Koptelefoon al op achter de pcmaar wil ook gewoon tv kijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Kimberley_ schreef:Aan mijn man die vraagt of hij morgen mee moet naar het UMCG.. Uh ja sukkel het is het laatste gesprek voor de transplantatielijst waarin alles verteld wordt en waar alles wat je nog wilt weten gevraagd kan worden.. hoezo vraag je of je mee moet
Was het een serieuze vraag?
fjordjes schreef:Dat hele overspannen gebeuren ben er al helemaal klaar mee. Ik wil weer wat kunnen doen ipv altijd moe te zijn. En oo heel fijn dat ik gewoon geen steun krijg en alleen maar onbegrip.
denisesilver schreef:Oma heeft een tumor ter grote van een mandarijn in haar hersenen, verder nog wat kleiner tumoren ook. Ze is heel verward.
Ik vind het vooral erg voor mijn moeder en tantes, en het feit dat ze waarschijnlijk het kind van mijn zus nooit zal zien.
Rennie89 schreef:Mijn werkgever heeft de nieuwe reisvergoeding nog niet doorgevoerd… ik krijg nog steeds 18 cent per km. Het lijkt mij dat het verplicht is dat dit naar 21 cent per km gaat? Weer een ergerpuntje om weer achteraan te gaan…
Ik heb morgen ochtend een sollicitatie gesprek, om 08:30 en dat op 86 km van mij vandaan, moet dus ruim op tijd vertrekken om niet met die file in de knoop te zitten pfff… en kan natuurlijk weer niet slapen