Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annet_Dottie schreef:Ik maak me eerlijk gezegd niet zo druk om kosten/verzekering enz. Heb gelukkig niet al te vaak een ongeluk dus hoe het überhaupt in z'n werk gaat zou ik ook allemaal eigenlijk niet weten. Daarnaast ben ik mijn eigen risico altijd al kwijt door mijn reuma dus om zorg kosten maak ik me ook niet zo druk. Mocht er meer achterweg komen heb ik zijn gegevens en kan ik daar altijd nog achteraan. Nu voel ik me vooral heel erg beurs en stijf en focus ik liever op mijn herstel dan van alles te moeten regelen als ik eerlijk moet zijn. Maar bedankt voor jullie tips en toelichting dat is handig mocht er toch nog iets nodig zijn.
FrNo schreef:Annet_Dottie schreef:Ik maak me eerlijk gezegd niet zo druk om kosten/verzekering enz. Heb gelukkig niet al te vaak een ongeluk dus hoe het überhaupt in z'n werk gaat zou ik ook allemaal eigenlijk niet weten. Daarnaast ben ik mijn eigen risico altijd al kwijt door mijn reuma dus om zorg kosten maak ik me ook niet zo druk. Mocht er meer achterweg komen heb ik zijn gegevens en kan ik daar altijd nog achteraan. Nu voel ik me vooral heel erg beurs en stijf en focus ik liever op mijn herstel dan van alles te moeten regelen als ik eerlijk moet zijn. Maar bedankt voor jullie tips en toelichting dat is handig mocht er toch nog iets nodig zijn.
Het is nog maar maart, ik weet niet of je eigen risico al op is?, zo niet, dan; als dat via de verzekering gaat, krijg je dit terug. En op is op, dus dat scheelt je zelf eigen risico (volgens mij)
Marcella schreef:Dat mailtje van de werkgever over het verplicht testen mag dus niet (vanuit de grondwet). Langleve de FNV die antwoord erop gegeven heeft.
Dus een werkgever mag je niet verplichten om te testen hij kan je wel doorsturen naar de bedrijfsarts.
Rytir schreef:Gloeiende, gloeiende... Laatste keer dat ik mijn ramen heb gelapt en mijn auto heb gewassen was voor de stormen. Binnen een week weer smerig. Nu lees ik dat er Sahara zand aan komt, drie x raden wie net alles net vandaag weer gesopt heeft
Annet_Dottie schreef:Ik maak me eerlijk gezegd niet zo druk om kosten/verzekering enz. Heb gelukkig niet al te vaak een ongeluk dus hoe het überhaupt in z'n werk gaat zou ik ook allemaal eigenlijk niet weten. Daarnaast ben ik mijn eigen risico altijd al kwijt door mijn reuma dus om zorg kosten maak ik me ook niet zo druk. Mocht er meer achterweg komen heb ik zijn gegevens en kan ik daar altijd nog achteraan. Nu voel ik me vooral heel erg beurs en stijf en focus ik liever op mijn herstel dan van alles te moeten regelen als ik eerlijk moet zijn. Maar bedankt voor jullie tips en toelichting dat is handig mocht er toch nog iets nodig zijn.