Oh en heb maandag benen getraind dus dag 2 spierpijn vandaag.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Telpeva schreef:Thanks dames, ik zit al een paar dagen erover in de knoop, want aan de ene kant fijn dat er een vervoermiddel gaat komen en aan de andere kant... Het is een scootmobiel![]()
Ik had graag voor een brommobiel gegaan maar dan zit je toch al snel aan een Canta, Aixam of iets soortgelijks met een 'auto' stuur, wat ik niet kan bedienen omdat ik die draaibewegingen niet meer kan maken met mijn armen. Ik had toch liever een voertuig gehad met een dak, met een beetje snelheid. Maar goed, freedom... Dure lelijke trage niet weerbestendige freedom, maar ik ga het toch maar doen
CupCakes_ schreef:Ik heb gewoon even frustratie.
Ik loop al minimaal een jaar of langer met hele extreme klachten, verschillende onderzoeken gehad en de MDL-arts die even doodleuk verteld dat er tijdens de metingen niets te zien is en dus dat ze niets voor mij kunnen betekenen. En dat ik er maar mee moet leven..
Dus. Hoe willen ze dat doen als ik amper kan eten omdat het er weer uit komt door de vele pijn?
Ik loop al minimaal een jaar of langer met hele extreme klachten, verschillende onderzoeken gehad en de MDL-arts die even doodleuk verteld dat er tijdens de metingen niets te zien is en dus dat ze niets voor mij kunnen betekenen. En dat ik er maar mee moet leven..
Dus. Hoe willen ze dat doen als ik amper kan eten omdat het er weer uit komt door de vele pijn?
xPabloBokt schreef:Ben bezig met mijn verantwoordingsdocument voor mijn onderzoek en ik word continu enorm getriggerd in mijn PTSS klachten. Echt niet leuk, alles wat ik schrijf voelt als gebakken lucht en ik kan daardoor geen prettig leesbare stukken schrijven omdat ik echt moeite moet doen om er woorden uit te persen.
Marcella schreef:Mezelf helemaal zat met alle ellende van luchtweg problemen, pijn in het hele lijf en eigenlijk alles. Oh en onkruid dat knie hoog staat.
Wil gewoon werken met een normaal salaris en een beetje kunnen genieten van het leven.
fjord_brucht schreef:Pony ziek en ik ben op vakantie..
Vanochtend heeft ze longspoeling gehad. Hopelijk komt daar wat uit.
xPabloBokt schreef:Ben bezig met mijn verantwoordingsdocument voor mijn onderzoek en ik word continu enorm getriggerd in mijn PTSS klachten. Echt niet leuk, alles wat ik schrijf voelt als gebakken lucht en ik kan daardoor geen prettig leesbare stukken schrijven omdat ik echt moeite moet doen om er woorden uit te persen.
Merlen schreef:Lang getwijfeld of ik dit hier wilde neer typen.Maar ik doe het dan toch maar.
Mensen,ik zie het niet meer zitten.Bijna elke avond huil ik mezelf in slaap.
Sinds alles zo verschrikkelijk duur geworden is,kan ik de eindjes niet meer aan elkaar knopen.Elke maand dat gepuzzel om rond te komen.Jaren geleden heb ik ook al in deze situatie gezeten waarin ik de laatste week van de maand geen cent meer had.
Ik zie geen toekomst meer voor me.
Ik zou alles wat ik heb kunnen verkopen maar het meeste heb ik echt nodig en bovendien lost dit niets op.
Ik heb geen schulden en alle rekeningen worden netjes betaald.Ik kan het voor iedereen en de kinderen verbergen.
Als je me zou vragen hoe gelukkig ben je op een schaal tot 10 zit ik op 0.
Ik lees hier op bokt:ik ga op vakantie,naar een concert,verbouw mijn huis,uit eten...en denk hoe dan?
Ik ben nou echt de enige?
Er gaan zeker nog wat zaken de deur uit,dingen waar ik voor gespaard heb vroeger of die ik aangekocht heb met vakantiegeld,belastingteruggave.
Helaas is dit een druppel op een hete plaat.
imaudy schreef:Kimberley_ schreef:
Ook vaak last van de de prikkeltaks, overprikkeld en ontprikkelen??
How gaat het vandaag met je Kimberley? Ben je al een beetje gewend aan je nieuwe rikketik?
kampioen2be schreef:Telpeva schreef:Thanks dames, ik zit al een paar dagen erover in de knoop, want aan de ene kant fijn dat er een vervoermiddel gaat komen en aan de andere kant... Het is een scootmobiel![]()
Ik had graag voor een brommobiel gegaan maar dan zit je toch al snel aan een Canta, Aixam of iets soortgelijks met een 'auto' stuur, wat ik niet kan bedienen omdat ik die draaibewegingen niet meer kan maken met mijn armen. Ik had toch liever een voertuig gehad met een dak, met een beetje snelheid. Maar goed, freedom... Dure lelijke trage niet weerbestendige freedom, maar ik ga het toch maar doen
Mijn vader heeft er zo een gekozen:
[ [url=m/rwmhBx.webp]Afbeelding[/url] ]
Kan je ook doen, wel traag (hoewel een een 'speed' knop bij zat) maar gegarandeerd aandacht overal
Telpeva schreef:Iedereen nog bedankt voor het meedenken... Vandaag ben ik weer eens boodschappen wezen doen en in de winkel bedacht ik mij weer wat een hel dat is, en met een brommobiel of auto kan je de supermarkt niet in en dat heb ik toch wel nodig want ik kan niks tillen. Ik heb niet het geld voor beide, dus dan wordt het toch maar een scootmobiel voor nu.
Telpeva schreef:Ik ga kijken voor deze
[ [url=m/vAJsHT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iedereen nog bedankt voor het meedenken... Vandaag ben ik weer eens boodschappen wezen doen en in de winkel bedacht ik mij weer wat een hel dat is, en met een brommobiel of auto kan je de supermarkt niet in en dat heb ik toch wel nodig want ik kan niks tillen. Ik heb niet het geld voor beide, dus dan wordt het toch maar een scootmobiel voor nu.
marleen_88 schreef:Telpeva schreef:Boskippiesdie ga ik onthouden
Thanks dames!
Boskippen doen heb ik geleerd toen ik in Hippolytushoef woonde, is afkomstig uit West-Friesland denk ik?