Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarcoBorsato schreef:Maar moppie, echt. Als je nou 33 zou zijn met een dringende kinderwens denk ik, ja, ik snap je zorgen (maar ook dan zijn ze onnodig). Maar je bent nog zo jong! Het is zo enorm zonde van je jonge jaren als je sad bent omdat je nog geen relatie hebt.
En relaties zijn echt niet zaligmakend. God, soms wens ik weer 23 te zijn en op m'n appartement te zitten, ALLEEN. Geen mamamamamamamama of man die vindt dat we het huishouden 50/50 moeten doenniet altijd seks met dezelfde. Maar, en dat heb ik recent ook ontdekt, het gras lijkt groener maar dat is het echt niet.
Dus bedenk je, je bent nu precies op plek in je leven waar je zijn moet.
Ugh ik klink zweverig.
Hou je bek en bef me![]()
Ik heb mijn partner leren kennen op de dag dat de kapper mijn haar had kort geknipt en rood geverfd. Laat het even tot je doordringen. Kort. Pittig. Kapsel. Rood. Maar hij keek er doorheen etc etc. Punt is, alles kan tegen zitten maar als het hem is, is het hem gewoon. Op woensdagavond met je verknipte haar.
Het komt echt vanzelf wel. Maak je niet druk. Geniet van de tijd die je in je eentje hebt.
MarlindeRooz schreef:Ik wilde iemand die langer was dan ik... niet gelukt. Kleiner, woont ver weg en tja... maar je houdt gevoel niet tegen.
Heb nog veel nare trekjes van mijn nare relatie over gehouden. En hij neemt letterlijk elke keer als ik hem zie een stukje van mijn enorm onredelijke onzekerheid weg. Goede mannen bestaan echt wel...
RedPassion schreef:Ik word deze maand 35, de tijd is wel bijna 'op'. Zeker als je je bedenkt dat je toch eerst ook een tijd met iemand iets op wilt bouwen voor je volgende stappen zet. Dus ik denk dat het niet meer gaat lukken en daar ben ik af en toe best heel verdrietig om.
Ik ben zo'n stomme muts die op deze leeftijd graag huisje boompje beestje had willen hebben.
RedPassion schreef:Ik word deze maand 35, de tijd is wel bijna 'op'. Zeker als je je bedenkt dat je toch eerst ook een tijd met iemand iets op wilt bouwen voor je volgende stappen zet. Dus ik denk dat het niet meer gaat lukken en daar ben ik af en toe best heel verdrietig om.
Ik ben zo'n stomme muts die op deze leeftijd graag huisje boompje beestje had willen hebben.