Nee..
Bij een echt misdrijf, ja.. maar zoiets als dit.. nee...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:xRoossie95 schreef:Ik vraag me af of manege lessen van volwassenen nog door mogen gaan? Of met maximaal 4? Vind alles zo onduidelijk en merk in mn omgeving wisselend commentaar![]()
Heb ook van de wedstrijd van zondag nog geen annuleringsmail ontvangen.
Buiten met 4, binnen met 30 met in achtneming van de afstanden.
wemkelover schreef:purny schreef:Ik vond het apart dat er werd gezegd dat we niet ons onnodig mogen verplaatsen maar we mogen wel op vakantie?
ik snap dat je het apart vind. Toch ben ik wel stiekem blij dat dit nog mag. Anders had ik geen inkomen meer. Al zou dat nog kunnen komen een deze weken.
Cer schreef:Ik heb daar echt nog nooit over nagedacht...het idee alleen al...
Nee..
Bij een echt misdrijf, ja.. maar zoiets als dit.. nee...
xRoossie95 schreef:Ik vraag me af of manege lessen van volwassenen nog door mogen gaan? Of met maximaal 4? Vind alles zo onduidelijk en merk in mn omgeving wisselend commentaar![]()
xRoossie95 schreef:secricible schreef:Buiten met 4, binnen met 30 met in achtneming van de afstanden.
Maar een groepsles mag toch niet met meer dan 4?
Je mag wel met 30 man in de binnenbak rijden als je wilt, maar als je allemaal (dezelfde) les hebt maximaal 4 dacht ik?Snap er niks meer van
xRoossie95 schreef:xRoossie95 schreef:Ik vraag me af of manege lessen van volwassenen nog door mogen gaan? Of met maximaal 4? Vind alles zo onduidelijk en merk in mn omgeving wisselend commentaar![]()
Maar een groepsles mag toch niet met meer dan 4?
Je mag wel met 30 man in de binnenbak rijden als je wilt, maar als je allemaal (dezelfde) les hebt maximaal 4 dacht ik?Snap er niks meer van
SinneJ schreef:Bij een winkeldiefstal of de gemiddelde verkeersovertreding is er minder kans op een dode of gewonde dan bij zo'n feestjes nu. Dus het is maar net hoe je het bekijkt.
Als het allemaal om jezelf beschermen draait en je het niet erg vindt als anderen de regels breken en de oma van een ander in gevaar brengen, is dat nogal een egoïstische gedachtengang.
Citaat:Laatst gewijzigd op: 13-10-2020 | Nog steeds geldig op: 14-10-2020
Het aantal besmettingen met het coronavirus is in heel België toegenomen. De kleurcode van het hele land is daarom aangepast van ‘geel’ (let op: er zijn veiligheidsrisico’s) naar ‘oranje’ (alleen noodzakelijke reizen). Reis alleen naar België als het noodzakelijk is. Na een verblijf in België gaat u bij terugkeer in Nederland 10 dagen in thuisquarantaine. Als u toch naar Belgie reist houdt u dan rekening met speciale voorwaarden om België in te reizen. Zie voor deze informatie de rubriek ‘Coronavirus’.
Citaat:RIVM meldt 7305 nieuwe coronabesmettingen
In het ziekenhuis liggen nu 1475 coronapatiënten, van wie 301 op de IC, meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS). Gisteren lagen nog 1410 covid-patiënten in het ziekenhuis, dat is een stijging van 65 patiënten.
Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 7305 nieuwe bevestigde coronabesmettingen gemeld. Gisteren meldde het RIVM nog 7383 nieuwe besmettingen. De afgelopen zeven dagen werden gemiddeld 6600 positieve tests per dag gemeld, tegen 4165 een week eerder.
Bij het RIVM zijn 32 overleden covid-patiënten gemeld. Gisteren werden nog 34 doden gemeld. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 21 doden per dag, tegen 16 doden per dag een week eerder.
Door achterstanden bij de GGD worden sterfgevallen niet altijd direct doorgegeven. Sommige overlijdens waren dan ook niet afgelopen week, maar zijn afgelopen week pas gemeld bij het RIVM. Het aantal gemelde doden loopt daardoor achter.
De meeste gemelde besmettingen werden geconstateerd in Amsterdam, namelijk 637. Ook in Rotterdam en Den Haag werden veel positieve tests geteld, respectievelijk 558 en 322.
Cer schreef:SinneJ schreef:Bij een winkeldiefstal of de gemiddelde verkeersovertreding is er minder kans op een dode of gewonde dan bij zo'n feestjes nu. Dus het is maar net hoe je het bekijkt.
Als het allemaal om jezelf beschermen draait en je het niet erg vindt als anderen de regels breken en de oma van een ander in gevaar brengen, is dat nogal een egoïstische gedachtengang.
Kun je vinden.. maar nee, dan nog.. ik persoonlijk zou dat niet doen ..
Ik hoop ook niet zo bekeken te worden door anderen.. zij weten niet wat ik doe en hoe ik dat doe...
Misschien vind de oma het geen probleem, weet ik veel. misschien is er geen oma meer, ik hoef dat niet voor ze te bedenken.
Als het in een openbare ruimte zou zijn, misschien.. maar bij iemand thuis.. nee, gewoon nee.
maar iedereen denkt daar anders over
Veulen84 schreef:xRoossie95 schreef:Ik vraag me af of manege lessen van volwassenen nog door mogen gaan? Of met maximaal 4? Vind alles zo onduidelijk en merk in mn omgeving wisselend commentaar![]()
De fnrs en knhs komen later vandaag met een draaiboek voor de komende paar weken. Zou daar even op wachten.
Sintara schreef:https://www.nu.nl/coronavirus/6083846/m ... enten.html
Ministerie meldde jarenlang veel te weinig opnames corona patiënten