Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Grootste deel zijn helaas pdf-jes en een heel groot deel is een boek.Maar ga inderdaad steeds in blokjes werken.
Knert schreef:MarlindeRooz schreef:Grootste deel zijn helaas pdf-jes en een heel groot deel is een boek.Maar ga inderdaad steeds in blokjes werken.
jammer dat je niet in de buurt woont. Had je best hele stukken willen voorlezen. ongeacht welk onderwerp.
Koffie erbij. zie dat wel voor me.
Zo heb ik menig dyslectisch vriendin door een tentamen gekregen.
Knert schreef:MarlindeRooz schreef:Grootste deel zijn helaas pdf-jes en een heel groot deel is een boek.Maar ga inderdaad steeds in blokjes werken.
jammer dat je niet in de buurt woont. Had je best hele stukken willen voorlezen. ongeacht welk onderwerp.
MarlindeRooz schreef:Haha thanks, merk ook dat mijn concentratie slecht is en ik misselijk word van het scherm. Hopelijk stopt dit snel. Zal zo de huisarts maar bellen.
Anoniem schreef:Knert schreef:
Ik vind dit wel echt een superlief aanbod.
Wilde ik gewoon even gezegd hebben.
MarlindeRooz schreef:Haha ja. Weet niet hoe blij je zou zijn geworden van taalkundige boeken / teksten in het Engels.
MarlindeRooz schreef:Mochten mensen het zich afvragen. Huisarts vond het heel apart dat ik opeens 6 weken na die tijd weer klachten kreeg. Gooit het nog wel op die hersenschudding. En gaat met de neuroloog overleggen en kan morgen na 14:00 bellen. Spannend. Kan wel janken want dit verpest echt heel veel. Zou niet inzien waarom het deze week wel over gaat 7 weken na de klap.
Citaat:Ik ken geen volwassenen die washandjes gebruiken geloof ik