Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 15:32

Ik sla ook over, mijn/onze bestelling is dit weekend op de boot gegaan vanaf New York, dus die zal eind van de maand hier wel zijn en dat heb ik echt effe genoeg geld uitgegeven aan kaarsen := .

Oh balen Century. Eventueel kun je 'm droog in stukken snijden en de stukken op de brander leggen. Of wellicht wat vloeibare wax eruit gieten, zodat je lontje wat droger wordt? Of wat Iloveiswan zegt inderdaad.

Yv_

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 15:40

Oh Stamper, heb je een abbo genomen met ompak service? Want wanneer je meer dan 6 jars bestelt, verzend yankee ze in meerdere dozen...

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 15:41

DeMolenhoek schreef:
Mijn kat eet! Niet veel, maar ze eet weer dus ze krijgt nu speciale voeding van de dierenarts en hopen dat dit zo verder blijft gaan :D

Echt Lisitano, koop die kaars gewoon :P Zeg tegen jouw vriend dat het hij of de kaars is :D

Goed van je kat! *\o/* Krijgt ze toevallig van dat recovery voer? Heb ik tijdens mijn stage veel katten van zien opknappen :j

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 15:42

Bedankt voor de tips, maar de lont is zo kort dat hij niet aan wil blijven. Ik had het gisteren voor elkaar dat de was gesmolten was erom heen, maar de lont is gewoon niet goed genoeg meer. Beetje gek, en jammer want het is zo'n lekkere geur! Anders inderdaad maar op de brander.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-16 15:48

Yv_ schreef:
Ik sla ook over, mijn/onze bestelling is dit weekend op de boot gegaan vanaf New York, dus die zal eind van de maand hier wel zijn en dat heb ik echt effe genoeg geld uitgegeven aan kaarsen := .

Oh balen Century. Eventueel kun je 'm droog in stukken snijden en de stukken op de brander leggen. Of wellicht wat vloeibare wax eruit gieten, zodat je lontje wat droger wordt? Of wat Iloveiswan zegt inderdaad.

Oeh wat zullen we blij worden van die bestelling <3
Ik krijg dus ook die GC en ik wil de nieuwe geuren van YC nog halen. Misschien dat ik dat vanmiddag nog doe als ik het red :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 15:51

Zonde Century! Hopelijk werkt 1 van de tips!

Hahaha Lisitano! Ik had dus vd week de nieuwe geuren geroken, maar vond ze niet zo lekker. Van Mountsin Lidge werd ik instant misselijk ondanks dat de geur heel zwak wat! Dus maar van mn wish afgehaald!

Ja, heb je een deal met die huge? Of bedoel je andere gc kaars?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 15:58

Jeumig wat een grote kaars! :oo

Ik wil graag meebestellen maar doe het even wijselijk niet.
Genoeg uitgegeven. :')

Mijn nieuwe brander is binnen! *\o/*

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-16 16:04

Yv_ schreef:
Zonde Century! Hopelijk werkt 1 van de tips!

Hahaha Lisitano! Ik had dus vd week de nieuwe geuren geroken, maar vond ze niet zo lekker. Van Mountsin Lidge werd ik instant misselijk ondanks dat de geur heel zwak wat! Dus maar van mn wish afgehaald!

Ja, heb je een deal met die huge? Of bedoel je andere gc kaars?

Echt? Van Mountain Lodge? Jammer zeg.
Nee ik bedoel de tumblers en de Antique haha! Oops.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 16:11

Yankee is niet mijn vriend ik sla over stamper.

