Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 08:03

MarlindeRooz schreef:
Mijn vriend gaat tegen alle afspraken in z’n hoofd kaalscheren. Ziet hij er zometeen lelijk uit. :x

Ooh ik zou zo boos worden dan. :')

Adjepatatje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 08:08

1-0 voor het asfalt :+ :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 08:09

MarlindeRooz schreef:
Mijn vriend gaat tegen alle afspraken in z’n hoofd kaalscheren. Ziet hij er zometeen lelijk uit. :x

But whyyy...

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 08:10

Adjepatatje8 schreef:

:+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 08:10

Oud papier mag niet meer aangeboden worden in oude containers, wasmanden of andere dingen. Alleen maar in andere kartonnen dozen. Anders nemen ze het niet meer mee, want kost te veel tijd. Dus staan er 100 kleine doosjes met papier erin, wat alsnog enorm veel tijd kost want die moeten ze elke keer apart pakken.

Dat de gemeente niet snapt dat je dan beter een oud papier container kan aanbieden...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 08:11

_San87_ schreef:
MarlindeRooz schreef:

But whyyy...

pRaKTisCh

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 08:14

MarlindeRooz schreef:
_San87_ schreef:

But whyyy...

pRaKTisCh

Domme reden. Sowieso is kaal niet praktisch, dat moet je heel goed bijhouden :?.

purny

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 08:16

Met een doekje en olie?
Sommige kale mannen hebben zo'n glimmend hoofd

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 08:23

Ik bedoel regelmatig, misschien wel om de dag, scheren om stoppels te voorkomen.

Of hij moet niet zo kaal gaan. Maar dan nog, het oog wil ook wat en de meeste mannen zijn gewoon veel knapper met haar :)).

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 08:26

Weer heel erg ruk geslapen. Geen idee waarom. Maar ik vermoed dat mijn nieuwe slaapritme er wat moeite mee heeft

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 08:26

En hoofdhuid verbrandt makkelijk en js heel vervelend.
Hoewel dat nu niet zo'n risico is :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 10:21

Nee en we vertrekken maandag naar Denemarken dus daar is nog minder zon. Maar dus wel lelijk op vakantiefoto's. ;(

Godzijdank groeit het zo weer terug en wil hij het niet per se zo houden.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 10:44

Misschien dat hij het ook gewoon doet voor het gemak met op vakantie zijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 10:51

Ja dat is ook de reden, maar het is alsnog een ergernis van mij. Het ziet er niet uit. :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 10:52

MarlindeRooz schreef:
Ja dat is ook de reden, maar het is alsnog een ergernis van mij. Het ziet er niet uit. :D

Ik snap je heel goed. Het oog wil ook wat.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 11:38

Adjepatatje8 schreef:

Kunnen we elkaar de hand schudden. Hier 1-0 voor de grind tegels.

Echt lang geleden dat ik zo hard ben gevallen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 12:00

Ik ben zo klaar met verbouwen. Al 4,5 maand op 2 slaapkamers en een mini bureau aan het leven. Douchen in de koude stal. Man heeft echt 2 maand full time hieraan kunnen werken en we hebben zelf nog geen vloer. Bedenkt hij zich net: Nou, ik had beter die schouw eerst uitgebroken op dochter haar kamer (wat ik hem heb gezegd! Maar neeheee, was niet nodig en ik wist er weer eens niets van!) En nu staan wij hier. Schouw moet er uit. Dus kamer van dochter moet leeg. En waar, in godsnaam, waar, denk jij dit nog allemaal te zetten?! Ik heb geen plaats, geen spullen. Alles is gewoon ingepakt in dozen, alles is 1 bende want dan heb je toch echt wat nodig en dan trek je een doos open of ga je het toch weer kopen. Hoe denkt hij nu echt dat wij met alles gaan passen op 22 vierkante meter? Niet dus!

