Die bak met tarts voor 1 euro wel inderdaad!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yentaah schreef:Ik blijf bestellen toch moeilijk vinden... Een geur ontraadselen vanuit een omschrijving is niet mijn sterkste punt en ik ben zo gierig als het om geld uitgeven gaat, ik wil niks verspillen. Maar ik blijf toch altijd vrolijk worden van yc's tarte tatin en home sweet home, meer dan dat durf ik niet te halen
Yentaah schreef:Dat is inderdaad ook slim, zo'n box! Ik begin maar eens met voor kerst wat geuren vragen, binnenkort ben ik ook weer jarig dus kan ik mezelf een bestelling cadeau doen
Nachocheese schreef:Ik heb volgens mij wel eens gelezen over een jasje() of iets dergelijks wat jullie de kaars aandeden als een deel van boven niet mee smelt. Hoe gaat dit ik z'n werk?
Nachocheese schreef:Ik heb volgens mij wel eens gelezen over een jasje() of iets dergelijks wat jullie de kaars aandeden als een deel van boven niet mee smelt. Hoe gaat dit ik z'n werk?
Nachocheese schreef:Super, bedankt voor de hulp! Morgen maar even aluminium folie kopen en proberen![]()
Ja alwiene ik zag de gehaakte jasjes al voorbij komen
Alwiene schreef:Yentaah schreef:Dat is inderdaad ook slim, zo'n box! Ik begin maar eens met voor kerst wat geuren vragen, binnenkort ben ik ook weer jarig dus kan ik mezelf een bestelling cadeau doen
Ik keek nu even in je profiel en zie dat je 13 bent? Klopt dit? Want dan is het verhaal wel heel anders natuurlijk. Ik bedoel voor mij is een bestelling van 35 euro gewoon 'leuk' voor jou zal dat echt een heeeeeeeeeleboel geld zijn.
Waar brand jij dan als ik vragen mag? Mag je op je eigen kamer branden of gewoon in de huiskamer ofzo?
Alwiene schreef:Nachocheese schreef:Super, bedankt voor de hulp! Morgen maar even aluminium folie kopen en proberen![]()
Ja alwiene ik zag de gehaakte jasjes al voorbij komen
Hihihi het was nog niet in me opgekomen dat er mensen zijn die géén aluminiumfolie in huis hebben.
Je weet trouwens dat je een kaars de eerste keer branden altijd tot de pool moet laten branden? Blaas je hem te vroeg uit dan 'herinnert' je kaars zich tot waar hij gesmolten was en gaat de keren daarna tunnelen. Die eerste brandbeurt is dus heel belangrijk