kans op de arbeidsmarkt.

Een papiertje zegt iets, maar écht niet alles.

En al zeker een halfjaartje vertraging niet.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 20:26

Schuur_ schreef:
Van de auto in de wasstraat: hoe vaak doe je de motorkap open om de blaadjes en rotzooi weg te halen? Ik ken het alleen van auto's die in de waterafvoeren zo verstopt zitten met rommel dat het water zich een andere weg zoekt.

PS: als je dit bij een wasstraat gaat checken, gooi dan alle blaadjes en takjes even netjes in de vuilbak ipv op de grond ;) het is niet omdat het 'natuurlijk' is dat het niet opgeveegd moet worden om alles netjes te maken.

3 weken geleden toen mijn accu dood was sowieso. Maar normaal alleen in de herfst wanneer er veel rommel vd bomen komt.

En dat doe ik idd op de parkeerplaats. Dan gaat dit op het grasveld. Zou dit niet in zo’n wasbox doen idd, das alleen voor water ;)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 21:03

Polarize schreef:
Misschien was op buitenrit gaan niet zo slim terwijl ik nog last heb van buikgriep :+
Het koelde ook niet zo hard af als we dachten, maar de paarden waren allebei zo fris. We hebben ze maar even laten rennen en afgespoeld na de tijd

Ik heb trouwens ook echt een kleuter van een paard. Meneer staat altijd te sabbelen/kauwen op zijn halstertouw als ie vast staat, alleen vandaag begon hij daar al mee terwijl ik het touw nog vast moest knopen. Toen zat ie op mijn vinger te kauwen. Au.

Ik kreeg daarna wel een kusje van hem <3

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 21:29

Er heeft een koe tegen het hoofd van m'n vader getrapt. Enkel een schram op zijn voorhoofd, niet eens hoofdpijn.
Die man heeft echt een engeltje op z'n schouder. Dit had zo anders kunnen aflopen en dat beseft hij zelf niet.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 21:42

Dat zodra ik weer dingen probeer op te pakken in huis, ik meteen weer gestraft word; dat ik moet erkennen dat het gewoon nog niet kan. Vandaag sta ik weer alleen maar slijm te spugen, te overgeven en om de haverklap heb ik een bloedneus- meestal tegelijkertijd allemaal, echt top. Ben helemaal klaar ermee 8)7

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 21:58

3de nacht op rij dat ik niet kan slapen (oke het is nog maar 10 uur maar voor iemand dat om 5u30 opstaat is het bedtijd...)
volgens mijn baas is het omdat ik 'aan het afkicken ben' (don't worry ik probeer gewoon veel minder suikers te drinken ging van alleen maar cola of frisdrank naar 1 a 2 blikjes cola/frisdrank per dag en voor de rest water)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 22:10

Femke_Tweety schreef:
fleurtjeuh schreef:

En ik een volwaardige HBO, bezig met universiteit maar door omstandigheden heel weinig kans op de arbeidsmarkt.

Een papiertje zegt iets, maar écht niet alles.

En al zeker een halfjaartje vertraging niet.

MBO hier.
HBO baan gehad en na de vakantie ga ik beginnen aan mijn baan waarvoor HBO/uni niveau staat.

Geen studie schuld en een eigen huis.
Papiertje zegt zeker niet alles.
Ik heb er wel 3 x zo hard voor moeten werken om mij te bewijzen en het duurde wat langer.

Maar als je doorzettingsvermogen hebt dan kun je een heel eind komen

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 22:20

Doorzettingsvermogen en de mazzel niet te veel pech te hebben ;)

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 22:22

Sommige mensen zijn voor pech geboren. :=