Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CupCakes_ schreef:Dat met die achterbuurjongen is nog steeds gaande. Maar wel doormiddel van vele smoezen. Mijn smoezenboek collectie is flink aan het uitbreiden.
Familie is ontzettend argwanend, want ze vinden deze jongen foute boel. Maar een ding scheelt, ze hebben over iedereen een mening klaar.
Het is met deze jongen puur voor gezelligheid en een biertje. Beide komen uit een gecompliceerde relatie waardoor we dat beide niet willen en geen behoefte aan hebben.
Maar soms is het best ingewikkeld om niets per ongeluk te zeggen thuis.![]()
Janine1990 schreef:Waar of hoe kan ik mijn pokerface verbeteren??
Suliko schreef:Janine1990 schreef:Waar of hoe kan ik mijn pokerface verbeteren??
Als je naar iemand zijn neus kijkt, lijkt het alsof je iemand recht aankijkt, maar hoef je iemand niet direct in de ogen te kijken. Moet iemand alleen niet een erg afleidende neus hebben, maar meestal is het gemakkelijker om je gezicht neutraal te houden als je geen oogcontact hebt.
Janine1990 schreef:M_D_H schreef:Ik ben vooral benieuwd waarom jij je Pokerface wil verbeteren
Omdat mijn directe collega's inmiddels verhalen hebben gehoord, en al op de hoogte zijn van dat er wat speelt in mijn leven...En nu hebben ze de puzzel gelegd...