Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Silly1972

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 13:52

Dat is lastig inderdaad, maar begrijp het wel.

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 14:26

MarcoBorsato schreef:
Maar moppie, echt. Als je nou 33 zou zijn met een dringende kinderwens denk ik, ja, ik snap je zorgen (maar ook dan zijn ze onnodig). Maar je bent nog zo jong! Het is zo enorm zonde van je jonge jaren als je sad bent omdat je nog geen relatie hebt.

En relaties zijn echt niet zaligmakend. God, soms wens ik weer 23 te zijn en op m'n appartement te zitten, ALLEEN. Geen mamamamamamamama of man die vindt dat we het huishouden 50/50 moeten doen :') niet altijd seks met dezelfde. Maar, en dat heb ik recent ook ontdekt, het gras lijkt groener maar dat is het echt niet.

Dus bedenk je, je bent nu precies op plek in je leven waar je zijn moet.

Ugh ik klink zweverig.

Hou je bek en bef me :)ddd

Ik heb mijn partner leren kennen op de dag dat de kapper mijn haar had kort geknipt en rood geverfd. Laat het even tot je doordringen. Kort. Pittig. Kapsel. Rood. Maar hij keek er doorheen etc etc. Punt is, alles kan tegen zitten maar als het hem is, is het hem gewoon. Op woensdagavond met je verknipte haar.

Het komt echt vanzelf wel. Maak je niet druk. Geniet van de tijd die je in je eentje hebt.

Mooi geschreven. Het is ook gewoon zo, gras lijkt altijd groener aan de overkant. Soms zijn dingen gewoon zoals ze zijn. Wat je zegt, je bent nu op dit punt in je leven omdat je daar moet zijn. Ik houd ook nog steeds hoop dat ik een gozer tegenkom waar ik weer zo stapelverliefd op wordt zoals ik op mijn ex was. En soms is het ook oké om even verdrietig te zijn. Maar ik weet ook dat ik genoeg mooie en lieve mensen om mij heen heb en mijn lieve paardje en andere beestjes. Er is genoeg om gelukkig over te zijn en heel eerlijk vind ik ook van mijzelf dat ik er best mag wezen. *\o/* Dus onze tijd komt nog wel Zertab :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 15:17

Bedankt voor je post MB! :) Is ook zeker helemaal waar hoor, maar soms maakt het me best wel verdrietig. Terwijl ik nog jong ben en alle tijd heb.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 16:11

Bedankt voor je positieve en realistische noot in dit topic, MB :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 16:43

Ik wilde iemand die langer was dan ik... niet gelukt. Kleiner, woont ver weg en tja... maar je houdt gevoel niet tegen. :)
Heb nog veel nare trekjes van mijn nare relatie over gehouden. En hij neemt letterlijk elke keer als ik hem zie een stukje van mijn enorm onredelijke onzekerheid weg. Goede mannen bestaan echt wel...

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 17:16

MarlindeRooz schreef:
Ik wilde iemand die langer was dan ik... niet gelukt. Kleiner, woont ver weg en tja... maar je houdt gevoel niet tegen. :)
Heb nog veel nare trekjes van mijn nare relatie over gehouden. En hij neemt letterlijk elke keer als ik hem zie een stukje van mijn enorm onredelijke onzekerheid weg. Goede mannen bestaan echt wel...

Dat geeft hoop <3 blij voor jou!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 17:19

Kan ik even met iemand over de PB ergens over sparren aub?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 17:21

Altijd!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 17:21

Uiteraard

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 17:26

Zeker!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 17:26

Ik ben voorzien.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 17:27

Peelie schreef:
Kan ik even met iemand over de PB ergens over sparren aub?

Je mag mij ook pb’en :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 17:47

Dank jullie wel voor alle antwoorden. Kan ik zeker wat mee!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 17:53

Fijn :D

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 18:03

Wat leuk MarlindeRooz!

Wat betreft kinderwens, ik kan inmiddels ook niet te lang meer wachten ook al zou ik graag willen. Ik probeer het wel te scheiden van het hebben van een relatie; ik hoef geen relatie om een kind te kunnen/mogen krijgen. Dus mocht er een fantastische kerel voorbij komen en het komt er van, top! Issie niet zo leuk (of eigenlijk gewoon een eikel)maar wil wel kinderen, laat maar. Dan liever met bijvoorbeeld een gay koppel die een sterke kinderwens hebben. Da's ook een oplossing.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 19:33

:knuffel:

Lekker küt maar ook met 35 is het leed nog niet geleden. Echt niet. Mijn tante was 40 en 42 bij haar 2 bevallingen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 19:44

Redpassion, kan me voorstellen dat je daar soms best verdrietig over bent. :knuffel:

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 20:07

RedPassion schreef:
Ik word deze maand 35, de tijd is wel bijna 'op'. Zeker als je je bedenkt dat je toch eerst ook een tijd met iemand iets op wilt bouwen voor je volgende stappen zet. Dus ik denk dat het niet meer gaat lukken en daar ben ik af en toe best heel verdrietig om.
Ik ben zo'n stomme muts die op deze leeftijd graag huisje boompje beestje had willen hebben.

