Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 16:20

}:0 fiets de verbouwing boven heb nu ook de hele dag de radio aan want hoor het gewoon op de bank.

Koptelefoon al op achter de pcmaar wil ook gewoon tv kijken -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-23 16:43

Hele middag foto's maken bij de carnaval. Studio opzet en alles.

Voor vertrek nog de batterij van de camera gecheckt. Vol.

Kom ik aan, start ik hem op. EEN STREEPJE.

Ik voel me zo bedrogen. :')

Kimberley_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 18:44

Aan mijn man die vraagt of hij morgen mee moet naar het UMCG.. Uh ja sukkel het is het laatste gesprek voor de transplantatielijst waarin alles verteld wordt en waar alles wat je nog wilt weten gevraagd kan worden.. hoezo vraag je of je mee moet |o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 19:01

Kimberley_ schreef:
Aan mijn man die vraagt of hij morgen mee moet naar het UMCG.. Uh ja sukkel het is het laatste gesprek voor de transplantatielijst waarin alles verteld wordt en waar alles wat je nog wilt weten gevraagd kan worden.. hoezo vraag je of je mee moet |o

Was het een serieuze vraag?

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 19:03

_San87_ schreef:
Kimberley_ schreef:

Ja bloedserieus

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 19:32

Kimberley_ schreef:
_San87_ schreef:

Ja bloedserieus

Wow... Okay dan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 19:49

Dat problemen van mijn beste vriend nu ook gelijk mijn problemen worden waar ik niet zoveel zin in heb.

Hij heeft een vriendschap met een meid die ik ook ken die psychisch heel veel problematiek heeft en al vaker heeft gedreigd met haar polsen doorsnijden als wij bevriend blijven. Hij heeft haar vandaag verteld dat we samenwonen en ze vond dat maar idioot :')

Ik lach erom ze durft niks tegen mij te zeggen nu wil ze dan langskomen maar heb al wel gezegd dat als ze onaardig doet ze niet hoeft te verwachten dat ik leuk en gezellig doe omdat zij met name een groot probleem met zichzelf heeft.

( niks tegen psychische problematiek ik heb het echt met haar te doen , maar ze slaat behoorlijk door)

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 20:57

Afgelopen maandag een afgebroken kies laten trekken wat zo gebeurd was en weinig last van gehad.

Nu gaat de kies ernaast lastig doen en ik nu op het punt ben dat ze die er ook maar uit gaan trekken.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 21:54

Dat het streekvervoer weer gaat staken… ze hebben 2 weken terug al 5 dagen gestaakt wat is dit toch voor gezeik wordt hier zo chagrijnig van.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 21:56

Gisteren 4 kiezen en 2 snijtanden laten trekken. Gaat heel goed, weinig pijn. Alleen heb ik nu vreselijke trek in chips! En weet niet zeker of dat lukt. Maar proberen is ook klote. Als het niet lukt wil ik nog erger chips terwijl het dan niet kan 8)7

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 22:03

Volwassen mannen die zich gedragen als klein kind... Discussie tussen man 1 en man 2 (online in een voicecall in discord), man 1 zegt, ik ben er klaar mee, man 2 wil verder discussiëren om zijn punt te maken. Ik zeg, als moderator, om de discussie te stoppen in de voicecall, maar als hij het echt zo graag wilt voortzetten, dat in pb kan. Man 2 schreeuwt tegen mij dat ik maar weg moet gaan als ik het niet wil horen, hem moet kicken of verbannen. Man 2 gaat vervolgens in mijn pb mij gaslighten over hoe ik de situatie EIGENLIJK had moeten aanpakken. Vervolgens de volgende dag word ik wakker met een bericht van vrouw 1: man 1 en man 2 willen een fake discussie houden in een voicecall waar jij ook bent om je uit de tent te lokken. Vervolgens stuurt man 2, in de bijbehorende tekst chat van de voicecall waar ik was op dat moment, een screenshot van mij, vrouw 1 en vrouw 2 (alleen de namen), met een banketstaaf die klaarkomt erop getekend. Ah kan toch, is maar een grapje, aldus man 2. Een kleine kantlijn: man 2 heeft weken terug, erg seksueel expliciete statements gemaakt naar mij persoonlijk, in een voicecall mét anderen erbij, hoe hij zich wel niet zou bevredigen omdat ik zo ontzettend sexy klink. Goed, verder, ik bespreek met andere moderators hoe te handelen, uiteindelijk na een uur heen en weer berichten, meerdere incidenten besproken te hebben, besluit de hoofd-admin om hem te verbannen. Man 2 is duidelijk op zijn ego gestapt, verbant mij vervolgens van 2 andere servers.