Die kaars is echt niet normaal hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 16:22

Yellomofoon schreef:
DeMolenhoek schreef:
Mijn kat eet! Niet veel, maar ze eet weer dus ze krijgt nu speciale voeding van de dierenarts en hopen dat dit zo verder blijft gaan :D

Echt Lisitano, koop die kaars gewoon :P Zeg tegen jouw vriend dat het hij of de kaars is :D

Goed van je kat! *\o/* Krijgt ze toevallig van dat recovery voer? Heb ik tijdens mijn stage veel katten van zien opknappen :j

Ja, recovery voer inderdaad. Maar ze heeft sinds deze morgen tot nu misschien 2 grote koffielepels gegeten en ze is nu gestopt met drinken. Maar goed, ze heeft ook wel veel vocht ingespoten gekregen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 16:36

Ach gossie heel veel sterkte. :*

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 16:36

Yv_ schreef:
Oh Stamper, heb je een abbo genomen met ompak service? Want wanneer je meer dan 6 jars bestelt, verzend yankee ze in meerdere dozen...

Ehm, nee? Denk ik niet iig

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 16:43

Hoi allemaal,

Heb het topic even doorgebladerd. Maar zag er niks over. Zijn er ook mensen die ze zelf maken? :D
Of eigen kaarsen?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 16:48

Ja, Waxmeltsenzo.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 17:21

Stamper je heb pb :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 17:53

Stamper schreef:
Yv_ schreef:

Ehm, nee? Denk ik niet iig

Dan zou ik je, om véél kosten te besparen, even eerst inlezen op internationaal shoppen.
Want als je dat "abbo" niet hebt, sturen ze de producten dus gewoon 1 op 1 door. Mocht jij 10 kaarsen hebben en tarts en misschien een brandertje of weet ik het wat, kun je straks voor 3 dozen verzendkosten en overige kosten gaan betalen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 17:54

Ik heb bij shipito nu voor gratis, hier kan je dus 1 doos per keer doorsturen naar NL.
Upgrade je ´m voor 10tje per maand oid, dan kan je er meerdere

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 18:06

Jeetje, munt en vanille van ps ruikt echt naar tandpasta. Heb hem er maar uitgehaald, niet lekker.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 18:20

Stamper: deze is zonder abonnement https://www.mymallbox.com
Maar ik heb er zelf nog geen ervaring mee. Ze combineren pakketten en passen evt. de waarde aan

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 18:40

Thanks, en hier kan je wel eventueel meerdere pakketten laten sturen zonder een abbo?
Ga nu even rond kijken!

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 19:25

Yellomofoon schreef:
DeMolenhoek schreef:

Ja, recovery voer inderdaad. Maar ze heeft sinds deze morgen tot nu misschien 2 grote koffielepels gegeten en ze is nu gestopt met drinken. Maar goed, ze heeft ook wel veel vocht ingespoten gekregen.

Wat ook kan helpen is het voer een beetje opwarmen, omdat dan de geur meer aanwezig is en dat kan de eetlust opwekken. Mocht je eventueel ook dwangvoeren?
Twee eetlepels is natuurlijk beter dan niets, hopelijk raakt hij erdoor en wordt hij snel terug beter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 19:57

Ze krijgt het al warm :) Hoop dat ze snel ook weer drinkt :)

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 21:01

Fijn dat het ietwat beter lijkt te gaan DeMolenhoek!

Heb nu Island Sand opstaan van GC. Heel bijzonder geurtje. Zou het niet gekocht hebben als ik had kunnen ruiken vooraf maar vind het toch erg lekker. Valt een beetje in de categorie watercolours, spellbound etc. wat mij betreft :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 21:55

Tjee zeg, het heeft nog lang geduurd voor er weer mensen in het topic over mijn kat het niet konden laten om te laten doorschijnen dat ik niet doe wat ik kan en mijn kat laat creperen. Oké, ze zeggen het wel niet zo maar als je tussen de regels leest zie je genoeg. Weet weer waarom ik eigenlijk enkel nog hier post.

Hier staat Blueberry parfait van Mc Call's op, wat een mierzoete geur zeg :P Denk niet dat ik die de hele avond ga aanlaten.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 22:45

Ik hoop dat ze het redt, DMH!
:(:)

Hier warm and cozy na een avond gourmet. Heerlijk rozig met een fles wijn.