Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:15

chanicha schreef:
Amandavd schreef:
Die journalisten die bij die persconferentie zitten hebben soms ook het IQ van een amoebe. Wat een achterlijke vragen weer.

Ppfff 6x dezelfde vraag alleen iiiietss anders gesteld, zou daar zo geen geduld voor hebben :')
Het is ook moeilijk hoor, wat moet je wel en niet toelaten.
Als hij alles weer opengooit en het virus laait weer op is het van ja maar van Rutte mocht alles open.
Ik wil ook wel naar mijn moeder, bijna 80 en kankerpatient, ben er al 5/6 weken niet geweest maar het is niet anders.

Nou echt he: 'mensen hebben zich de afgelopen weken keurig gedragen, en waarom krijgen ze wederom de komende 3 weken niet extra vrijheden'. Uhm oke doe niet zo dom :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:17

Hoewel de vraag heel duidelijk is uitgelegd, 'snap' ik de vraag wel... Mensen houden het niet vol. Het wordt steeds moeilijker, het huilen staat me de afgelopen weken meer nader dan het lachen. En ik ben niet de enige.

Ondernemers gaan kapot, financieel en geestelijk, werknemers idem... Het enige lichtpuntje is dat kinderen weer naar school gaan, rust overdag <3.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:23

Wat verdrietig van je moeder chanicha!

Ik vind de maatregelen ook écht ruk en baal enorm. Maar heb toch echt het meest te doen met de ouderen, zieken en om andere reden verscheurde families die elkaar niet kunnen zien. Of die hun geliefde niet eens kunnen bijstaan in hun laatste momenten, geen uitvaart kunnen houden zoals ze dat het liefst zouden willen. Dat soort situaties vind ik hartverscheurend om over te horen en te lezen.

Plus uiteraard de kleinere ondernemers, waar het kan probeer ik die nu ook wel te steunennal is het maar een beetje.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:24

Helemaal klaar met dit corona gedoe. :\ was alles maar weer zoals het was..

MimixDainaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:27

Helemaal klaar met corona. Alles waar ik me dit jaar op had verheugd word afgelast. EN ik weet nog niet of ik na de meivakantie weer naar school mag(middelbare school).

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:28

_San87_ schreef:
Hoewel de vraag heel duidelijk is uitgelegd, 'snap' ik de vraag wel... Mensen houden het niet vol. Het wordt steeds moeilijker, het huilen staat me de afgelopen weken meer nader dan het lachen. En ik ben niet de enige.

Ondernemers gaan kapot, financieel en geestelijk, werknemers idem... Het enige lichtpuntje is dat kinderen weer naar school gaan, rust overdag <3.

Is ook zo en ik denk dat geen een keuze op dit moment echt een goede keuze is.. blijft wel lastig merk ik. Zeker denkend dat ik nog steeds niet naar mijn dementerende oma mag waar ik normaal iedere week standaard langs ging. Heb achter het raam gestaan, maar dat snapte ze al niet..

Ze moesten op de kamers blijven en niet meer in de huiskamer want van de 20 zijn er 10 besmet. Maar mijn oma begon vaker te lopen (terwijl ze heel slecht ter been is) naar de huiskamer. En wat doe je dan. Zeggen als familie dat ze alsnog op haar kamer moet blijven met kans op valgevaar want ze ging steeds vaker lopen of haar juist naar de huiskamer doen waar geen besmettingen (nog) zijn maar waar de kans om besmet te worden wel groter is..

Blijft lastig, ook voor mijn baan vrees ik.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:29

Resistance schreef:
Amandavd schreef:
Die journalisten die bij die persconferentie zitten hebben soms ook het IQ van een amoebe. Wat een achterlijke vragen weer.

+1 voor je vergelijking _O-

Ik snap die vraag niet. Omdat het namelijk niets met straffen te maken heeft. Je wordt niet gestraft, je doet dit voor elkaar. Het als straffen zien is echt ego dat spreekt.

Zijn die maatregelen poedersuiker? Ja dat zijn ze zeker. Maar ze hebben een doel en dat is niet om mensen te straffen.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:33

Mars schreef:
Of naar de kapper, ik had echt vlak voor de crisis willen gaan met mijn uitgroei en gespleten punten. In het grote geheel is het zó onbelangrijk natuurlijk.
Maar een ‘simpele’ knipbeurt en verfje daar kijk ik echt naar uit.

En dat terwijl Rutte ernog niet uitziet alsof die een knip beurtje gemist heeft. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:34

Net van ellende een bak Ben en Jerry's weggewerkt :'). Vegan cookie dough is geen aanrader.