Het is nog niet zozeer dat dit gebeurd, wat ik vooral erg vind aan dit soort gedrag online door mannen goedgepraat wordt door andere mannen. En als vrouw sta ik daar weerloos tegenover. Verder ben ik dan vooral degene die emotioneel is en mij aanstelt :):)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 22:13

Aflevering van Help mijn man is klusser. Wat een walgelijk progamma.
"Hij kan niet eens een deurklink fixen" oke, maar mevrouw doe dat zelf ff?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 22:20

Dat hele overspannen gebeuren ben er al helemaal klaar mee. Ik wil weer wat kunnen doen ipv altijd moe te zijn. En oo heel fijn dat ik gewoon geen steun krijg en alleen maar onbegrip.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 23:06

fjordjes schreef:
Dat hele overspannen gebeuren ben er al helemaal klaar mee. Ik wil weer wat kunnen doen ipv altijd moe te zijn. En oo heel fijn dat ik gewoon geen steun krijg en alleen maar onbegrip.

:(:)

Restaurants die je forceren hun menukaart te downloaden als je wil weten wat ze aanbieden. Zo niet handig!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 23:20

Nyaleti schreef:
Aflevering van Help mijn man is klusser. Wat een walgelijk progamma.
"Hij kan niet eens een deurklink fixen" oke, maar mevrouw doe dat zelf ff?

Dit heb ik idd net ook vol verbazing naar zitten kijken. :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 23:38

Oma heeft een tumor ter grote van een mandarijn in haar hersenen, verder nog wat kleiner tumoren ook. Ze is heel verward.

Ik vind het vooral erg voor mijn moeder en tantes, en het feit dat ze waarschijnlijk het kind van mijn zus nooit zal zien.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 23:40

Ik was al niet helemaal happy met hoe de paarden op de manege worden gehouden. Te lang in de box... Te weinig vrije beweging. Vandaag had ik wedstrijd, en heb ik 3 paarden zien luchtzuigen of weven waarvan ik het niet had verwacht. Ontzettend balen... Er zijn er vast meer dan. Ik was al van plan om op termijn weg te gaan, maar nu toch maar sneller kijken naar een andere manege of stal. -O-

denisesilver schreef:
Oma heeft een tumor ter grote van een mandarijn in haar hersenen, verder nog wat kleiner tumoren ook. Ze is heel verward.

Ik vind het vooral erg voor mijn moeder en tantes, en het feit dat ze waarschijnlijk het kind van mijn zus nooit zal zien.

Heftig :(:)

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 23:42

Luchtzuigen heeft zoveel meer redenen dan alleen teveel op stal.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 23:43

Grappig dat meerdere bokkers hier zo'n beetje bijna tegelijkertijd issues met hun gebit hebben met getrokken tanden en/of kiezen enzo. Sterkte allemaal! Ik zweer bij zachte broodjes, paracetamol en ibuprofen. Bugles chips lukte bij mij wel aardig, Dorito's gingen minder lekker door hun formaat en vorm. Andere heb ik nog niet getest. Mocht iemand nog brood met jam overwegen dan kan ik aanraden om even te controleren of er van die kleine pitjes in de jam zitten, die zijn vervelend wanneer ze in zo'n gat terecht komen :') dat was mijn ergernis vandaag.

Wat erg Denise Silver, en wat groot ook. Sterkte de komende tijd!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 23:49

Zeker Benzz, maar veel valt of staat wel met het management van de dieren. Stress, maagklachten, verveling.. Noem 't maar.
Het is in de basis geen teken van een blij paard.

Het kan zeker bij een tevreden paard. Bijvoorbeeld als ze vroeger dit gedrag hebben aangeleerd, maar dat zal wat minder voorkomen gok ik.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 23:51

Kaas knabbels chips krijg ik zelfs zonder tanden weg. :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 02:27

Mezelf door mijn eigen gedachten weer helemaal over de emmer weten te helpen. Ik wil gewoon verder met mijn leven en stoppen met de complexiteit ervan. Ik weet dat ik stappen aan het maken ben want ik ben momenteel in een intensief therapie traject, maar oh wat voelt dit zwaar en poedersuiker.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 02:43

Mijn werkgever heeft de nieuwe reisvergoeding nog niet doorgevoerd… ik krijg nog steeds 18 cent per km. Het lijkt mij dat het verplicht is dat dit naar 21 cent per km gaat? Weer een ergerpuntje om weer achteraan te gaan…

Ik heb morgen ochtend een sollicitatie gesprek, om 08:30 en dat op 86 km van mij vandaan, moet dus ruim op tijd vertrekken om niet met die file in de knoop te zitten pfff… en kan natuurlijk weer niet slapen :Y)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-23 06:02

Rennie89 schreef:
Mijn werkgever heeft de nieuwe reisvergoeding nog niet doorgevoerd… ik krijg nog steeds 18 cent per km. Het lijkt mij dat het verplicht is dat dit naar 21 cent per km gaat? Weer een ergerpuntje om weer achteraan te gaan…

Ik heb morgen ochtend een sollicitatie gesprek, om 08:30 en dat op 86 km van mij vandaan, moet dus ruim op tijd vertrekken om niet met die file in de knoop te zitten pfff… en kan natuurlijk weer niet slapen :Y)

Helaas niet verplicht, de €0,21 is een maximum dat de werkgever onbelast kan vergoeden. Alles boven die €0,21 betaalt hij belasting over. Meer dan dat houdt deze regel niet in.

Succes met je sollicitatie!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 06:47

Moe stijf oud -O-