[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 19:55

Raar idd

Dacht ga laat naar de supermarkt , mens voor mij met haar telefoon bezig en opeens baby gekrijs uit dat ding |o . fiets off mens doe dat lekker thuis :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 21:28

Net sushi gegeten.. kleine turf tafel achter ons heeft 2 uur lang stil gezeten en niet gegild. Heb m'n schoonma wel gemeld dat ze voor zoiets niet bij ons moest wezen.. die vond m natuurlijk koddig :')

Koter 2 tafels verder lag binnen 10 minuten gillend op de grond, omdat die zijn zin niet kreeg. Gelukkig kwamen die toen wij bijna vertrokken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 21:31

Ik was vanmiddag ff bij Action en ik woon nogal in tokkiedorp.. Was superdruk, dus overal schreeuwende en gillende kinderen.. Staat er een jongen voor me, kijkt me aan en draait een keer met zijn ogen. Dus ik zeg ja gaat lekker he.. :') Maakt ie een opmerking over het taalgebruik en dat hij dat vroeger echt niet hoefde te doen.. Was het helemaal met hem eens haha!

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 22:29

Relaxed schreef:
Ik was vanmiddag ff bij Action en ik woon nogal in tokkiedorp.. Was superdruk, dus overal schreeuwende en gillende kinderen.. Staat er een jongen voor me, kijkt me aan en draait een keer met zijn ogen. Dus ik zeg ja gaat lekker he.. :') Maakt ie een opmerking over het taalgebruik en dat hij dat vroeger echt niet hoefde te doen.. Was het helemaal met hem eens haha!

Datematerial :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 22:30

Neen :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 23:18

_O-

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 09:14

Ohhh _O-

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 09:26

Mando schreef:
Novasure heb ik toendertijd ook naar gevraagd.
Maar helaas kon het niet omdat ik een kleine vleesboom had.

Wat krom. Ik heb een novasure behandeling gekregen en de chirurg zei dat hij het wel snapte dat ik dit wou want ik had flinke vleesbomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 12:23

Neefje en nichtje zijn weer over de vloer ivm met moederdag, jeetje wat een gekrijs zeg. Ze kunnen niet spelen zonder te schreeuwen of janken want delen is heel moeilijk blijkbaar. En de hele vloer vol met speelgoed. De rest zit er rustig bij alsof het de normaalste zaak van de wereld is maar ik kan dit echt niet verdragen. %) Laat de rust maar snel wederkeren. Misschien komt het wel omdat ik nooit jongere broertjes/zusjes heb gehad ofzo, ik ben gewoon niet resistent tegen kinderoverlast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 16:02

Wij waren naar de kolenmijnen in Genk gegaan vanmiddag. Op hey einde zit een stuk virtual reality dat je meeneemt de schacht in. Superleuk gemaakt, was genieten tot plots een kind er doorheen ging schetteren. Het is me welgeteld 10 seconden gelukt om te zwijgen. Heb luidkeels er doorheen geroepen "jammer dat de schacht dicht is of die kleine had onderin wat kunnen gaan gillen".

Ineens iemand naast me "goddank dat ik niet alleen ben met mijn gedachten". :')

Ouders waren snel weg met krijsje...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 16:35

Mijn man heeft de helft van mijn moederdag chocolade opgegeten :(

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 16:51

Oh verrek....moederdag :wow:
Zal mijn moeder even een appje sturen O:)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 16:56

Ik heb mijn moeder gisteren meegenomen naar de gevangenis in Zutphen, dat was mijn Moederdagcadeau :))

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 16:57

Niobe schreef:
Ik heb mijn moeder gisteren meegenomen naar de gevangenis in Zutphen, dat was mijn Moederdagcadeau :))

Kijk mama je nieuwe huis :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 16:59

Ik kreeg thee van mijn dochter. 'Voor de vermoeide man'. Fijne verpleegkundigen op de NICU hier :')

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 17:01

Haha, heb je Leontien ook een kopje vermoeide mannen thee op bed gebracht :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 17:06

Schoonma was vanochtend, mijn mams morgen. We zijn niet zo strikt in die dingen aan mijn kant van de familie en das wel handig soms :P

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 17:32

Kan iemand me uitleggen waarom kleine kinderen hun stepje of (loop)fietsje per se mee moeten nemen in de winkel?
Lijkt me toch een uitstekend leermoment, leren omgaan met een kabelslot. Daar heb je later in je leven nog wat aan :=

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 17:36

MarcoBorsato schreef:
Ik kreeg thee van mijn dochter. 'Voor de vermoeide man'. Fijne verpleegkundigen op de NICU hier :')

:')

Smallheal schreef:
Niobe schreef:

Kijk mama je nieuwe huis :))

_O-
Oké ik ben nu ook sushi voor ma en mij aan het halen. Y)(^) maar dat is grotendeels eigenbelang.

