Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_ankieee schreef:Jongens serieus, maak lekker een ander topic aan voor jullie zin of onzin discussie over mondkapjes?!
hahahatsjoe schreef:Mondkapjes doen niets, zijn alleen maar ongezond, dus waarom een op doen ? Snap die meegaandheid niet. Ben al een paar keer bij iemand thuis geweest om iets op te halen van Marktplaats, daar werd niet moeilijk over gedaan.
Daphara schreef:x_ankieee schreef:Jongens serieus, maak lekker een ander topic aan voor jullie zin of onzin discussie over mondkapjes?!
Dat jij iets plaatst in de categorie "onzinnig" betekend nog niet dat het zo is. Ondanks dat je al meerdere keren hier in het topic de opdracht hebt gegeven aan je mede bokkers om de discussie te stoppen, blijkt er toch een behoefte te zijn dit bespreekbaar te maken in relatie tot het bij iemand thuis komen of iets verkopen aan de deur en is daarmee van toepassing op het topic over marktplaats ook in deze tijd. Als het jou niet aanstaat, dan kun je ook een dag of twee niet in het topic kijken, nadien zal de discussie vast wel overgewaaid zijn. Blijven herhalen om de discussie te stoppen haalt niet heel veel uit.
Lisitano schreef:Ik vind het helemaal niet off-topic. Er heerst een pandemie en marktplaats afhaal gaat gewoon door. De wel-niet mondkap discussie voegt voor mij wel wat toe.
Een paar keer komen blèren dat het niet besproken mag vind ik pas onzinnig.
Sting schreef:Jeetje, wat heftig Ineke! Hoe waren ze binnen gekomen?
Wel een alerte reactie van de pizzeria! (zou nu al bijna niet meer lukken, als hij dicht is...) Fijn dat jullie ze hebben kunnen 'inrekenen'.
DuoPenotti schreef:Ik kwam deze net tegen in een advertentie en ik vind hem geniaal voor een vaste prijs:Citaat:600 euro
(Mocht je liever willen afdingen, dan vraag ik 700 euro.)
sasja0705 schreef:Hier eens een heel leuke ervaring :
Als bloedige beginner op de naaimachine zoek ik vaak op mp naar stoffen voor n klein prijsje in de buurt, o.a. om te leren wat welk soort is ( tijdslot in een winkel is veel te kort hoervoor)
Nu zag ik een adv dorp verder op met heel veel stoffen.
Was ook binnen een minuut (voor mijn neus) gereserveerd.
Toch een berichtje gestuurd of zij mij wilde informeren als het niet doorgaat.
Binnen 10 min bericht terug, dat iemand n beetje wat uitgehaald had maar de rest nog beschikbaar.
Dus ik vroeg voor wat ik de rest " 5 dozen" mag overnemen .
Mocht gratis ophalen...
Die 5 dozen waren er 6 en reuze.
Auto tot onder het dak vol , haha.
Gisteren 3 uur besteed aan t sorteren... gigantisch, allemaal grote lappen en super kwaliteit... de volgende 2 jaar ben ik onder de pannen
sasja0705 schreef:Hier eens een heel leuke ervaring :
Als bloedige beginner op de naaimachine zoek ik vaak op mp naar stoffen voor n klein prijsje in de buurt, o.a. om te leren wat welk soort is ( tijdslot in een winkel is veel te kort hoervoor)
Nu zag ik een adv dorp verder op met heel veel stoffen.
Was ook binnen een minuut (voor mijn neus) gereserveerd.
Toch een berichtje gestuurd of zij mij wilde informeren als het niet doorgaat.
Binnen 10 min bericht terug, dat iemand n beetje wat uitgehaald had maar de rest nog beschikbaar.
Dus ik vroeg voor wat ik de rest " 5 dozen" mag overnemen .
Mocht gratis ophalen...
Die 5 dozen waren er 6 en reuze.
Auto tot onder het dak vol , haha.
Gisteren 3 uur besteed aan t sorteren... gigantisch, allemaal grote lappen en super kwaliteit... de volgende 2 jaar ben ik onder de pannen
KarenQ schreef:Super! Heb je een idee wat je zou willen naaien? Kleding, quilten ed? Of is het nu nog echt de basistechniek leren.