Secret Santa Surprise 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 12:59

Tanya schreef:
Waarom?

Er zijn mensen hier die anderen op facebook en instagram enzo hebben gestalkt om tot persoonlijke kadootjes te komen :P Dan vind ik een goede vriendin vragen best meevallen haha

Maar vanwaar deze specifieke vraag aan je SS waarom ze jouw vriendin niet heeft gevraagd? Het is toch hartstikke leuk dat mensen een stukje van zichzelf delen. Dat ze hun eigen creativiteit gebruiken?
Om eerlijk te zijn vind ik de vraag een beetje vervelend geformuleerd tegenover jouw SS. :)

Verder ben ik weer benieuwd naar de nieuwe pakketten vandaag!!

Yonker

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:04

Nieuwe dag nieuwe kansen *\%/*
Benieuwd of de mijne vandaag, morgen of toch volgende week komt <<)
Ik wacht weer geduldig af :D

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:05

Ik vind er ook een beetje een nare bijsmaak aan zitten. Als je hele specifieke wensen hebt moet óf niet meedoen óf gewoon genoeg hints achterlaten. Ik vind het persoonlijk ook een beetje afdoen aan het secret santa idee.

Ik vind alle pakketten echt super! Volgens mij heeft iedereen toch echt wel zijn best gedaan en zijn er ook echt persoonlijke pakketten gemaakt! Hopen dat mijn lootje haar pakket ook leuk vind :=

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:10

Ik vond die van mij niet zo heel persoonlijk. Zelfs het gedicht was letterlijk hetzelfde als die bij een andere bokker. Maar kan zijn dat ze samenwerkten. En er zaten dingen in waar ik niks mee kan. Dat waren gelukkig maar twee dingen, de rest is wel leuk en lekker. Ik had zeker genoeg hints gedaan.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:10

Als je het over de duivel hebt :')

Mijn SS pakketje stond ook voor de deur.
Afbeelding

M'n hint lag bovenop, verder stonden er nog letters op de cadeautjes en daar kan ik Tamara van maken. Geen idee of dat goed is hoor. Straks even profielen koekeloeren :')
Afbeelding

Super veel cadootjes! Moest een paar keer hardop lachen tijdens het uitpakken :+
Afbeelding

En alle cadeautjes uitgepakt!
Afbeelding

Super bedankt SS! Erg leuk. Ga je nu even opspeuren :')

Edit: wbt Tanya's opmerking, tja. Ze bedoelde het waarschijnlijk niet zo dus ik voel me er niet naar bij ofzo. Als ze niet tevreden is dan spijt me dat zeer maar dat is ook een beetje een nadeel dat je iemand niet persoonlijk kent. Ik heb oprecht m'n best gedaan leuke cadeautjes te vinden.
Laatst bijgewerkt door Koekeroekus op 16-12-16 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:11

Leuk pakket!!!
Laatst bijgewerkt door quera op 16-12-16 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:11

Fennadev schreef:
Ik vond die van mij niet zo heel persoonlijk. Zelfs het gedicht was letterlijk hetzelfde als die bij een andere bokker. Maar kan zijn dat ze samenwerkten. En er zaten dingen in waar ik niks mee kan. Dat waren gelukkig maar twee dingen, de rest is wel leuk en lekker. Ik had zeker genoeg hints gedaan.

:wow:

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:12

Fennadev schreef:

Wauw. Dit komt ook niet echt aardig over.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:13

Misschien volgend jaar 2 topics maken. 1 waarbij iedereen blij is met wat hij/zij krijgt en 1waarbij je je verlanglijstje neer kan zetten en precies dat krijgt.

Sorry wat ondankbaar

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:14

Leuk pakket zeg!!!

Nou zeg Fenna iets vriendelijker mag wel, iemand heeft wel moeite voor je gedaan ;)
Er kunnen altijd dingen tussen zitten die je niet zo kan gebruiken maar dat weet je. Als dat zon probleem is moet je niet mee doen :)

Chasingmood

jongens, het is heel jammer als het pakket niet aan je verwachtingen voldoet, maar dat hoef je niet te delen. Je ss heeft waarschijnlijk onwijs veel moeite erin gestoken en dan wil je zo'n reactie niet lezen

Cinderella

Fennadev schreef:

Gek dat je wel eerder hebt gezegd dat het een geslaagd pakket was?
Jongens het idee van SS is dat je niet weet wat je ontvangt en zelf iets stuurt naar iemand die je niet kent. Als je alleen kado's wilt ontvangen die je zelf opschrijft, of bepaalde verwachtingen hebt over de inhoud, kun je beter gewoon meekijken. Ik vind dit soort berichten namelijk rot voor een SS die echt wel haar best gedaan heeft.

