Krijg je er geen vierkante ogen van? Hoor en lees zoveel erover. Ook menzen die je wil bellen die dan zeggen nee kan niet ben serie kijken (die gewoon toch te stoppen is even

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Lezen film kijken ja dat kan maar gebeurd meestal niet uren en uren achter elkaar of dagen op een rij zodat je sociale leven en huishouden eronder lijdt toch? Bokt of internet ook geen uren continue door. Iedereen moet doen wat ie leuk vindt maar ik hoor en zie door juist series kijken en kijken dat er dus andere dingen onder gaan lijden. Dat lijkt me niet de bedoeling. Maar waarom is dat vooral door series kijken? Boeken lezen deed ik ook veel (helaas nu aangewezen op luisterboeken) maar geen dagen en dagen voor uren lang
Alsemgeest, wat is dat?
annetm schreef:Hoe kan iedereen in de sportzaal op mijn werk enorm statisch is en je van alles wat je aanraakt een schok krijgt? Door het weer ofzo? En belangrijker hoe komen we hier vanaf?
JustMe8484 schreef:Helaas geen knoflook en olie. Maar water. Het is zo'n potje wat bij de Italiaanse producten staat, bij de pasta Ed. Ziet er ok uit en smaakt nog prima...
Iets wat over datum is doe ik niet zo snel moeilijk over. Dat is duidelijk. Maar ja, wat is beperkt hè, haha