Oh balen Century. Eventueel kun je 'm droog in stukken snijden en de stukken op de brander leggen. Of wellicht wat vloeibare wax eruit gieten, zodat je lontje wat droger wordt? Of wat Iloveiswan zegt inderdaad.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeMolenhoek schreef:Mijn kat eet! Niet veel, maar ze eet weer dus ze krijgt nu speciale voeding van de dierenarts en hopen dat dit zo verder blijft gaan
Echt Lisitano, koop die kaars gewoonZeg tegen jouw vriend dat het hij of de kaars is
Yv_ schreef:Ik sla ook over, mijn/onze bestelling is dit weekend op de boot gegaan vanaf New York, dus die zal eind van de maand hier wel zijn en dat heb ik echt effe genoeg geld uitgegeven aan kaarsen.
Oh balen Century. Eventueel kun je 'm droog in stukken snijden en de stukken op de brander leggen. Of wellicht wat vloeibare wax eruit gieten, zodat je lontje wat droger wordt? Of wat Iloveiswan zegt inderdaad.
Yv_ schreef:Zonde Century! Hopelijk werkt 1 van de tips!
Hahaha Lisitano! Ik had dus vd week de nieuwe geuren geroken, maar vond ze niet zo lekker. Van Mountsin Lidge werd ik instant misselijk ondanks dat de geur heel zwak wat! Dus maar van mn wish afgehaald!
Ja, heb je een deal met die huge? Of bedoel je andere gc kaars?
Yellomofoon schreef:DeMolenhoek schreef:Mijn kat eet! Niet veel, maar ze eet weer dus ze krijgt nu speciale voeding van de dierenarts en hopen dat dit zo verder blijft gaan
Echt Lisitano, koop die kaars gewoonZeg tegen jouw vriend dat het hij of de kaars is
Goed van je kat!Krijgt ze toevallig van dat recovery voer? Heb ik tijdens mijn stage veel katten van zien opknappen
Stamper schreef:Yv_ schreef:Oh Stamper, heb je een abbo genomen met ompak service? Want wanneer je meer dan 6 jars bestelt, verzend yankee ze in meerdere dozen...
Ehm, nee? Denk ik niet iig
Yellomofoon schreef:DeMolenhoek schreef:
Goed van je kat!Krijgt ze toevallig van dat recovery voer? Heb ik tijdens mijn stage veel katten van zien opknappen
Ja, recovery voer inderdaad. Maar ze heeft sinds deze morgen tot nu misschien 2 grote koffielepels gegeten en ze is nu gestopt met drinken. Maar goed, ze heeft ook wel veel vocht ingespoten gekregen.