capopjekop schreef:Verder zou ik de druk er wat proberen af te halen. Laat de bal gewoon bij hem liggen en ga lekker verder met je leven. Die gevoelens voor je ex zul je toch moeten gaan verwerken. Je kunt je even in een ander verliezen maar dat werkt voor de lange termijn niet lijkt me. Ik weet ook niet of je gewoon een pleziertje wil met mister green flag of dat je liever voor een relatie gaat. Er is niks mis met een rebound, maar als je een serieuze relatie zoekt ben ik er voorstander voor om eerst de vorige relatie te verwerken voordat je ergens in duikt.
En dan merk je snel zat of het concreet wordt. Er kan prima een goede verklaring zijn dat hij vandaag niet geappt heeft. Mss is z'n batterij leeg, telefoon kapot gevallen of net wat. Ik denk dat je vooral voor jezelf moet bepalen hoe lang je wil wachten
Die ex is al 6 maanden oud hoor... Het is gewoon lastig op het werk, voor mij lijkt het, voor hem niet.
Deze jongen lijkt wel heel erg leuk, hij is ook heel erg serieus met genoeg gevoel voor humor. We hebben, naar mijn idee (en dat zei hij gistermorgen ook nog) een heel erg leuke click zo via de app.
Sowieso ben ik altijd voor meer dan slechts een pleziertje. Maar als het bij slechts een pleziertje blijft is het ook prima. Ik moet me er gewoon aan wagen vind ik. Om te groeien.
Zonnetje81 schreef:Ghosten heet dat voor mij
1 vinkje kan van alles zijn.
Blokkeren
Geen bereik
Vliegtuig modus
Lege telefoon
Daar ga ik dus ook een beetje vanuit, dat ik geghost word...
Maar hoe snel bepaal je of je geghost bent?