Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lisitano

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 19:27

Van Goose Creek Yv :j Toen ik er twee weken terug was had ze die nog niet.
Die bak met tarts voor 1 euro wel inderdaad!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 19:38

Dit komt van Annemarie vandaan toch? Ben verbaasd om te zien dat er YC bij zit..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 19:41

Waarom ben je daar verbaasd door? Ze heeft altijd YC :=

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 19:41

Zag ik thuis pas _O- dacht dat ze van GC waren.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 19:46

Skessa_ schreef:
Waarom ben je daar verbaasd door? Ze heeft altijd YC :=

Omdat ik in de veronderstelling was dat YC niet alleen uit de online shop gehaald was maar inmiddels ook uit de fysieke shop :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 20:21

ze was idd gestopt met Yc dat is ook wat ik eruit begreep.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 20:51

Dan zal dit wel een restje zijn gok ik...

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:09

Ik blijf bestellen toch moeilijk vinden... Een geur ontraadselen vanuit een omschrijving is niet mijn sterkste punt en ik ben zo gierig als het om geld uitgeven gaat, ik wil niks verspillen. Maar ik blijf toch altijd vrolijk worden van yc's tarte tatin en home sweet home, meer dan dat durf ik niet te halen :o

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:12

Yentaah schreef:
Ik blijf bestellen toch moeilijk vinden... Een geur ontraadselen vanuit een omschrijving is niet mijn sterkste punt en ik ben zo gierig als het om geld uitgeven gaat, ik wil niks verspillen. Maar ik blijf toch altijd vrolijk worden van yc's tarte tatin en home sweet home, meer dan dat durf ik niet te halen :o

Hmmm ja, een waxmelt/geurkaarsen verslaving en gierig zijn met geld uitgeven is inderdaad niet zo'n goed werkende combinatie := Ik ben juist extreem makkelijk, ik bestel gewoon wat me lekker lijkt en doe eigenlijk zelden de moeite om iets door te verkopen wat ik niet lekker vind, meestal geef ik het gewoon weg.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:21

LadyMadonna schreef:
Dan zal dit wel een restje zijn gok ik...

Ik denk dat ze in de winkel wel blijft verkopen alleen online niet meer.
YC eu deed moeilijk over de amerikaanse geuren geloof ik.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:47

Yentaah, herkenbaar hoor... Daarom heb ik begin vh jaar een box besteld bij WME die zij zelf gevuld heeft, ik had nl geen idee wat ik lekker vond.
En tja, vandaag dus in Wijk geweest, das voor mij 20 minuten rijden. Ik vind €30 echt teveel voor iets wat ik dan achteraf niet lekker vind... Maar goed, hoorde vandaag dat er mensen zijn die voor 3/400€ Pm (!) bestellen, dus niet iedereen is gierig ;)

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:58

Wát! Per maand? :wow: Oké, in dat geval valt mijn jaar bedrag nog héél erg mee :D

Wat een lekkere aankopen heb je gedaan!

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 23:00

Dat is inderdaad ook slim, zo'n box! Ik begin maar eens met voor kerst wat geuren vragen, binnenkort ben ik ook weer jarig dus kan ik mezelf een bestelling cadeau doen :P

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 23:53

Yentaah schreef:
Dat is inderdaad ook slim, zo'n box! Ik begin maar eens met voor kerst wat geuren vragen, binnenkort ben ik ook weer jarig dus kan ik mezelf een bestelling cadeau doen :P

Ik keek nu even in je profiel en zie dat je 13 bent? Klopt dit? Want dan is het verhaal wel heel anders natuurlijk. Ik bedoel voor mij is een bestelling van 35 euro gewoon 'leuk' voor jou zal dat echt een heeeeeeeeeleboel geld zijn.
Waar brand jij dan als ik vragen mag? Mag je op je eigen kamer branden of gewoon in de huiskamer ofzo? :)

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 23:58

Ik heb volgens mij wel eens gelezen over een jasje( :') ) of iets dergelijks wat jullie de kaars aandeden als een deel van boven niet mee smelt. Hoe gaat dit ik z'n werk?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 00:04

Nachocheese schreef:
Ik heb volgens mij wel eens gelezen over een jasje( :') ) of iets dergelijks wat jullie de kaars aandeden als een deel van boven niet mee smelt. Hoe gaat dit ik z'n werk?