Varekaj schreef:
Schoonma was vanochtend, mijn mams morgen. We zijn niet zo strikt in die dingen aan mijn kant van de familie en das wel handig soms :P

Wij ook niet gelukkig!
Ben niet bij mijn schoonmoeder geweest, want mijn vriend is er toch niet. Maar ik geloof niet dat zij dat erg vindt. Ze wil zelfs verjaardagen afschaffen, ze heeft een hekel aan van die rare verplichtingen :') Kan ik me erg in vinden :j

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 17:37

Las net dat er kinderen huilend in de bioscoop zaten. Er werd een horrorfilm afgespeeld in plaats van Pokèmon. Ben ik de enige die denkt, kan gebeuren? :+ Ik las vooral reacties van overbezorgde en boze ouders.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 17:44

Magrathea schreef:
Kan iemand me uitleggen waarom kleine kinderen hun stepje of (loop)fietsje per se mee moeten nemen in de winkel?
Lijkt me toch een uitstekend leermoment, leren omgaan met een kabelslot. Daar heb je later in je leven nog wat aan :=

Schuldig :o
We steppen eigenlijk nooit naar de winkel maar als het gebeurd bedenk ik me altijd te laat dat er geen slot op zit. In ons vorige dorp liet ik hem gewoon buiten, maar het huidige dorp is net even te veel ‚stad’. Er mag er echter onder geen enkele omstandigheid ook mee gestept worden in de winkel. Meestal hou ik hem zelf vast.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 17:50

Sizzle schreef:
Magrathea schreef:

Schuldig :o
We steppen eigenlijk nooit naar de winkel maar als het gebeurd bedenk ik me altijd te laat dat er geen slot op zit. In ons vorige dorp liet ik hem gewoon buiten, maar het huidige dorp is net even te veel ‚stad’. Er mag er echter onder geen enkele omstandigheid ook mee gestept worden in de winkel. Meestal hou ik hem zelf vast.

Ja ok, maar dat vind ik wat anders dan inderdaad zo'n koter die ermee door de hele winkel crosst.
Niet alleen knallen ze constant tegen vanalles aan, je kan je kind als ouder toch ook niet in de gaten houden op die manier? :o?
(Ik zou hem trouwens in zo'n geval even bij de klantenbalie leggen als dat mag)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 17:56

Mijn zusje kwam wel met een kado aam voor moederdag, ik doe dat al jaren niet meer. Zegt mijn moeder bedankt meiden :+ zusje boos :P

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 17:57

Wij hebben geen klantenbalie :D
Heb hem wel eens in de ‚sluis‘ laten staan als je 2 schuifdeuren na elkaar hebt.

Rondsteppen in een winkel komt inderdaad niet in me op, belachelijk aso vind ik dat zelfs (idem met rennen).

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 18:47

Mijn hemel. Ik was gisteren bij mijn ouders, en hun nieuwe buren hebben hun intrek genomen.

Nu hebben ze, samen met de broer van de man (een straat verderop), ongeveer 8 kinderen en nog 1 op komst, allemaal onder de 8 jaar. En dat verzameld zich allemaal in de tuin naast mijn ouders.

Dat kan ook echt niet normaal samen spelen, alleen maar gillen en schreeuwen, continue! Ik woon zelf verdorie in een flatgebouw, en ik hoor mijn buren (en hun kinderen) eigenlijk nooit. We moesten echt alle deuren en ramen dichthouden, en dan nóg de tv harder zetten. Ik moest wel GoT inhalen natuurlijk :')

Mijn broertje kwam al met zijn nieuwe speaker aanzetten, die komt er met dat geluid wel bovenuit _/-\o_

Binnenkort geeft hij een feestje, we zullen het gaan meemaken... voorheen nooit klachten gehad van buren, want er wonen verder eigenlijk geen kleintjes in de straat.