Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marley93 schreef:Heeft iemand fijne bronnen met informatie over ADHD, liefst specifiek voor partners van mensen met ADHD?
marley93 schreef:Dat geeft niet, ik spreek goed Engels.Heb je misschien tips wbt accounts, of gewoon de zoekfunctie gebruiken?
deksel schreef:marley93 schreef:Dat geeft niet, ik spreek goed Engels.Heb je misschien tips wbt accounts, of gewoon de zoekfunctie gebruiken?
Ja, je kan zoeken op de zoekterm die je wil: dus neurodivergent, neurodiversity, adhd, add etc. Je kan op gebruikersnaam zoeken maar ook op hashtag.
Zelf sla ik alle interessante en bruikbare posts op in een verzameling, zodat ik deze altijd allemaal bij elkaar heb.
Veel mensen die autistisch zijn hebben ook ADHD en andersom.
Ik heb even in mijn verzameling gekeken en deze kwam ik zo snel tegen:
- neuro.elfje (Nederlands)
- livedexperienceeducator
- autistic.qualia
- theautisticlife
- weareunmasked
- neurodivergent_lou
- adhdoers
- adhd_couple
- adhdfolk
- the.chronic.couple
- neurominds
marley93 schreef:Jolliegirl schreef:Heb je specifieke vragen?
Over adhd, omgaan met adhd?
Nog geen specifieke vragen, nee, meer een beeld vormen, weten waar je misschien een beetje op kunt anticiperen.
deksel schreef:marley93 schreef:
Nog geen specifieke vragen, nee, meer een beeld vormen, weten waar je misschien een beetje op kunt anticiperen.
Uiteindelijk kent de persoon zichzelf het beste, dus zou zeker aanraden om daarnaar te vragen. Hoe adhd bij die werkt, wat diegene nodig heeft van jou, wat diegene wel/niet fijn vindt etc.
AnnoNiemand schreef:Ik vraag me af waarom mensen 1 paracetamol niet door hun keel krijgen terwijl ze wel een grote hap eten door kunnen slikken.
I.m.o. zit dit echt tussen je oren. Ik nam net zelf 4 grofe tabletten in 1x zonder moeite.
AnnoNiemand schreef:Ik vraag me af waarom mensen 1 paracetamol niet door hun keel krijgen terwijl ze wel een grote hap eten door kunnen slikken.
I.m.o. zit dit echt tussen je oren. Ik nam net zelf 4 grofe tabletten in 1x zonder moeite.
rien10 schreef:Mijn amandelen zijn eruit gehaald toen ik 13 was. Ik kreeg grote pillen te slikken. Echt, hoe dan?