Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Merlen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:29

Aan dat mijn petekindje van ruim anderhalf jaar mij niet (meer) kent door al die corona maatregelen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:52

Dat alles en iedereen het maak heeft over de Amerikaanse verkiezingen.... boeiend :roll:

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:53

Geheugenkaartje die bovenin gescheurd is -O- was geen goedkope, gelukkig uit mijn camera gekregen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:56

Lau schreef:
Dat alles en iedereen het maak heeft over de Amerikaanse verkiezingen.... boeiend :roll:

*\o/* Eens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:56

Postnl die het presteert om weer buiten tijdvak te leveren. Ik heb zelf een aantal diensten pakketbezorgen bij een ander bedrijf meegelopen en een collega is ook koerier. Maar je hebt je aan tijden te houden. Dat het een 10 min afwijkt kan gebeuren. Maar als je 2 uur de tijd hebt kom op man. Normaal zijn ze hier trouwens altijd prima optijd.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 17:04

Marije_1997 schreef:
Postnl die het presteert om weer buiten tijdvak te leveren. Ik heb zelf een aantal diensten pakketbezorgen bij een ander bedrijf meegelopen en een collega is ook koerier. Maar je hebt je aan tijden te houden. Dat het een 10 min afwijkt kan gebeuren. Maar als je 2 uur de tijd hebt kom op man. Normaal zijn ze hier trouwens altijd prima optijd.

Ik vind het wel nogal een aanname dat het aan de koerier ligt. Het is nu veel drukker met pakketjes leveren met corona. Ik weet dat er altijd heel veel druk op die koeriers ligt. Zou het eerder op de organisatie zelf steken en vooral op de maatschappij die maar verwacht dat pakjes voor geen geld de dag erna geleverd worden. Dan krijg je vanzelf onderbetaalde en overwerkte koeriers.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-20 17:29

Nou, idd. Ik bezorg ook, weliswaar voor een supermarkt, maar "je hebt je aan je tijden te houden" gaat niet altijd op. Als ik een ochtendtijdvak heb moet ik officieel om 10.00 bij de eerste klant staan, maar de vracht is er vaak pas om 9.30. Dan moet ik dus nog laden, ontbrekende producten verzamelen, alles invoeren in de tablet etc. Zeker als het tijdvak vol zit (10 adressen), en soms daarbovenop komend adressen wat verder weg liggen (bezorgstraal 15km) dan haal ik mijn tijdvak echt niet altijd hoor. En je wil ook nog klantvriendelijk en dienstverlenend zijn, dus ik ben ook geen type dat zegt "nee mevrouw, u mag uw kratten waar €5,- statiegeld per krat op zit niet uitladen want ik heb haast".

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 17:40

Aan mijn lijf.
Raar weer buiten, altijd extra last van de bestaande blessures.

En aan m'n paard, haar spronggewricht is gisteren ingespoten. Gaat ze als een of andere rodeo bronco door de wei heen crossen en bokken. Meid. Je moet je rustig houden..

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 17:48

Hele dag gewacht op de nieuwe bank van mijn zusje. Komt ie aan, uitgepakt om te kijken, ding was ingerold met tape leek het wel. Staat ie, is ie keihard en de verkeerde kleur. Contact opgenomen, moet ie terug in de originele verpakking. Daaaaaag. Gelukkig als het goed is uiteindelijk toch voor elkaar om m zelf in te pakken.

Daarnaast nog een hooileverancier die zijn vuile pakken niet terug op wilt halen want 'hij vertrouwd het niet'. Verdorie altijd netjes betaald. Lever dan gewoon goede kwaliteit of lever niets. Gezeik.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-20 18:01

Dat de KNHS/FNRS nog steeds niets naar buiten hebben gebracht over de paardensport.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 18:06

En nog een gewoon in het engels, ga geen vertaling opzoeken, maar de blatant fatphobia en ableism op deze site zeg, pfff

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 18:07

Lau schreef:

Nou, indirect heeft dat wel weer invloed op de rest van de wereld helaas. Dus eigenlijk is het best belangrijk :P

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-20 18:08

Ik erger me er ook aan dat ik het ook in de gaten zit te houden, ik woon er niet eens :+ maar (jammer en helaas) heeft de VS zo veel invloed op de rest van de wereld..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 18:30

Ik voel mij het slechtste hondenbaasje ooit.
T arme beest is vanmorgen gesteriliseerd.
Ze is nu sinds half 3 thuis.
Maar 't Arme Arme ding. Zo aan het spacen en af en toe misselijk |(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 18:31

Ik erger me aan het woord "sprinkles". :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 18:43

Dat ik best wel veel kan en ook best veel gedaan en bereikt heb, maar dat om de een of andere reden nauwelijks naar voren komt op mijn cv. :+

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 18:59

Mkango schreef:
Dat ik best wel veel kan en ook best veel gedaan en bereikt heb, maar dat om de een of andere reden nauwelijks naar voren komt op mijn cv. :+

Lekker knallen in je motivatiebrief! Beetje werkgever kijkt verder dan je CV lang is.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 19:01

Helderder schreef:
Mkango schreef:

Lekker knallen in je motivatiebrief! Beetje werkgever kijkt verder dan je CV lang is.

Dat én er is geen wet je CV per se het klassieke model moet volgen. Je kan er gerust op een originele manier een verhaal in verwerken zodat jouw ervaring en kunnen naar voren komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 19:08

Het feit dat 90% van de ouderen GEEN mondkapje draagt die bij ons in de winkel komen. Jezus wij doen dit vooral voor jullie he......

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-20 19:11

Twee motivatiebrieven geschreven, nog vijf te gaan. -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 19:37

Zojuist mail gekregen van mijn zorgverzekeraar, met het bedrag dat ik volgend jaar ga betalen per maand.
Ik kan mij een tijd herinneren dat ik voor de helft van dit geld een zorgverzekering had...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 19:40

Geen concentratie.. het leren voor mijn tentamen gaat echt slecht daardoor. Gelukkkg is het een onderwerp wat ik vorig jaar heb gehad, maar alsnog

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 19:44

Ik heb vrijdagmiddag altijd vrij om wat leuks te doen. Heeft vandaag zijn mammie gebeld of ie weer eens langskomt (we zijn vorige week nog geweest) en gaat ie daar vrijdag heen. :roll: doe dat lekker donderdag ofzo. :evaw:

ladyrosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 19:52

hagelslag schreef:
Ik voel mij het slechtste hondenbaasje ooit.
T arme beest is vanmorgen gesteriliseerd.
Ze is nu sinds half 3 thuis.
Maar 't Arme Arme ding. Zo aan het spacen en af en toe misselijk |(

Precies hetzelfde hier

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 20:25

Dit, bij m'n zus in de tuin. Ik wil er niet boos om worden maar ik ben zó enorm teleurgesteld...

Afbeelding