Als ie niet lekker wil poolen (dus geheel smelten bovenaan) dan kan je er inderdaad een 'jasje' omheen doen. Simpelste is gewoon van aluminiumfolie. :) Als het goed is heb je na een poosje een prachtige pool. Volgens mijn Yankee winkel is dit trouwens niet nodig en zou een illumalid bij hun jars ook afdoende moeten werken (dat is zo'n soort rand-deksel die je op de jar doet).
Je hebt ook mensen die gehaakte jasjes verkopen voor jars :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 00:06

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 01:09

Super, bedankt voor de hulp! Morgen maar even aluminium folie kopen en proberen :j

Ja alwiene ik zag de gehaakte jasjes al voorbij komen :P

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 01:43

Nachocheese schreef:
Super, bedankt voor de hulp! Morgen maar even aluminium folie kopen en proberen :j

Hihihi het was nog niet in me opgekomen dat er mensen zijn die géén aluminiumfolie in huis hebben.

Je weet trouwens dat je een kaars de eerste keer branden altijd tot de pool moet laten branden? Blaas je hem te vroeg uit dan 'herinnert' je kaars zich tot waar hij gesmolten was en gaat de keren daarna tunnelen. Die eerste brandbeurt is dus heel belangrijk :)

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 11:02

Alwiene schreef:
Yentaah schreef:

Ik keek nu even in je profiel en zie dat je 13 bent? Klopt dit? Want dan is het verhaal wel heel anders natuurlijk. Ik bedoel voor mij is een bestelling van 35 euro gewoon 'leuk' voor jou zal dat echt een heeeeeeeeeleboel geld zijn.
Waar brand jij dan als ik vragen mag? Mag je op je eigen kamer branden of gewoon in de huiskamer ofzo? :)

Ik ben inderdaad 13 haha. Ik brand het meestal gewoon op mijn eigen kamer, de woonkamer staat vol met die saaie geurloze kaarsen van mijn moeder :P

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 11:26

Alwiene schreef:
Nachocheese schreef:

Hihihi het was nog niet in me opgekomen dat er mensen zijn die géén aluminiumfolie in huis hebben.

Je weet trouwens dat je een kaars de eerste keer branden altijd tot de pool moet laten branden? Blaas je hem te vroeg uit dan 'herinnert' je kaars zich tot waar hij gesmolten was en gaat de keren daarna tunnelen. Die eerste brandbeurt is dus heel belangrijk :)

Haha ik heb wel van dat plakfolie in huis, waar ik me boterhammen en alles altijd in stop, maar dat zal wel niet werken :P

Ja de eerste keer toch rond de 4 uur laten branden? En dat die helemaal gebrand is tot aan z'n glas?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 11:37

Yentaah, wel een voordeel voor jou, je kamer zal met ene kleinere hoeveelheid wax of een kleinere kaars ook al snel heerlijk ruiken :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 12:29

M'n woonkamer ruikt nog heerlijk naar Timber :+:

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 17:44

Goose creek holiday rum cake op, wat een heerlijk geurtje <3 !

En dat terwijl ik de eerste twee geuren van goose creek brandde nog wel zo vies vond haha.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 19:28

Wat fijn Nachocheese dat je nu toch een Goose geur hebt die je wel lekker vindt!

Ik had gisteravond Italian Winter van Goose op (1/3e van een firefly gewoon op de brander) wat een heerlijk en apart winters geurtje is dat zeg, veel tonen erin, echt super lekker. Zou er eigenlijk best de jar van willen, maar hik toch een beetje tegen 29 euro voor 1 geur aan :=