dieseltje09 schreef:fohadie schreef:Ookal is SSS2019 nog niet klaar voor iedereen, wil ik toch nogmaals de organisatie bedanken voor alles. Wat een werk hebben jullie zeg!
In het begin heb ik getwijfelt om weer af te zeggen. Ik vond de organisatie behoorlijk streng reageren. Later bedacht ik me dat daar vast een goede reden voor was, en dat dit niet het eerste jaar is dat het georganiseerd wordt maar dat ik degene ben die nieuw is.
Uiteindelijk vond ik het erg leuk om mee te doen. Ik weet nog niet wat ik volgende keer doe, dat duurt nog zolang!
Het strenge heeft er vooral mee te maken dat er vorige jaren deelnemers zijn geweest die gewoon niets hebben gezonden of een lootje kregen waar niets te vinden over was en dat het lootje later gingen zeuren dat het pakket niet leuk was...
Pakket dat dit jaar nog niet is aangekomen is gewoon heel jammer maar gelukkig wel bekend wie en waar het is, dus goede hoop dat het nog komt![]()
Gewoon lekker volgend jaar weer mee doen hoor fohadi! Als je het leuk hebt gehad dan is het toch goed?
Was vorig jaar niet iedereen tevreden?
Nu wel volgens mij.
En niets verzonden? Men weet snel dat je niets verzonden hebt. Hoe is dat toen afgelopen dan?