Marisje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:16

laten we er niet al te lang bij stil staan en gewoon lekker verder genieten van al het leuks wat hier voorbij komt..
gave pakketten zie ik hier wee..en die muts en handschoenen hierboven zijn echt gaaf die wil ik voor de kids!!!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:16

Als je alleen maar cadeaus wil die je zelf uitzoekt.. stop dat geld dan in je zak en ga zelf shoppen voor jezelf.

Dat ie toch elke keer weer iets waar ik bang voor ben. Dat mijn SSS het niet leuk vindt.

En nu mag de postbode hier wel komen.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:18

Het was ook niet onvriendelijk bedoelt. Ik had alleen wel iets meer creatiefs verwacht want mijn lijstje was echt niet 'ik wil dit dat en dat' hoor, meer richtlijnen van wat ik leuk vind. En het was ook geen probleem. Ik doe vooral mee om leuke dingen voor iemand anders te maken. Pakket was wel geslaagd inderdaad, maar mag ik dat andere dan niet eens meer vermelden.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:19

ach joh er zal altijd wel een keer een pakket tussenzitten die niet aan de verwachtingen voldoet, dat hou je toch, dat is dan jammer, maar niks aan te doen.
Volgend jaar beter toch?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:20

Inderdaad Silly ;)

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:22

Jongens dit is echt niet leuk, laten we niet in deze trend doorgaan en dit gewoon laten rusten -O-
Iedereen doet zijn stinkende best om een leuk pakket te maken, laten we vooral lekker genieten van alle mooie en leuke pakketjes!

Aan mijn SS, ik ben zo nieuwsgierig, wanneer komt ie nouuuuu :):)

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:23

Jeetje, ik ben echt scheel.

Toen ik de naam Tamara kon maken heb ik de lijst al zitten doorzoeken, schele puntogen.
Drie keer lijst kijken en toen zag ik hem eindelijk.

Tamara1991. Jij bent mijn Secret Santa!!!!!

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:26

Chasingmood schreef:
jongens, het is heel jammer als het pakket niet aan je verwachtingen voldoet, maar dat hoef je niet te delen. Je ss heeft waarschijnlijk onwijs veel moeite erin gestoken en dan wil je zo'n reactie niet lezen

Ja precies. Kan je niets aardigs zeggen zeg dan maar niets..
Natuurlijk zal niet elk kadootje een voltreffer zijn, zeker als je elkaar niet echt kent is het heel lastig. Ook ik heb zitten dubben over wat te geven en dat zal bij veel mensen zo zijn geweest!
Maar het gaat erom dat er iemand energie in heeft gestoken. Als je enkel een pak wc rollen krijgt mag je ontevreden zijn ja, dát is écht onpersoonlijk! Maar je kan gewoon zien dat iemand er energie in gestoken heeft. En ja het leuke is juist dat je niet weet wat je gaat krijgen, dat is de surprise! Als je dat niet kan waarderen moet je niet meedoen.

En nu weer positief! Hihi er worden mensen ongeduldig. *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Misschien moet ik mijn pakketje maar vasthouden tot de laatste dag..
of misschien is ie wel al onderweg tja....
:Y)
Zo spannend hoe ontvangen wordt!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:28

hoeveel mensen moeten zijn/haar pakketjes nu nog ontvangen eigenlijk?

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:29

Fennadev schreef:

Als ik je berichten terug kijk en naar het pakket kijk vind ik dat je SSS echt wel haar best heeft gedaan om iets voor jou samen te stellen.

Iets voor je kat
Kleur dingen
Chocolade...

Ik ben het dus niet echt eens met je opmerkingen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:30

Dat is het risico van SSS. Dat je cadeaus krijgt waar je niks mee kan.

Ik heb marlies een kleurboek en Kleurpotloden gegeven zonder zeker te weten of ze dat wel leuk zou vinden. Risico van 't vak zeg ik dan...

Als je bang bent teleurgesteld te worden moet je of een duidelijk lijstje inleveren of niet meedoen...

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:31

quera schreef:
Misschien volgend jaar 2 topics maken. 1 waarbij iedereen blij is met wat hij/zij krijgt en 1waarbij je je verlanglijstje neer kan zetten en precies dat krijgt.

Sorry wat ondankbaar

Ik stem voor...
Non de kanonnen...
Ik kan zo niet tegen dat ondankbare gedoe...
Doe dan gewoon lekker niet mee...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:32

Ik heb J00p een veganistisch S'mores pakket gegeven :D incl lange vorken voor in het vuur. Geen idee of ze S'mores lust maar vond ergens veganistische marshmellows en dat vond ik tof :D lekker iets niet op de gebaande paden :D
Gelukkig vind ze ze lekker en het pakket erg leuk :D

Ben benieuwd naar de pakketten die nog gaan komen :D