Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Princess_ schreef:Zebrastreep schreef:Aan de daglimiet van ING
Zo leuk als je net een rekening krijgt van het vakantiehuisje die al weken op zich liet wachten en dat dan die app gaat lopen janken
Gelukkig kan het nog via een andere optie
Huh, die limiet kun je best makkelijk aanpassen toch?
Princess_ schreef:Zebrastreep schreef:Aan de daglimiet van ING
Huh, die limiet kun je best makkelijk aanpassen toch?
_San87_ schreef:Dat zonder meer.Mkango schreef:"Met Vinted verdien je wat extra's."
NEE. Je hebt dat geld al uitgegeven en krijgt er minder voor terug, dat is geen geld verdienen.
Whaha, dat is precies wat ik altijd zeg als die reclame langskomt.
Verder een prima platform. Haal er af en toe wat leuks vanaf.
_San87_ schreef:lenaa_tje schreef:De schreeuwende mtbers in het bos. Je kan ook stil fietsen
Pfff, ook een heel grote ergernis van ons, ja. Ben je rustig aan het wandelen en van de geluiden van de beestjes aan het genieten, komt er een groep schreeuwers langs.
maralyn schreef:Van die fossiele graftakken, die wandelen in een losloopgebied voor honden. Gillen dat je de honden vast moet doen.
Ook gewoon niet even wachten tot je ze vast hebt. Lopen Schelden en tieren op je hond, die niet eens aandacht voor haar heeft, maar gewoon een graspol loopt te snuffelen en dan ook nog haar bek open loopt te trekken "je kan niemand verplichten om van je honden te houden"
Nee roze zuurstok, maar je loopt zelf in een losloopgebied.
Ga dan op een lijn route je gal spugen ofzo.
Ze roept op vier meter afstand. Stevelt mooi door, terwijl ik de hond bij me roep, toch nog lopen janken als ze langs me loopt.
Echt. Waarom?!
Hond luistert perfect.
Mensen overigens niet trouwens.
DiscoDipp schreef:Nu zal ik wel een stortvloed aan reacties krijgen, maar ik erger mij echt gigantisch aan van die mensen die zeker 100+ kg wegen, en dan op een E pony stappenHet ergste vind ik nog hoeveel mensen dit goedkeuren
Ik kan t gewoon niet he
DiscoDipp schreef:Nu zal ik wel een stortvloed aan reacties krijgen, maar ik erger mij echt gigantisch aan van die mensen die zeker 100+ kg wegen, en dan op een E pony stappenHet ergste vind ik nog hoeveel mensen dit goedkeuren
Ik kan t gewoon niet he
MarlindeRooz schreef:En als reactie daarop fokken we ze steeds groter en ieler, "want hij kan 20% van zijn gewicht dragen."Ik ook en dat moet geen honderd kilo zijn. Ik ben lang, echt lang voor een vrouw. En nee ik ben niet iel gebouwd. Maar als vrouw heb je met 90+ kilo gewoon overgewicht. Als ik het mocht bepalen mochten mensen zwaarder dan 90 kilo niet op een paard. Als man is het natuurlijk lastiger maar dieren hoeven er niet de dupe van te worden dat wij als mensen steeds zwaarder en langer worden.
Zebrastreep schreef:DiscoDipp schreef:Nu zal ik wel een stortvloed aan reacties krijgen, maar ik erger mij echt gigantisch aan van die mensen die zeker 100+ kg wegen, en dan op een E pony stappenHet ergste vind ik nog hoeveel mensen dit goedkeuren
Ik kan t gewoon niet he
Ik ga met je mee hoor , ik vindt dat er voor elk paard maximaal een gewicht van 100 KG op mag zitten.
Ik sprak vanmiddag nog iemand die zei nee ik ga niet op een paard want ik vindt mijzelf te zwaar en dat is niet prettig voor het paard. Als je zo eerlijk bent naar jezelf , dat zouden meer mensen moeten zijn.
MarlindeRooz schreef:Shetlanders toch 30% en IJslanders 40% toch?
Moestuin schreef:Ik ben 5 jaar geleden gestopt met rijden omwille van mijn gewicht. Ik mis het gigantisch maar ik zou een paard enkel onrecht aan doen. Ik voel dat ik mijzelf met de extra kilo’s ook meer in de weg zit. Ik erger mij dus ook aan foto’s van te zware ruiters, of grote, zware mannen op pony’s etc.