Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 10:31

Vannacht droomde ik dat ik vastzat in een boot. Ik trapte en sloeg om me heen en trapte zo m'n canvas foto van de muur.. :')
Oh en heb maandag benen getraind dus dag 2 spierpijn vandaag. ^) Dat wordt leuk.

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 10:40

Telpeva schreef:
Thanks dames, ik zit al een paar dagen erover in de knoop, want aan de ene kant fijn dat er een vervoermiddel gaat komen en aan de andere kant... Het is een scootmobiel :r :+
Ik had graag voor een brommobiel gegaan maar dan zit je toch al snel aan een Canta, Aixam of iets soortgelijks met een 'auto' stuur, wat ik niet kan bedienen omdat ik die draaibewegingen niet meer kan maken met mijn armen. Ik had toch liever een voertuig gehad met een dak, met een beetje snelheid. Maar goed, freedom... Dure lelijke trage niet weerbestendige freedom, maar ik ga het toch maar doen

Mijn vader heeft er zo een gekozen:
Afbeelding

Kan je ook doen, wel traag (hoewel een een 'speed' knop bij zat) maar gegarandeerd aandacht overal :D

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 10:40

Sommige (veel) mensen moeten gewoon geen dieren nemen.

Sterkte voor degenen die het nodig hebben. :(:)

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-23 10:54

Ben bezig met mijn verantwoordingsdocument voor mijn onderzoek en ik word continu enorm getriggerd in mijn PTSS klachten. Echt niet leuk, alles wat ik schrijf voelt als gebakken lucht en ik kan daardoor geen prettig leesbare stukken schrijven omdat ik echt moeite moet doen om er woorden uit te persen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 11:05

CupCakes_ schreef:
Ik heb gewoon even frustratie.

Ik loop al minimaal een jaar of langer met hele extreme klachten, verschillende onderzoeken gehad en de MDL-arts die even doodleuk verteld dat er tijdens de metingen niets te zien is en dus dat ze niets voor mij kunnen betekenen. En dat ik er maar mee moet leven..

Dus. Hoe willen ze dat doen als ik amper kan eten omdat het er weer uit komt door de vele pijn? >;)

Vanmiddag, als ik tijd heb, ga ik je een PB sturen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 11:06

CupCakes_ schreef:

Ik loop al minimaal een jaar of langer met hele extreme klachten, verschillende onderzoeken gehad en de MDL-arts die even doodleuk verteld dat er tijdens de metingen niets te zien is en dus dat ze niets voor mij kunnen betekenen. En dat ik er maar mee moet leven..

Dus. Hoe willen ze dat doen als ik amper kan eten omdat het er weer uit komt door de vele pijn? >;)

Maar je moet zeker nuchter zijn voor die onderzoeken?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 11:08

xPabloBokt schreef:
Ben bezig met mijn verantwoordingsdocument voor mijn onderzoek en ik word continu enorm getriggerd in mijn PTSS klachten. Echt niet leuk, alles wat ik schrijf voelt als gebakken lucht en ik kan daardoor geen prettig leesbare stukken schrijven omdat ik echt moeite moet doen om er woorden uit te persen.

Ik heb vakantie, als je hulp nodig hebt mag je een pb sturen. Ik ben docent en help mensen geregeld bij hun scriptie.

fjord_brucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 11:17

Pony ziek en ik ben op vakantie..
Vanochtend heeft ze longspoeling gehad. Hopelijk komt daar wat uit.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 11:21

Ohh dat is ook zo waardeloos, als je op vakantie bent en je dier ziek wordt := veel sterkte!

Ik heb allemaal zand in mijn haar :+ waarommmm

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 11:54

Mezelf helemaal zat met alle ellende van luchtweg problemen, pijn in het hele lijf en eigenlijk alles. Oh en onkruid dat knie hoog staat.

Wil gewoon werken met een normaal salaris en een beetje kunnen genieten van het leven.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 12:02

Marcella schreef:
Mezelf helemaal zat met alle ellende van luchtweg problemen, pijn in het hele lijf en eigenlijk alles. Oh en onkruid dat knie hoog staat.

Wil gewoon werken met een normaal salaris en een beetje kunnen genieten van het leven.

:knuffel:

fjord_brucht schreef:
Pony ziek en ik ben op vakantie..
Vanochtend heeft ze longspoeling gehad. Hopelijk komt daar wat uit.

altijd naar, maar zo wel extra als je er zelf niet bij bent |(

xPabloBokt schreef:

Ook voor jou :knuffel:

CupCakes_ schreef:

ooh zo verdrietig als ze met zo'n antwoord komen. We weten het niet meer dus succes...
|(

Merlen schreef:
Lang getwijfeld of ik dit hier wilde neer typen.Maar ik doe het dan toch maar.
Mensen,ik zie het niet meer zitten.Bijna elke avond huil ik mezelf in slaap.
Sinds alles zo verschrikkelijk duur geworden is,kan ik de eindjes niet meer aan elkaar knopen.Elke maand dat gepuzzel om rond te komen.Jaren geleden heb ik ook al in deze situatie gezeten waarin ik de laatste week van de maand geen cent meer had.
Ik zie geen toekomst meer voor me.
Ik zou alles wat ik heb kunnen verkopen maar het meeste heb ik echt nodig en bovendien lost dit niets op.
Ik heb geen schulden en alle rekeningen worden netjes betaald.Ik kan het voor iedereen en de kinderen verbergen.
Als je me zou vragen hoe gelukkig ben je op een schaal tot 10 zit ik op 0.
Ik lees hier op bokt:ik ga op vakantie,naar een concert,verbouw mijn huis,uit eten...en denk hoe dan?
Ik ben nou echt de enige?
Er gaan zeker nog wat zaken de deur uit,dingen waar ik voor gespaard heb vroeger of die ik aangekocht heb met vakantiegeld,belastingteruggave.
Helaas is dit een druppel op een hete plaat.