HorseTimeXL schreef:
_San87_ schreef:

Is ook zo en ik denk dat geen een keuze op dit moment echt een goede keuze is.. blijft wel lastig merk ik. Zeker denkend dat ik nog steeds niet naar mijn dementerende oma mag waar ik normaal iedere week standaard langs ging. Heb achter het raam gestaan, maar dat snapte ze al niet..

Ze moesten op de kamers blijven en niet meer in de huiskamer want van de 20 zijn er 10 besmet. Maar mijn oma begon vaker te lopen (terwijl ze heel slecht ter been is) naar de huiskamer. En wat doe je dan. Zeggen als familie dat ze alsnog op haar kamer moet blijven met kans op valgevaar want ze ging steeds vaker lopen of haar juist naar de huiskamer doen waar geen besmettingen (nog) zijn maar waar de kans om besmet te worden wel groter is..

Blijft lastig, ook voor mijn baan vrees ik.

Ja, ik snap ook echt wel waarom de maatregelen worden doorgezet, maar het is zo ontzettend schrijnend... Die arme mensen in verzorgingstehuizen... Zieken in het ziekenhuis... Ik merk om mij heen dat mensen meer kortaf worden, sneller geïrriteerd, waar er een maand geleden nog een goedemorgen/middag vanaf kon en mensen best nog goedgemutst waren, lijkt dat tij compleet gekeerd. En ik snap het helemaal.

Ik heb met je te doen... Ik weet ongeveer hoe je je voelt. Mijn moeder ligt in het ziekenhuis (geen corona) en mag ook geen bezoek hebben. Gelukkig mag ze over twee weken naar huis.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:36

Mars schreef:
Of naar de kapper, ik had echt vlak voor de crisis willen gaan met mijn uitgroei en gespleten punten. In het grote geheel is het zó onbelangrijk natuurlijk.
Maar een ‘simpele’ knipbeurt en verfje daar kijk ik echt naar uit.

Ik zei al tegen m'n moeder, 'Zullen we even snel naar Denemarken rijden voor een knipbeurt?' :')

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:54

mijn ergernis is dat ik me weer meer zorgen ga maken om mijn moeder (chronische depressie) die nu niet de begeleiding krijgt die ze altijd kreeg en waaraan je steeds meer merkt dat ze het lastig vind en het nu dus nog een maand extra gaat duren dat ze geen echt contact heeft met haar behandelaar(wel via videobellen maar dat is echt niet hetzelfde en EMDR is ook niet mogelijk via de telefoon.. )

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 21:08

Mensen die op een levensgevaarlijk paard gaan zitten en weigeren hem op de foto te zetten "want het is mijn paard niet" |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 21:25

_San87_ schreef:
Net van ellende een bak Ben en Jerry's weggewerkt :'). Vegan cookie dough is geen aanrader.

Vegan Chocolate Fudge Brownie ook niet. :r Denk je iets goeds te doen voor de wereld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 21:27

__Sannne schreef:
Waarom zeggen supermarkten hier eigenlijk niks van? Heb het idee dat in een supermarkt alles maar gepikt wordt als ik die verhalen zo lees. Waarom stuurt een leidinggevende ze niet gewoon weg?

Er wordt vaak niet geluisterd, mensen gaan schreeuwen en worden agressief. Soms luisteren ze even maar zodra ze een seconde uit je zicht zijn beginnen ze weer.

Als dat af en toe gebeurd is dat niet erg, maar als het echt constant gebeurd dan heb je er op een gegeven moment gewoon geen energie meer voor. Heeft nauwelijks nut. Mensen zijn zó asociaal. -O-

Vandaag wel tijdens de persconferentie een heeeerlijke rust gehad. :D

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 21:27

Aan Zalando.

What you order is what you get is daar blijkbaar niet zo vanzelfsprekend als bij bijvoorbeeld Wehkamp.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 21:28

Ik mis echt de luchtballonnen , hele seizoen naar de klote . Geen evenementen deze zomer , kak corona -O-

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 21:37

Ik erger me aan dat veel mensen in mijn omgeving doen alsof dit Mark Rutte zijn schuld is. Ben ook echt geen fan van die man maar jeetje, hij verdient naar mijn mening echt een schouderklopje :(:)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 21:37

SindyKaya schreef:
Ik erger me aan dat veel mensen in mijn omgeving doen alsof dit Mark Rutte zijn schuld is. Ben ook echt geen fan van die man maar jeetje, hij verdient naar mijn mening echt een schouderklopje :(:)

Klassiek geval van shoot de messenger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 21:50

Ik ben er inmiddels ook wel goed klaar mee... Tot nu toe was ik vrij optimistisch, maar vandaag vloog het me toch wel even naar de keel. Ik wil gewoon op bezoek kunnen bij m’n ouders, m’n vrienden, lekker de hort op kunnen, wandelen etc. -O- Oké, rant over.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 21:51

MPR4 schreef:
__Sannne schreef:
Waarom zeggen supermarkten hier eigenlijk niks van? Heb het idee dat in een supermarkt alles maar gepikt wordt als ik die verhalen zo lees. Waarom stuurt een leidinggevende ze niet gewoon weg?

