Dacht ga laat naar de supermarkt , mens voor mij met haar telefoon bezig en opeens baby gekrijs uit dat ding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Ik was vanmiddag ff bij Action en ik woon nogal in tokkiedorp.. Was superdruk, dus overal schreeuwende en gillende kinderen.. Staat er een jongen voor me, kijkt me aan en draait een keer met zijn ogen. Dus ik zeg ja gaat lekker he..Maakt ie een opmerking over het taalgebruik en dat hij dat vroeger echt niet hoefde te doen.. Was het helemaal met hem eens haha!
MarcoBorsato schreef:Ik kreeg thee van mijn dochter. 'Voor de vermoeide man'. Fijne verpleegkundigen op de NICU hier
Smallheal schreef:Niobe schreef:Ik heb mijn moeder gisteren meegenomen naar de gevangenis in Zutphen, dat was mijn Moederdagcadeau
Kijk mama je nieuwe huis
Varekaj schreef:Schoonma was vanochtend, mijn mams morgen. We zijn niet zo strikt in die dingen aan mijn kant van de familie en das wel handig soms
Magrathea schreef:Kan iemand me uitleggen waarom kleine kinderen hun stepje of (loop)fietsje per se mee moeten nemen in de winkel?
Lijkt me toch een uitstekend leermoment, leren omgaan met een kabelslot. Daar heb je later in je leven nog wat aan
Sizzle schreef:Magrathea schreef:Kan iemand me uitleggen waarom kleine kinderen hun stepje of (loop)fietsje per se mee moeten nemen in de winkel?
Lijkt me toch een uitstekend leermoment, leren omgaan met een kabelslot. Daar heb je later in je leven nog wat aan
Schuldig![]()
We steppen eigenlijk nooit naar de winkel maar als het gebeurd bedenk ik me altijd te laat dat er geen slot op zit. In ons vorige dorp liet ik hem gewoon buiten, maar het huidige dorp is net even te veel ‚stad’. Er mag er echter onder geen enkele omstandigheid ook mee gestept worden in de winkel. Meestal hou ik hem zelf vast.