Ik had dat ook gewild/ bedacht hoor. Maar dat liep gewoon anders dus dan kun je omdenken. Wat mis je nu het meest in dat beeld dat je had? Huisje, fijne relatie, boompje, beestje of kindje?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 20:27

Ik wil dan weer geen kinderen zonder een relatie. Mijn kinderwens is wel samen met partner en niet alleen. Dat huisje, en beestje heb ik in mijn eentje, maar voor die kinderwens heb ik een partner 'nodig'.

Ik zit er vooral mee dat je je blijkbaar enorm in iemand kan vergissen, dus aan de ene kant wil je een tijd samen zijn voordat je aan kinderen begint, aan de andere kant zegt het weinig.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 20:30

Mijn relatie is juist overgegaan omdat ik geen kinderen wil en hij toch wel. Nou is daar bovenop gelukkig nog wel andere oliebol bij komen kijken, waardoor het uit elkaar blijven wel echt makkelijk is. Zo’n wens wil je namelijk niemand ontnemen!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 20:43

RedPassion schreef:
Ik word deze maand 35, de tijd is wel bijna 'op'. Zeker als je je bedenkt dat je toch eerst ook een tijd met iemand iets op wilt bouwen voor je volgende stappen zet. Dus ik denk dat het niet meer gaat lukken en daar ben ik af en toe best heel verdrietig om.
Ik ben zo'n stomme muts die op deze leeftijd graag huisje boompje beestje had willen hebben.

Oh Zo herkenbaar
Ik was ook 35 toen ik vrijgezel werd na een lange relatie en date me ook gek omdat ik het gevoel had dat ik de boot zou missen en heel graag kinderen wou.
Uiteindelijk had ik de doorverwijzing in huis om het alleen te gaan doen maar zover is het dan weer niet gekomen.
Maar miss wel iets om over na te denken zodat het de druk van de ketel haalt?

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 21:03

Dames, ik lees stilletjes mee maar ik kan het niet meer voor me houden. Ik vind het oprecht hartverwarmend hoe jullie spreken over jullie gevoel en elkaar een hart onder de riem steken. Waar bokt al niet goed voor is <3 .

Hier sinds 2 weken weer vrijgezel. Herken elementen uit het verhaal van Peelie. Heel vervelend hoe hij met ‘de relatie’ omgaat zoals jullie hem nu hebben (in de breedste zin van het woord ‘relatie’). Maar wellicht heeft hij wat tijd nodig om er over na te denken. Als dit lang aanhoudt denk ik dat hij in meerdere aspecten nog niet zo ver is in zijn leven als jij bent.

In het algemeen; hoe ouder ik word, hoe meer ik zie dat elk huisje zijn kruisje heeft. Voor mij persoonlijk is dat alleen maar fijn om daar samen met iemand anders doorheen te komen en er voor elkaar te zijn. Zie alleen wel inderdaad de ‘vluchtigheid’ van (tegenwoordige) relaties. Overigens denk ik niet per se dat de vijver steeds kleiner wordt. Ik denk dat Tinder een afspiegeling is van de hele maatschappij en iedereen heeft een ander karakter, andere achtergrond en andere opvattingen, iets passends vinden is niet makkelijk. Ik denk wel dat de vijver kleiner gemaakt wordt door jezelf omdat je beter weet wat je wel en niet wil. En dat is niet erg.
Vind het wel rot voor de dames met een echte kinderwens die het gevoel hebben dat de tijd op raakt. :(:)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 21:05

RedPassion schreef:

Ik snap je verdrietige gevoel heel erg. Dat mag er ook zijn, echt.
En ja als je realistisch bent en even rekent, dan heb je gewoon niet binnen een jaar of 2 een kindje en dat kan je soms aanvliegen.
Heb je het ooit alleen overwogen, je daar in verdiept of ervaringen gezocht? Misschien wil je dat helemaal niet hoor, dat snap ik ook.

Ik ben bijna 30 en heb dat verdrietige gevoel zelfs al regelmatig en heb ook echt wel een leeftijd in mijn hoofd voor eventuele vervolgstappen alleen.
Een collega van me is op haar 31e ook BAM moeder geworden.
Ik weet wel dat ik nog tijd heb, maar met een eigen jonge moeder, bijna iedereen om me heen al kinderen en zelfs mijn 4 jaar jongere zusje nu sinds 4 maanden...Ja dat steekt soms behoorlijk.

Nu heb ik een beginnende relatie en zie ik alles weer wat rooskleuriger en dat is uiteindelijk wel het plaatje wat ik het liefst wil... Maar ik kan me echt in je verplaatsen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 21:26

Dat van die kinderwens snap ik heel heel heel erg goed... die wens heb ik ook al. En daar heb ik het dit weekend nog over gehad met de dokter (t.a.v. verwachtingen en ideeën enzo)... zijn reactie was ronduit bot.

De kogel is door de kerk btw. Ik heb hem een bericht gedaan dat ik het gezellig heb gehad met hem, maar dat het voor mij niet gaat werken.

Ik kreeg een heel droog bericht terug van hem, uren later... Ik had niet het idee dat hij verbaast was oid. Ergens had ik zelfs het gevoel dat hij er misschien zelfs wel blij mee is dat hij me nu niet hoeft te ghosten....

Dus nouja. It was fun while it lasted. What ever... next.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 21:52

Zonde Peelie, het klonk zo goed!
Maar hier ben je snel genoeg overheen hoor. Het paste niet, had niet zo moeten zijn.
Desondanks wil ik je toch sterkte wensen.