Er wordt vaak niet geluisterd, mensen gaan schreeuwen en worden agressief. Soms luisteren ze even maar zodra ze een seconde uit je zicht zijn beginnen ze weer.

Als dat af en toe gebeurd is dat niet erg, maar als het echt constant gebeurd dan heb je er op een gegeven moment gewoon geen energie meer voor. Heeft nauwelijks nut. Mensen zijn zó asociaal. -O-

Vandaag wel tijdens de persconferentie een heeeerlijke rust gehad. :D

Dat dus. Ze luisteren niet en we hebben geen beveiliger rondlopen. Als het dan uit de hand loopt (en dat doet het!) Dan heb je een groot probleem.

Verder willen de leidinggevende vooral niet dat d3 klanten verliezen en als klantonvriendelijk worden gezien als je mensen wegstuurd of waarschuwt die met hun hele familie langskomen. Daar ben ik het niet mee eens, maar áls ik er wat van zeg en de klant klaagt tegen de leidinggevende dan ben ik de kwade..

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 22:15

Justme_Lisaa schreef:
Telpeva schreef:
Mag ik de link? Voordat de informatie in dit topic weg is en het yt filmpje van internet is gehaald, want dat 2e zou mij ook niks verbazen

https://youtu.be/KTwfkitDIGU :)

Ik heb het originele bericht niet eens gezien, maar god wat een kinderachtig figuur. ‘ ik ga er niet te diep op in’ maar er dan toch 10 min over moeten praten :')

Die meid kan niet mijn kritiek omgaan, hoe ze t ook zegt, ‘ als er een negatieve reactie onder mijn video geplaatst wordt dan verwijder ik die gewoon’ ga gewoon stuk _O-

Laat der lekker op die wolk zitten :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 22:30

Ik ben de video gaan kijken en heb het beruchte bericht gezien, maar hallelujah klassiek gevalletje mug --> olifant? Damn. Ik vind dat meisje erg jong en gevoelig overkomen, 't is vervelend dat ze zich er zo rot over voelt. Zal niet de bedoeling zijn geweest van de Bokker die het plaatste. Aan de andere kant; als je 80.000 volgers heb en na 1 opmerking helemaal ontredderd bent.. Pfoei. Moet je nagaan wat er gebeurt als er meerdere opmerkingen komen die je niet zo leuk vindt. :\

ANYWAY
Ik erger me omdat ik een bepaald vak volg op school, maar dat dat vak ineens heel anders wordt aangeboden dan oorspronkelijk zou gebeuren. Je moet bij ons een soort leerdoel formuleren aan het begin van de lessen maar omdat de vorm zo is veranderd (moest online kunnen) geldt mijn leerdoel niet meer. Nu zit ik verplicht in die lessen terwijl het zo'n andere kant op aan het gaan is dat ik spijt heb dat ik erbij ben gegaan terwijl ik er wel zin in had. Ja moeilijk verhaal, kunstopleiding :') :')

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 22:54

MarcoBorsato schreef:
Mars schreef:
Dat ja.
Je weet dat je dier dit heeft, dan met alle geweld er op te willen gaan zitten gaat mijn pet te boven. Ze heeft inderdaad vooral jonge volgertjes die alles wat ze doet geweldig vinden. Als ze een keer terechte opbouwende feedback van iemand krijgt reageert ze ook zo gepikeerd. Niet echt een voorbeeld wat mij betreft.

Ze heeft over je gevlogd, je kunt me oprapen. Wat een figuur _O-

Dit had ik even gemist :') Nou Mars, gefeliciteerd met je shoutout :') excuses, ik kon het niet laten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 22:57

Je moet nu wel een bedankvideo maken!!!

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 22:59

Wat sneu dat jullie zo door gaan op iemand die duidelijk gekwetst is, terwijl ze het goed bedoeld met haar paard. En zich duidelijk goed laat omringen.

Sowieso geen fan van dit mega pessimistisch topic, maar als jullie er echt plezier uit halen om te lachen met iemand die zich slecht voelt? Is gewoon pest gedrag onder volwassenen. Ik snap oprecht niet dat je de behoefte voelt om je hier te komen ‘ergeren’ aan iemand die op YouTube filmpjes maakt. En dan zo natrappen nu. Ik hoop voor jullie dat niemand ooit voor jullie gaat bepalen wat jou mag raken, en waar je maar tegen moet kunnen. Echt gemeen dit.