Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
raket schreef:Ik kijk het ook niet.
Het is schrijnend genoeg om het op mijn werk te zien.
Ik voel me te machteloos als ik alle ellende zie.
Beperkt tot mijn eigen afdeling is voor mij beter. Dan kan ik in ieder geval proberen goed voor de patiënten te zorgen.
Ik was heel vroeg besmet. Dat heb ik toen ook gemeld met het idee dat mensen dan in ieder geval 1 iemand kennen die het heeft/had.
rien10 schreef:Ik denk dat het nog wel even duurt voordat hij op een terras stoel kan zitten?
Sterkte. Ik denk aan jullie.
Popstra schreef:Ik vind het juist goed omdat het voor veel mensen een ver van mijn bed show is dat er verhalen van mensen komen die je buren hadden kunnen zijn bij wijze van. Er zijn nog zo veel mensen die het af doen met dat het maar een griep is. En het was geen sensatie beluste tv
Juist niet.
Anita Witzier gaat een programma maken waar ze patienten in volgt.
Popstra schreef:Zie net beelden van de demonstraties op de Dam. Hartstikke druk, hutje aan mutje..
En de horeca nu maar netjes aan de regels houden met hun terrasjes..
Sheran schreef:Ik zie het nut van de demonstratie niet zo. Niet dat ik niet achter hun ideeën sta, maar wat probeer je met een demonstratie in Nederland nou te bereiken op het moment, behalve verspreiding van corona? Had liever gezien dat ze wat anders organiseerden.
purny schreef:Terrasjes zitten hier in den Haag ook lekker vol. Ik ben lekker uit eten met mijzelf bij de Italiaan..
purny schreef:Sheran schreef:Ik zie het nut van de demonstratie niet zo. Niet dat ik niet achter hun ideeën sta, maar wat probeer je met een demonstratie in Nederland nou te bereiken op het moment, behalve verspreiding van corona? Had liever gezien dat ze wat anders organiseerden.
Dat we niet weg mogen kijken voor dit gedrag.
elnienjo schreef:Ik sta niet achter deze demonstratie omdat het een zaak is van Amerika. En dan ook nog onder pandemietijd. Bij de anti lockdown demonstraties waren ze sneller om de demonstranten weg te sturen/op te pakken. Deze foto ziet er echt megadruk uit. Belachelijk.
bigone schreef:elnienjo schreef:Ik sta niet achter deze demonstratie omdat het een zaak is van Amerika. En dan ook nog onder pandemietijd. Bij de anti lockdown demonstraties waren ze sneller om de demonstranten weg te sturen/op te pakken. Deze foto ziet er echt megadruk uit. Belachelijk.
Wanneer jij vind dat dit een Amerikaans iets is vraag ik me toch echt af waar je de laatste jaren hebt gezeten. Het gaat om onrecht dat een bepaalde bevolkingsgroep word aangedaan en dat gebeurt hier en overal op de wereld .
pien_2010 schreef:Frans wonende Bokker meldt zich...
Waar hebben jullie het over? Soi er wordt gedemonstreerd op de Dam. Dat kennen wij hier heel goed. Maar waarom wordt er gedemonstreerd?
pien_2010 schreef:Frans wonende Bokker meldt zich...
Waar hebben jullie het over? Soi er wordt gedemonstreerd op de Dam. Dat kennen wij hier heel goed. Maar waarom wordt er gedemonstreerd?
elnienjo schreef:pien_2010 schreef:Frans wonende Bokker meldt zich...
Omdat een Amerikaanse blanke agent een zwarte arrestant heeft vermoord (vanwege een vals dollarbriefje geloof ik, dus vormde geen bedreiging)
elnienjo schreef:Ik sta niet achter deze demonstratie omdat het een zaak is van Amerika. En dan ook nog onder pandemietijd. Bij de anti lockdown demonstraties waren ze sneller om de demonstranten weg te sturen/op te pakken. Deze foto ziet er echt megadruk uit. Belachelijk.
Suzanne F. schreef:En die Kick out Zwarte Piet groep is er ook weer bij.
Janneke2 schreef:elnienjo schreef:Ik sta niet achter deze demonstratie omdat het een zaak is van Amerika. En dan ook nog onder pandemietijd. Bij de anti lockdown demonstraties waren ze sneller om de demonstranten weg te sturen/op te pakken. Deze foto ziet er echt megadruk uit. Belachelijk.
Onrecht in de US of A moge wellicht een zaak zijn van de US of A,
...sinds wanneer is het 'dus' iets waar je niets mee hoeft ofzo?
Om efkes in die US of A te blijven: Martin Luther King zei: "Meer dan het racisme van de slechten, hurts the silence of the good folks."
(We hebben in Europa ook klassiekers die hetzelfde zeggen, dit voor alle duidelijkheid.)
Uiteraard is demonstreren met anderhalve meter afstand goed te organiseren.