Zo eneorm veel als jij op je bordje hebt gehad de laatste tijd is dit zeker niet raar.
Misschien kun je eens bij de huisarts langs en de ondersteuner. Even daar praten wat al op kan luchten.
Of idd iemand bij de gemeente die eens mee kan kijken.
Maar ben vooral lief voor jezelf :j
Je doet alles voor andere, maar denk ook aan wat jij nodig hebt :knuffel:

Mijn ergernis van vandaag.... zo moe, zo moe...wil zo graag weer eens op mijn paardje zitten maar is echt niet verstandig om te doen.
En meestal is dit ook nog eens een voorbode voor weer 3 dagen migraine...pfff...k..lijf...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 12:59

Iedereen bedankt voor de condoleances

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 13:03

imaudy schreef:
Kimberley_ schreef:

Ook vaak last van de de prikkeltaks, overprikkeld en ontprikkelen??

How gaat het vandaag met je Kimberley? Ben je al een beetje gewend aan je nieuwe rikketik?

Ja op zich wel. Nog wel snel buiten adem enz maar goed er gaan dingen goed en dingen wat minder maar komt goed

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 14:09

kampioen2be schreef:
Telpeva schreef:
Thanks dames, ik zit al een paar dagen erover in de knoop, want aan de ene kant fijn dat er een vervoermiddel gaat komen en aan de andere kant... Het is een scootmobiel :r :+
Ik had graag voor een brommobiel gegaan maar dan zit je toch al snel aan een Canta, Aixam of iets soortgelijks met een 'auto' stuur, wat ik niet kan bedienen omdat ik die draaibewegingen niet meer kan maken met mijn armen. Ik had toch liever een voertuig gehad met een dak, met een beetje snelheid. Maar goed, freedom... Dure lelijke trage niet weerbestendige freedom, maar ik ga het toch maar doen

Mijn vader heeft er zo een gekozen:
[ [url=m/rwmhBx.webp]Afbeelding[/url] ]

Kan je ook doen, wel traag (hoewel een een 'speed' knop bij zat) maar gegarandeerd aandacht overal :D

Whaha die is tenminste nog leuk ja!
Ik ga kijken voor deze
Afbeelding

Iedereen nog bedankt voor het meedenken... Vandaag ben ik weer eens boodschappen wezen doen en in de winkel bedacht ik mij weer wat een hel dat is, en met een brommobiel of auto kan je de supermarkt niet in en dat heb ik toch wel nodig want ik kan niks tillen. Ik heb niet het geld voor beide, dus dan wordt het toch maar een scootmobiel voor nu.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 14:23

De drukte in de binnenstad van Amsterdam, pff..
Nu weer 'veilig' thuis.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 14:57

Oeh Telpeva die wil ik ook

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 15:00

Telpeva schreef:
Iedereen nog bedankt voor het meedenken... Vandaag ben ik weer eens boodschappen wezen doen en in de winkel bedacht ik mij weer wat een hel dat is, en met een brommobiel of auto kan je de supermarkt niet in en dat heb ik toch wel nodig want ik kan niks tillen. Ik heb niet het geld voor beide, dus dan wordt het toch maar een scootmobiel voor nu.

Luister vrouw, als jij op dat ding zit met dezelfde flair als je hier op bokt bent, dan zie je er gewoon retetof uit. Alleen maar fijn dat het straks makkelijker is om boskippies te doen.

En een Canta is nooit cool. Zelfs niet met heel veel flair!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 15:07

Telpeva schreef:
Ik ga kijken voor deze
[ [url=m/vAJsHT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die is gaaf. <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 15:50

Boskippies :') die ga ik onthouden _O-
Thanks dames!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 15:53

Niobe schreef:

Maar dan in het zwart. Met vlammen op de zijkant. En verchroomde spiegels. En een doodhoofdafbeelding op het zadel en zadeltassen van leer met franjes.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 16:00

Cowboy55 schreef:
Niobe schreef:

Maar dan in het zwart. Met vlammen op de zijkant. En verchroomde spiegels. En een doodhoofdafbeelding op het zadel en zadeltassen van leer met franjes.

JA

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 16:03

Telpeva schreef:
Thanks dames!

Boskippen doen heb ik geleerd toen ik in Hippolytushoef woonde, is afkomstig uit West-Friesland denk ik? :')

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 16:14

marleen_88 schreef:
Telpeva schreef:
Thanks dames!

Boskippen doen heb ik geleerd toen ik in Hippolytushoef woonde, is afkomstig uit West-Friesland denk ik? :')

Is Noord-Hollands denk idd. Op Texel ook bekend als Boeskippe

Telpeva wat een gaaf ding zeg! Zo wil ik ook wel rondrijden joh! Helemaal hip

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 16:35

We gingen naar Burgers Zoo, weten wij veel dat de kinderen vakantie hebben nu. Wat een hel!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 16:59

Cowboy55 schreef:
Niobe schreef:

Ja echt he, dat was dus ook mijn gedachte :') omdat het kan!