En ja, ik help mee waar ik kan maar aaaaargh! Dat er ook gewoon eens naar mij wordt geluisterd. Hij is goed in de job, ik in de planning. Nu afkomen met: Sorry, foutje, maakt dit niet opeens ok!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 14:09

Eerst geen reactie krijgen van een vriendin waar ik vanavond mee weg ga, over hoelaat we vertrekken etc.
Kan ze pas super laat omdat ze dr oliebol niet heeft geregeld.
Nou oke, plan daar op aangepast. Komt ze nu aan "ja kan misschien toch 2 uur eerder". Nee, nu heb ik een dutje ingecalculeerd en lig ik al in bed.
Elke keer zo en ze weet dat ik daar niet tegen kan.
Dus lekker geïrriteerd in mn bed en het enige wat ik hoor is mn moeder die domme geluiden maakt naar m'n baby neefje. ^) :evaw:

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 14:26

Nu al een jaar lekkage in onze schuur. Verhuurmaatschappij blijft maar naar de VVE wijzen, die maar geen contact met ons op nemen. Ondertussen elke dag met dat vieze stink water moeten dealen, halve opgeslagen inboedel kan naar de stort en onze racefietsen staan praktisch voor het grijpen daar de deur ook niet meer goed sluit.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 14:27

Zo slecht geslapen vannacht, dat ik de hele dag al als een zombie rondloop.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 14:29

Ik voel me raar vandaag. Daarbij, ben ik richting het einde aan het gaan van een boek dat ik lees, en ik ben zoooo nieuwsgierig wat er gaat gebeuren en wie de moordenaar is, maar aan de andere kant wil ik niet dat het voorbij is :+

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 15:29

Om nog terug te komen op de school van zoon. Ze hebben de hele “gebruiksaanwijzing” niet gekregen bij de overdracht. Alleen een oude van de OZA naar groep 3. Maar de aangepaste van de laatste weken van groep 3 hebben ze niet. Goh wat raar dat het dan mis gaat. Arme kind moest van het ene naar het andere terwijl hij dus geen moment kreeg om het te verwerken. Wat hij dus juist nodig heeft. En zelf heeft hij het ook nog aangegeven dat hij op de zitzak wilde maar kreeg dan te horen, nee jij bepaalt dat niet, alleen op de paarse kaartjes momenten. (Wat er dus maar 2 waren, op het verkeerde moment) En dan zeggen ze nog, we zorgen voor een warme overdracht naar groep 4. Juf van groep 4 weet van niks. Wel blij dat we die ene afspraak voor volgende week al gepland hadden staan, die is dus hard nodig blijkbaar.

En dan nog iets van een hele andere strekking. Een kennis (ex vriendin van een oom) die op Facebook deelt dat haar hondje een tumor heeft waar ze binnen enkele weken aan bezwijkt. Waar ze trombose van in haar longen krijgt, haar buik opzwelt en misselijk blijft. En dat ze haar nog blijft verwennen en bij staan tot het zover is. Echt verlos die hond uit haar ellende ipv te wachten tot ze echt bezwijkt. Bah, dat noemen zich dan dieren liefhebbers.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 15:36

Het zwembad in de buurt.
Normaal van 6:45 uur open tot 17 uur, waarbij de eerste uren gereserveerd voor baantjes zwemmers.
Nu alleen tot 10 uur open.
Gevolg,: superdruk vanochtend, relaxed baantjes trekken was er niet bij. Ik zat continu achter of vlak naast een ander, of een achterop komende zwemmer hijgde in mijn nek.
Het zal wel personeelstekort zijn, maar kan het zwembad echt niet een uur of twee langer open.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 15:48

Uiteindelijk,na klagen bij mijn verzekeringsmakelaar,toch een antwoord gekregen van DAS.
Je moet eerst een aangetekend schrijven sturen naar de eigenaar van de aanhangwagen.Daarin een termijn stellen voor ophalen,daarna mag je hem verkopen.
Probleem is dat hij al een week niet meer reageerde,ook niet op de vraag voor zijn adres.
Dus heb ik gisteren een email gestuurd naar de politie van zijn woonplaats en heel het verhaal gedaan met de vraag om bij hem langs te gaan.
Geen reactie daarop gekregen maar zonet stuurde hij naar mijn vriend dat hij hem deze avond op komt halen.
Toevallig?Groot vermoeden van niet.We zullen het zien.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 16:18

Gisteren jarig geweest en vandaag wilde ik mezelf nog een leuk verjaardagscadeautje doen. Dat mijn auto vervolgens stil staat, visite van de wegenwacht en daarna direct door naar de garage die zegt ja nieuwe accu moet erin, had ik niet zo in mijn hoofd :')